LilleBille Skrevet 16. mars 2004 #1 Del Skrevet 16. mars 2004 Hordan er det å reise til Thailand om sommeren.. Noen som har erfaringer??? Regntid/varme etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. mars 2004 #2 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er regntid, anbefales ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #3 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har ikke vært i Thailand (ennå), men jeg planlegger kanskje bryllupsreise dit i august. Ut fra det jeg har lest er det mye regn vest i Thailand om sommeren, men å dra øst i landet skal visst være bedre. Så vi skal sannsynligvis til Koh Chang eller Koh Samet i august. Men jeg har ikke vært der altså. Dette er bare noe jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er regntid, anbefales ikke .. det var det jeg hadde en følelse av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 16. mars 2004 #5 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er ingenting galt med å dra til Thailand selv om det er regntid! Her er en link ang klimaet i Thailand: http://www.bangkok.no/klima_i_thailand.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #6 Del Skrevet 16. mars 2004 Og her er en annen link. Klikk på klima og vær til venstre på siden, så får du opp en tabell med værforholdene i de forskjellige delene av Thailand. http://www.prisma.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mars 2004 Takk skal dere ha.. får lese litt jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 17. mars 2004 #8 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er ikke regntid over hele Thailand på sommeren! Man kan fint reise i den sørlige delen på denne tiden. F eks til Koh Samui og øyene i rundt der. Men i Bangkok er det regntid på denne tiden. Som oftes vil det bare regne et par timer om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. mars 2004 #9 Del Skrevet 19. mars 2004 Ikke noe problem å dra til Thailand om sommeren. Jeg hadde ikke noe særlig regn sist jeg var der på sommeren. Det regnet faktisk mye mer på våren, var der 4 måneder for 4 år siden. Bare dra du! Thailand er et fantastisk sted. Så lenge du holder deg unna Patong Beach, Kata og Karon på Phuket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 21. mars 2004 #10 Del Skrevet 21. mars 2004 Vi har bestilt tur til Koh Samui i juni. I katalogen står det at det er bra i øst om sommeren. Men så fant jeg ut etterpå at det er 5 soltimer om dagen. Det er jo nesten ingen ting det! Erfaringer noen av dere som har vært der om sommeren? Bør vi avbestille med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #11 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke noe problem å dra til Thailand om sommeren. Jeg hadde ikke noe særlig regn sist jeg var der på sommeren. Det regnet faktisk mye mer på våren, var der 4 måneder for 4 år siden. Bare dra du! Thailand er et fantastisk sted. Så lenge du holder deg unna Patong Beach, Kata og Karon på Phuket. ← Hei! Hvorfor sier du at man skal holde seg unna Kata? har du vært der selv? jeg og min forlovede planlegger å reise dit på bryllupsreise i juli. Har fått reservert et veldig fint hotel, Kata beach resort. Bør vi avbestille turen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. mars 2006 #12 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har vært på Kata, ja. Det er vel 4 år siden siste gangen, og det er blitt litt for mye turist-maskin for min smak. Men har du ikke vært i Thailand før, vil du sikkert ikke bli skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 28. mars 2006 #13 Del Skrevet 28. mars 2006 Vi har bestilt tur til Koh Samui i juni. I katalogen står det at det er bra i øst om sommeren. Men så fant jeg ut etterpå at det er 5 soltimer om dagen. Det er jo nesten ingen ting det! Erfaringer noen av dere som har vært der om sommeren? Bør vi avbestille med andre ord... ← Vi skal til Hua hin og jeg fant ut den samme. Lurte også på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. mars 2006 #14 Del Skrevet 29. mars 2006 Nå har jeg let mye og har forstått det slik at 5 soltimer ikke er helt relevant,Det er varmt hele tiden, til og med regnet er varmt .det regner to ganger om dagen ca 20 min hver gang. Regnet skal føles forfriskende siden det er kan være trykkende hett. Det kan være litt overskyet men deilig uansett tror jeg. Tror det blir bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 30. mars 2006 #15 Del Skrevet 30. mars 2006 IKKE reis til Phuket på sommeren, der er det regntid. Men Koh Samui f.eks er flott på den tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå