slask Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Dattera maser om Iphone og da modell 4. Alle andre dingser jeg veit om kan brukes som minnepinne - plugg inn USB, dra over filer begge veier. Er ikke dette mulig med Ihphone 4? Må man bruke dette hersens Itunes-tullet?
Slither Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Android-devices kan brukes som minnepinne. Apple er sære og har ikke implementert dette i sine produkter dessverre. iTunes all the way!
slask Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2013 Aha, om det så var mulig å kjøre Itunes på en Linux-maskin så hadde jeg ikke giddi.
slask Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2013 Er det forresten spesiell usb-kabel på disse også? Ikke sånn vanlig mini/mikro USB? Og er lader inkludert når man kjøper ny? (virker som mange selges uten lader, på bruktmarkedet)
Neket Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 De har sin egen kabel ja, følger med når man kjøper ny,pluss hodetelefoner. Koster lite på Claes Ohlson, Biltema, Teknikmagasinet osv. Telefonen knytter seg til EN pc, så om du prøver legge inn musikk fra en fremmed maskin, blir gjerne det som allerede var på telefonen slettet. Og man får ikke musikken UT av telefonen og inn på PCen uten videre, da må man laste ned et program som gjør det. Feks iDump. For iTunes har så masse sperrer og er så redd for piratkopiering....
slask Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2013 Telefonen knytter seg til EN pc, så om du prøver legge inn musikk fra en fremmed maskin, blir gjerne det som allerede var på telefonen slettet. Og man får ikke musikken UT av telefonen og inn på PCen uten videre, da må man laste ned et program som gjør det. Feks iDump. For iTunes har så masse sperrer og er så redd for piratkopiering.... Aha, enda en grunn til å sky denne pesten. Forøvrig ble det en Samsung Galaxy Xcover til 11-åringen (på vei i posten), så slipper jeg å sette fingra i dette "I-fjolleriet". Hadde jeg kjøpt en Iphone hadde jeg måtte kjøpe brukt og det er jo ikke bare å legge inn bestilling, og støvfritt er det ikke nødvendigvis heller når man myser med lupe på sprekkene. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå