mailinnaa Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Hei! Jeg er en jente på 14 år (snart 15) som lyst til å starte å trene. Jeg kommer meg ikke inn på treningssentre før om 2 år, så da må jeg nesten trene selv, eller vet dere noen sentre jeg kommer meg inn på? Jeg har kjempe lyst til å starte med en sport, men vil helst ikke at det skal være håndball, fotball, turning osv. Jeg tenkte på thai boxing, men må vente til jeg blir 16 år. Jeg vil gjerne starte på en sport der man går ned i vekt uten å trene utenom sporten da. Helst i Oslo området, men kan trene litt rundt Oslo, men ikke alt for langt. Eks lillestrøm. Håper på svar
lisad Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Fresh Fitness har en aldersgrense på 15 år tror jeg.
Wolfmoon Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Klatring? Såvidt jeg vet har f.eks klatreverket ungdomsklatring. Går iallfall an å sjekke
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Klatring? Såvidt jeg vet har f.eks klatreverket ungdomsklatring. Går iallfall an å sjekke ja, og tidligere har det vært ganske sosialt å ta det gjennom turistforeningen. Anonym poster: 61361543514640123fcaf031e9c8d8de
mailinnaa Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2013 Fresh Fitness har en aldersgrense på 15 år tror jeg. Sjekka ut nettsiden og det står at man må ha fylt 15 for å trene der! Tusen takk, er ikke lenge til jeg fyller 15 så kan jeg melde meg inn der!
mailinnaa Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2013 Klatring? Såvidt jeg vet har f.eks klatreverket ungdomsklatring. Går iallfall an å sjekke Tusen takk for svar men tror ikke jeg har så mye styrke i armene til å klatre. Har prøvd å klatre, og det er veldig gøy, men var kanskje ikke noe for meg. Men skal nok gjøre det noen ganger i blant fordi det er jo veldig utfordrende og ikke minst gøy!
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Elixia har også aldersgrense på 15. Og du kan få deg Elixia Teenz medlemskap allerede nå: www.elixia.no/info/?menu=15000006&id=132005664
Wolfmoon Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Tusen takk for svar men tror ikke jeg har så mye styrke i armene til å klatre. Har prøvd å klatre, og det er veldig gøy, men var kanskje ikke noe for meg. Men skal nok gjøre det noen ganger i blant fordi det er jo veldig utfordrende og ikke minst gøy! Det er jo nettopp derfor du bør klatre, det er utrolig hvor mye bedre man kan bli over kort tid når man ikke er så sterk i armene i utgangspunktet
Wiggins Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Hei! Jeg er en jente på 14 år (snart 15) som lyst til å starte å trene. Jeg kommer meg ikke inn på treningssentre før om 2 år, så da må jeg nesten trene selv, eller vet dere noen sentre jeg kommer meg inn på? Jeg har kjempe lyst til å starte med en sport, men vil helst ikke at det skal være håndball, fotball, turning osv. Jeg tenkte på thai boxing, men må vente til jeg blir 16 år. Jeg vil gjerne starte på en sport der man går ned i vekt uten å trene utenom sporten da. Helst i Oslo området, men kan trene litt rundt Oslo, men ikke alt for langt. Eks lillestrøm. Håper på svar Er det noen spesiell grunn til at du ville prøve thai boksing, eller muy thai som det heter på originalspråket? Det fins mange kampsportklubber i Norge som tar inn barn. Jeg har bekjente som har gått på karate siden de var seks år. Jeg vet ikke så mye om thai boksing bortsett fra det jeg har sett i filmer, og hvis man skal kjøre fullkontakt kan jeg skjønne at man bør være 16 år. Imidlertid fins det drøssevis med andre kampsporter der man kan melde seg inn uansett om man er 10 eller 40 år. Selv har jeg sansen for ninjutsu og kung fu, har så vidt drevet med det selv. Fant denne linken nå: http://www.kungfu.no/klubb/profil/1 De tar inn barn, så da kan nok du begynne.
snøfrisk Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 DANS! Går på moderne, jazz og ballett selv, er kjempegøy og utrolig bra trening 1
mailinnaa Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2013 DANS! Går på moderne, jazz og ballett selv, er kjempegøy og utrolig bra trening Har tenkt på dans, men så fant jeg ut at jeg ikke eier rytme. Feks i gymmen så har vi dans, så kan jeg ikke bruke føtter og hender samtidlig! Sykt irriterende fordi jeg syntes dans er så morsomt! Men kan uansett prøve, og bare se om jeg blir bedre på det. Takk for svar
snøfrisk Skrevet 30. januar 2013 #12 Skrevet 30. januar 2013 Har tenkt på dans, men så fant jeg ut at jeg ikke eier rytme. Feks i gymmen så har vi dans, så kan jeg ikke bruke føtter og hender samtidlig! Sykt irriterende fordi jeg syntes dans er så morsomt! Men kan uansett prøve, og bare se om jeg blir bedre på det. Takk for svar Er definitivt verdt et forsøk Lykke til
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 Lørenskog har vannpololag. Det er virkelig verdt å teste. Jeg hatet alt som heter ballsport men dette var virkelig det beste jeg har gjort. Spilte i sju år og var på landslaget de to siste. Anonym poster: aef21aa76f5b78c656483474081e51a5
tine__ Skrevet 17. februar 2013 #14 Skrevet 17. februar 2013 Terrengsykling er gøy, og du kan trene ute om sommeren og inne om vinteren
_Eva_ Skrevet 17. februar 2013 #15 Skrevet 17. februar 2013 Siden du nevner kampsport, hva med å undersøke hvilke kampsportklubber som har barne-parti? Litt kjipt muligens om det er mange små barn der, men man kommer over i voksenpartiet når man er 16 tror jeg det er.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #16 Skrevet 19. februar 2013 Jeg ville begynt med noe sosialt og gøy som jeg kunne blitt flink til og holdt på med i mange år hvis jeg var 14 i dag. Noe du synes er gøy og vil ha som hobby. Treningssenter kan du evt bruke senere for å fylle på, men det er kjedelig i lengden. Som de andre her sier, hvis du synes Thai-biksing virker gøy kan det kanskje være noe for deg? Anonym poster: 9a9021f9fcd70c483f14fdc6392fb72a
Charmander Skrevet 21. februar 2013 #17 Skrevet 21. februar 2013 http://www.frontlineacademy.no/ungdom/ - Her har du thaiboksing og det hele for ungdom mellom 6-16 og selvfølgelig voksenklasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå