Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

Gjest canacas
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Har du store eller små indre kjønnslepper?

Anonymkode: 12aab...5f8

Hei

Hvorfor lurer du på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, HarryDotter skrev:

Man bør ikke skjære der nede uansett, med mindre det hemmer det daglige livet og er ubehagelig.

Mangfoldet er det som gjør oss unike. En mann som ikke liker sex med deg pga store eller små kjønnslepper er virkelig ikke en person man bør investere tid med.

Fitte er nydelig! Uansett smått eller stort. Farge eller form spiller 0 rolle for de fleste menn. La være å bekymre dere for den og nyt det den gir dere av glede istede. Og de tusenlappene dere skulle brukt på operasjon kan man heller bruke til noe koselig.

Jeg hadde alltid trodd at min fitte var sexy helt til jeg hørte damer diskutere det her inne. ;) . Får velge å tro at det er ekstra sexy med store lepper ;) 

Endret av NatalieA
  • Liker 1
Skrevet

NRK innafor. Aktuelt som bare rakkern denne tråden. Og alle lignende tråder her på KG. De leste jo faktisk fra KG i den episoden. Ei stakkars jente som faktisk gikk til det skritt å kuttet av seg en bit av kjønnsleppa. 

Jeg kan forstå at enkelte ønsker å endre på utseende på underlivet. Det er et økt fokus på hvordan man skal se ut, også hvordan kjønnsleppene skal se ut. Vi har også faktisk mulighet til å gjøre noe med det vi føler er misfornøyde med. Det gjør jo veien kort for enkelte. 

Samtidig: Hvorfor endre på noe, så lenge det ikke er faktiske fysiske plager? Kjønnsleppene er ikke noe du viser til de fleste. Så lenge underlivet fungerer og er friskt, mener jeg det bør holde lenge. Som det er nevnt flere steder her er vi alle forskjellige. Noen har større lepper enn andre. Det betyr ikke at det å ha store kjønnslepper er feil. Det betyr heller ikke at det er unormalt. 

At små indre kjønnslepper, kjønn som ser ut som nærmest kjønnet til et en tenårig, er det fineste og det som er mest ettertraktet er en forestillingen vi selv har laget oss. Hvis vi skal bryte med den forestillingen om at det er det fineste så må vi kunne stå for at vi faktisk er forskjellige, og ikke endre på kjønnsleppene slik at vi alle blir akkurat slik. Jo flere som endrer på kjønnsleppene sine i det formål å få "idealet" jo flere vil følge etter. Ønsker vi det? 

Jeg ønsker ikke det. Jeg vet vi alle har et ulikt underliv. Kjønnsleppene mine får være som de er. Jeg har ingen fysiske plager. Jeg har et friskt og sunt underliv, og det holder lenge for min del. Det har også holdt for de mennene og kvinnene jeg har vært sammen med. 

Skrevet
3 timer siden, NatalieA skrev:

Jeg hadde alltid trodd at min fitte var sexy helt til jeg hørte damer diskutere det her inne. ;) . Får velge å tro at det er ekstra sexy med store lepper ;) 

Jeg har hele tiden trodd min var "helt vanlig", om jeg kan si det sånn. Helt til min eks sa jeg hadde en usedvanlig vakker mus. Og jeg har lange, asymetriske kjønnslepper som er mørke ytterst, fulle av skrukker og rynker. Tydeligvis perfekt :) Til meg!

Anonymkode: 87e78...442

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet
3 timer siden, NatalieA skrev:

Damer diskuterer kropp etter hva de TROR menn liker. Ikke basert på hva menn faktisk liker. Menn nyter å pule og de nyter synet av fitte. Fitte er vakkert uansett for de fleste av oss. Så bekymringen for hvor store lepper dere har eller om den har bolleform eller ikke finnes ikke av betydning. Det kan jeg love deg og dere andre som er redde for hvordan det ser ut der nede.

At flere virker å gå til skrittet å operere er ikke basert på at flere menn sier de missliker kjønnslepper, men at hviskingen blandt nervøse utrygge kvinner sprer seg og havner på nett slik at alle verdens kvinner kan lese det...og noen av oss leser det på KG :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke at man er så opptatt av hvordan musa ser ut, er det ikke hvordan den fungerer som er viktigst?

Gjest canacas
Skrevet
7 timer siden, HarryDotter skrev:

Damer diskuterer kropp etter hva de TROR menn liker. Ikke basert på hva menn faktisk liker. Menn nyter å pule og de nyter synet av fitte. Fitte er vakkert uansett for de fleste av oss. Så bekymringen for hvor store lepper dere har eller om den har bolleform eller ikke finnes ikke av betydning. Det kan jeg love deg og dere andre som er redde for hvordan det ser ut der nede.

At flere virker å gå til skrittet å operere er ikke basert på at flere menn sier de missliker kjønnslepper, men at hviskingen blandt nervøse utrygge kvinner sprer seg og havner på nett slik at alle verdens kvinner kan lese det...og noen av oss leser det på KG :)

Noen menn her inne har også veldig bestemte meninger på hva vi kvinner liker og foretrekker (ref alle penistrådene). Denne debatten er nok minst like frustrerende for mange menn, som størrelse på penis er for mange kvinner.

Utlignet med andre ord.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hele tiden trodd min var "helt vanlig", om jeg kan si det sånn. Helt til min eks sa jeg hadde en usedvanlig vakker mus. Og jeg har lange, asymetriske kjønnslepper som er mørke ytterst, fulle av skrukker og rynker. Tydeligvis perfekt :) Til meg!

Dette virker veldig bra.  Og troner klitoris øverst i spalten som en liten oppstoppernese tittende frem under forhuden når den er erigert, så er det helt perfekt !

Anonymkode: 85621...721

Skrevet

Heilt erleg de damer som tenker på operasjon av fitteleppene... Ikke gjer dette. Det vil så lett bli mislykka. Leppene er eit nervesenter. Blir det skada, blir også følsomheten borte. Det kan igjen føre til att det ikkje blir godt for dokke med sex. Eg skal ikkje skryte på meg att eg har vore med så mange damer. Men det er ikkje ei einaste som er lik ei anna. Ei hadde store lepper, og var ekstrem følsom når eg sugde på dei. Ver stolt og fornøgd slik de er utstyrt. Om vi menn klagar på ei fitte slik ho er skapt, er det oss det er noke gale med. Alle er fine og delikate!!!

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet
4 timer siden, canacas skrev:

Noen menn her inne har også veldig bestemte meninger på hva vi kvinner liker og foretrekker (ref alle penistrådene). Denne debatten er nok minst like frustrerende for mange menn, som størrelse på penis er for mange kvinner.

Utlignet med andre ord.

Ja det kan nok stemme. Problemet går begge veier. Men begge kjønn bør gå litt i seg selv og gi dette fokuset på "stort nok, dyp nok, lang nok, tykk nok" en pause tenker jeg. For sannheten er at folk flest virkelig ikke bryr seg om slikt. Den lille prosenten som bryr seg skriker som regel høyest.

Men vi kan ikke lure oss selv her....kvinner sliter mest med å henge med på kroppsidealer og slikt. Det er en grunn til at det er klar overvekt av spiseforstyrrelser blandt kvinner. Og skylden blir som regel lagt på menn, så da syntes jeg det var greit å komentere det i en tråd som handlet om kvinners dårlige/usikre forhold til kjønnslepper.

Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, HarryDotter skrev:

Ja det kan nok stemme. Problemet går begge veier. Men begge kjønn bør gå litt i seg selv og gi dette fokuset på "stort nok, dyp nok, lang nok, tykk nok" en pause tenker jeg. For sannheten er at folk flest virkelig ikke bryr seg om slikt. Den lille prosenten som bryr seg skriker som regel høyest.

Men vi kan ikke lure oss selv her....kvinner sliter mest med å henge med på kroppsidealer og slikt. Det er en grunn til at det er klar overvekt av spiseforstyrrelser blandt kvinner. Og skylden blir som regel lagt på menn, så da syntes jeg det var greit å komentere det i en tråd som handlet om kvinners dårlige/usikre forhold til kjønnslepper.

Det er synd, om det er tilfelle. Jeg har inntrykk av at kvinner er hardest mot selv og andre kvinner. At menn er årsak til spiseforstyrrelser er meg ukjent. Det interessante er jo at kvinner ofte går rundt og tror de vet bestemt hva menn liker eller ei, og så viser det seg mer enn ofte nok at det er feil. Livet er langt lettere når man gir blanke og ikke bryr seg så mye om hva alle andre syns og mener. Da tror jeg selvtilliten øker og man blir automatisk mer tiltrekkende av det også. Det er ikke så lett å komme seg dit da, jeg er heldig som egentlig aldri har brydd meg så mye om hva andre syns om meg uansett. Felles for disse trådene er jo at flertallet sier det ikke betyr noe, men det skal kun èn AB´er til for å ødelegge. Synd.

Gjest HarryDotter
Skrevet
8 minutter siden, canacas skrev:

Det er synd, om det er tilfelle. Jeg har inntrykk av at kvinner er hardest mot selv og andre kvinner. At menn er årsak til spiseforstyrrelser er meg ukjent. Det interessante er jo at kvinner ofte går rundt og tror de vet bestemt hva menn liker eller ei, og så viser det seg mer enn ofte nok at det er feil. Livet er langt lettere når man gir blanke og ikke bryr seg så mye om hva alle andre syns og mener. Da tror jeg selvtilliten øker og man blir automatisk mer tiltrekkende av det også. Det er ikke så lett å komme seg dit da, jeg er heldig som egentlig aldri har brydd meg så mye om hva andre syns om meg uansett. Felles for disse trådene er jo at flertallet sier det ikke betyr noe, men det skal kun èn AB´er til for å ødelegge. Synd.

Helt korrekt. Er så enig. Altså det jeg mente med at "menn får skylden" er at samfunnet og media stort sett legger ansvaret for kvinners kroppspress på menn. Menn er liksom de som setter standaren for hva som er vakkert. Og når menn blir spurt så finnes de som regel ikke kresne overhode. Som du sier, er kvinner kvinners værste fiende, der de kappes om å bli tynnere og penere enn sine medsøstre, mens vi menn står på sidelinjen og klør oss i hodet når vi ser så mye skjønnhet i alle former bredder og høyder. Det er fryktelig synd! Tenk hvor mange flere damer som kunne ost av selvtillit og hatt fantastiske sexliv om de bare visste hvor lite vi menn bryr oss om puppestørrelser og fittelepper :(

Skrevet
29 minutter siden, HarryDotter skrev:

Helt korrekt. Er så enig. Altså det jeg mente med at "menn får skylden" er at samfunnet og media stort sett legger ansvaret for kvinners kroppspress på menn. Menn er liksom de som setter standaren for hva som er vakkert. Og når menn blir spurt så finnes de som regel ikke kresne overhode. Som du sier, er kvinner kvinners værste fiende, der de kappes om å bli tynnere og penere enn sine medsøstre, mens vi menn står på sidelinjen og klør oss i hodet når vi ser så mye skjønnhet i alle former bredder og høyder. Det er fryktelig synd! Tenk hvor mange flere damer som kunne ost av selvtillit og hatt fantastiske sexliv om de bare visste hvor lite vi menn bryr oss om puppestørrelser og fittelepper :(

:ninuskapus:

Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er perfekt som du er. Ingenting er vakrere enn noe annet. Fins ingen fasit på det.

Samme med meg. Min ekssamboer sa at jeg hadde en helt usedvanlig vakker mus. Jeg velger å tro at det er sant :) .

Vi er det som vi er født som. Vi skal elske, og være stolt av den vi er. 

Endret av NatalieA
Skrevet

Tror du skulle møtt den nye typen din slik som du er fra naturens side. Om han ikke er fornøyd, så har han uansett ikke noe kjæresteemne. Men jeg tror typen er som mannfolk flest og vil ikke stusse over kjønnsleppene dine.

Du snakker om fysiske problemer og smerter, det kan være et reelt problem for deg. Men den estetiske siden av det er det kun du som er opphengt i. Kan nesten love deg 99% at fyren ikke vil reagere på underlivet ditt, faktisk større sjans for at han finner det sexy. Så ikke skyld på typen som ennå ikke har sett deg nedentil, det er du som har definert dette som et problem. Så visst de fysiske plagene er fortsatt et problem, så tror jeg at han kan være med på det for din del. Men visst det er en kjæreste som ikke liker deg på grunn av kjønnsleppene og er en pådriver for operasjon av estetiske grunner, så skal du dumpe han.

Skrevet

Jeg har lepper som stikker utenfor og jeg hater det! Jeg har alltid hatet utseende på vaginaen min. Husker at det plaget meg så mye som ungdom at jeg stadig vekk drømte at jeg klippet dem av med kjøkken saks. Nå er jeg 26 år og gleder meg til jeg skal operere!  PS. Jeg er gift med en mann som elsker utseende mitt der nede, så dette er noe jeg gjør helt for meg selv. 

Anonymkode: 3f06e...fde

• 1 år senere...
Skrevet

Ser det er et år siden denne tråden var aktiv sist men svarer likevell for alle som i ettertid googler seg frem til svar ang dette temaet. Da jeg selv trengte info om erfaringer ol. følte jeg ikke det var så mye så velger derfor å svare litt utfyllende.

Mine lepper var vell en 2-3cm utenfor men kunne trekke dem til de ble 5cm. Tok operasjon fordi jeg var plaget fysisk i forskjellige klær og i forskjellige aktiviteter. 

Sende Mail til en klinikk her i byen og fikk tilbud om å komme på konsultasjon to dager etter. Dro dit og fikk info om inngrepet, sa hva jeg ønsket, og så måtte han se kjapt bare for å vite hvordan det så ut før operasjonsdagen. Fikk så tilbud om å operere allerede to uker etterpå. 

Dei nydusjet inn til de. La meg ned i stolen og fikk lokalbedøvelse. Så klippet/skar han av det overflødige og sydde meg sammen. Jeg var ute av klinikken 40min etter at jeg gikk inn. Fikk resept på noen sterkere smertestillende. Betalte 14900kr.

Kjente ingenting etter operasjonen pga bedøvelse så kjørte hjem selv og var innom å apoteket å hentet smertestillende på vei hjem. Bedøvelsen varte i ca 2t etter operasjonen å etter det kom det en slags sviende smerte som forsvant så fort jeg fink tatt Paracet og de andre smertestillende jeg fikk utskrevet. 

Tørket meg med våtservietter etter toalettbesøk og smørte meg med bacimycinsalve svært ofte. Gikk me truseinnlegget for å unngå å få salven i undertøyet. Blødde litt de to første dagene. Smerten varte i en uke etterpå men med smertestillende var jeg ute på alt fra shopping til turer med hunden og følte meg aldri begrenset pga operasjonen.

Etter en uke fikk jeg mensen og brukte da tampong selv om det sto man skulle vente 4uker med det. Jeg følte ingen smerte og tamponger va jo uansett på innsiden og ikke i sårene/stingene. Hadde jeg brukt bind hadde blod og diverse ligget å presset opp i det nyopererte området og det følte jeg ikke for. Min personlige mening da, bør nok i utgangapunktet følge legens råd.

Jeg gikk til privat klinikk for å få det gjort fortest mulig og for å slippe å gå gjennom flere ledd hvor jeg må prøve å overtale noen til å klippe av meg kjønnslepper. Har dessuten les at det kan være flere mnd ventetid offentlig.

Veldig fornøyd med valget mitt og med resultatet. Hadde gjort det samme igjen uten tvil til tross en uke med smerter. Hadde fri i en uke og var ingen problem å begynne på jobb igjen etterpå.

Anonymkode: e58a0...3f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...