Gå til innhold

Iphone 4 - fungere som minnepinne? (dumpe over musikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera maser om Iphone og da modell 4.

Alle andre dingser jeg veit om kan brukes som minnepinne - plugg inn USB, dra over filer begge veier.

Er ikke dette mulig med Ihphone 4?

Må man bruke dette hersens Itunes-tullet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Android-devices kan brukes som minnepinne. Apple er sære og har ikke implementert dette i sine produkter dessverre. iTunes all the way!

Skrevet

Aha, om det så var mulig å kjøre Itunes på en Linux-maskin så hadde jeg ikke giddi.

Skrevet

Hahaha! Kunne ikke vært mer enig! :laugh:

Skrevet

Er det forresten spesiell usb-kabel på disse også?

Ikke sånn vanlig mini/mikro USB?

Og er lader inkludert når man kjøper ny?

(virker som mange selges uten lader, på bruktmarkedet)

Skrevet

De har sin egen kabel ja, følger med når man kjøper ny,pluss hodetelefoner. Koster lite på Claes Ohlson, Biltema, Teknikmagasinet osv.

Telefonen knytter seg til EN pc, så om du prøver legge inn musikk fra en fremmed maskin, blir gjerne det som allerede var på telefonen slettet. Og man får ikke musikken UT av telefonen og inn på PCen uten videre, da må man laste ned et program som gjør det. Feks iDump. For iTunes har så masse sperrer og er så redd for piratkopiering....

• 2 uker senere...
Skrevet

Telefonen knytter seg til EN pc, så om du prøver legge inn musikk fra en fremmed maskin, blir gjerne det som allerede var på telefonen slettet. Og man får ikke musikken UT av telefonen og inn på PCen uten videre, da må man laste ned et program som gjør det. Feks iDump. For iTunes har så masse sperrer og er så redd for piratkopiering....

Aha, enda en grunn til å sky denne pesten.

Forøvrig ble det en Samsung Galaxy Xcover til 11-åringen (på vei i posten), så slipper jeg å sette fingra i dette "I-fjolleriet". Hadde jeg kjøpt en Iphone hadde jeg måtte kjøpe brukt og det er jo ikke bare å legge inn bestilling, og støvfritt er det ikke nødvendigvis heller når man myser med lupe på sprekkene.

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...