vl800 Skrevet 3. juni 2002 #1 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg og samboeren hadde det veldig morsomt i helga. Vi hadde en liten test på hverandre. Vi stilte et spørsmål til hverandre med 2 alternativer. Du MÅ velge et av alternativene. Jeg spurte jo selvfølgelig om ting som gjorde at hun svarte det alternativet jeg ville. Et eks. Ville du hatt trekant med 2 stygge gutter eller 2 fine damer? Hun må svare et av alternativene. Hun svarte heldigvis 2 fine damer. HE HE Sånne spørsmål fikk hun hele tiden, noen av de var selvfølgelig veldig på kanten. Men det var jo et aber med det, jeg fikk også spørsmål. Det værste var dette: Ville du hatt en pi## i rompa, eller ville du hatt en vanlig q-tips i urin røret? Det var jo selvfølgelig ikke et drømmespørsmål, men et svar skulle hun ha. Og det fikk hun. Dette var faktiskt veldig festlig, det ble mye glising. Prøv, du får mange svar du ikketrodde du skulle få. Bli bedre kjent leken kan vi kalle den.1212[ Dette Innlegg er endret av: vl800 den 2002-06-03 13:02 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 3. juni 2002 #2 Del Skrevet 3. juni 2002 Hva-velger-du-leken er vel et bedre navn? For å bli kjent med en person syns jeg da personen må få lov til å svare ut i fra HVA de virkelig føler, og ikke at de MÅ velge mellom to svar alternativer. Det eneste man oppnår da er jo å få vite om hva personen ville velge av noe man ellers kanskje ikke vil være med på eller liker. Har forståelse for at det ble en del latter ut av dette da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå