Gå til innhold

Lever jeg i håpet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sveis.

Min situasjon er slik. For ca. 2 måneder siden ble jeg interessert i ei jeg ikke kjente så godt bortsett fra fester o.l vi begge har vært på. Siden den gang så endte det opp med litt facebook prat og en god periode nå så har vi vært litt med hverandre pga. felles venner.

Jeg uttrykte min interesse i hun ganske tidlig, noe jeg som regel ikke gjør, og den gang sa hun at hun ikke helt visste hva hun skulle si til det. Greit nok. Siden har vi vært med hverandre både alene og sammen med felles venner og jeg tok det opp med hun når vi var alene at jeg var veldig interessert. Da var hun ikke klar for noe, pga. eksen og det aksepterte jeg. Jeg tolket det visst litt feil har jeg forstått i ettertid, for det hun mente å si var at "hun ikke var interessert i noe mer enn vennskap".

Jeg pleier ikke å henge meg opp i slikt når jeg får sånne beskjeder, for jeg klarer meg fint med ett vennskap. Problemet mitt er nå i ettertid når vi har funnet på ting (ikke alene dog). Jeg tar henne ofte i å kikke min vei, smiler veldig mye og oppsøker oppmerksomhet og i noen tilfeller, kroppskontakt.

Så spørsmålet mitt blir vel egentlig... pga. det hun har nevnt tidligere, bare gi slipp på det hele og prøve å komme meg litt over denne betatte følelsen, eller leve i håpet ? Jeg vet det kanskje ikke var så mye info å gå på, men ja.. jeg tipper at å bare prøve å komme meg videre er det beste.

Anonym poster: dd7ea3f0f6dbbc747d9a8acd87dcd527

Anonym poster: dd7ea3f0f6dbbc747d9a8acd87dcd527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bare skal la ting fortsette slik de er nå, og bare prøve å være den beste versjonen av deg selv når dere er sammen. Hvis hun har begynnt å få opp øynene for deg så vil hun gi beskjed om det til slutt. Prøv å legg litt bånd på følelsene og være en god venn for henne, samtidig så kan du også treffe andre noe som kan få henne til å kjenne litt på følelsene hun har for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...