Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, NatalieA skrev:

Leser at store kjønnslepper gir lettere orgasme: 

https://www.ung.no/helse/3391_Normale_eller_unormale_kjønnslepper.html 

Jeg har store ytre kjønnslepper, men små indre. Ingen menn har sagt at fitta mi er motbydelig av den årsak, men jeg har begynt å lure på om den ikke er bra nok... Hva sier dere mannfolk? Bør man operere bort ytre store?

Jeg har nummer 6 på rad 3. Ganske store ytre kjønnslepper. Og når de er brettet ut ser de slik ut. Men for å være ærlig: jeg synes ikke det ser fælt ut. Spiller utseende på fitta så stor rolle? 

Er det ikke de indre som er store der da ?  Sommerfuggelvinger. Nam nam !

Anonymkode: 85621...721

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke de indre som er store der da ?  Sommerfuggelvinger. Nam nam !

Anonymkode: 85621...721

Min fitte ser ut som sommerfuglevinger ;) . Hehe

Endret av NatalieA
  • Liker 2
Skrevet
På 24.1.2017 den 16.29, Antoinette skrev:

Hvis du virkelig ikke overdriver og faktisk ser ut som en av de bildene skjønne jeg at du ønsker å rydde opp. 

Dette synes jeg var skikkelig stygt sagt! Begge de to bildene er helt vanlige underliv. Jeg føler meg ordentlig fornærmet over at du kan kommentere andre kvinner på den måten! Det er ingenting å "rydde opp" i, det er slik vi skal være. Det er helt vanlig at det er forskjeller på underliv, ingenting galt med de to bildene. Skam deg! 

Anonymkode: 87e78...442

• Liker 6
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg blir så overrasket over at så mange kvinner ikke er fornøyd med underlivet sitt. Jeg har først nå det siste året blitt bevisst på at det er en greie. Merker jeg selv lurer på om jeg har normalt underliv eller ikke - for er ikke egentlig de fleste underliv normale? Har ikke peiling på om jeg har store eller små kjønnslepper, hvordan vet man slikt? 

Anonymkode: 78ed5...db1

Skrevet
På 23.1.2013 den 17.57, Kytro skrev:

Hvordan ser det ut? http://www.greatwall...agina-panel-1-0

Er det ikke noe annet du kan gjøre enn å operere? Det virker temmelig drastisk å operere.

Som mann så bryr man seg ikke så mye om hvordan det ser ut. Det er pent uansett.

Min ligner mest på (fra venstre) rad 1 bilde 2, men har litt mindre indre kjønnslepper. Er dette stort eller lite, vanlig eller ikke? Har i alle fall aldri følt noen usikkerhet rundt mitt underliv, men det er fordi jeg aldri har tenkt over hva som er normalt eller ikke. Men med all praten om det lurer jeg jo litt nå.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ligner mest på (fra venstre) rad 1 bilde 2, men har litt mindre indre kjønnslepper. Er dette stort eller lite, vanlig eller ikke? Har i alle fall aldri følt noen usikkerhet rundt mitt underliv, men det er fordi jeg aldri har tenkt over hva som er normalt eller ikke. Men med all praten om det lurer jeg jo litt nå.

Av de andre bildene der ser du jo at du ikke har spesielt lange lepper? 

Anonymkode: 37420...1db

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av de andre bildene der ser du jo at du ikke har spesielt lange lepper? 

Men er det vanlig da? Ser jo mer ut som det normale er litt lengre? Vil jeg bli sett på som unormal av menn feks? Stiller sikker mange dumme spørsmål, jeg bare skjønner ikke helt greia. Syns de fleste underlivene der ser veldig flotte ut jeg. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det vanlig da? Ser jo mer ut som det normale er litt lengre? Vil jeg bli sett på som unormal av menn feks? Stiller sikker mange dumme spørsmål, jeg bare skjønner ikke helt greia. Syns de fleste underlivene der ser veldig flotte ut jeg. 

Jeg føler at idealet er små lepper. 

Selv har jeg lange og jeg synes det er forferdelig. Har veldig store komplekser og tør ikke ha sex. 

• Liker 1
Skrevet

Norske damer de mest usikre damene i verden i dag. Voks litt større kjønnslepper a! 

Anonymkode: 02324...84c

• Liker 4
Skrevet
På 23.1.2013 den 6.29, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg synes det er så trist når folk opererer underlivet sitt på grunn av utseende. Det gjør meg enda mer usikker på mitt eget. Men det blir så klart noe annet når du får fysiske plager av det, og det er jo opp til deg. Har selv noen VELDIG skjeve, den ene siden er veldig liten og den andre henger ut. Prøver å ikke tenke på det ettersom jeg ikke har opplevd fysiske problemer med det, men det plager meg allikevel. Det ser rart ut.

Har ingen erfaring med operasjon ettersom jeg bare er 16, men ønsker deg lykke til. :)

Anonym poster: c8cf0bdcbdda47ce119cd16c717ed435

Sikker på den er helt normalt. Det ER trist at noen, eller mange velger å operere pga utseende. Du er nok helt sikkert fin som du er☺

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE bildene der er vanlige. Alt som vises på disse bildene er like normalt. Let opp de andre panelene, tror det er tre eller fire slike med forskjellige. 

Anonymkode: 87e78...442

• Liker 2
Skrevet

http://slengpungklinikken.wordpress.com - for at menn også skal ha meningsløs intimkirurgi. Les her så skjønner dere hvor tåpelig tankebane dere er innom nå jenter! 

Anonymkode: 60def...570

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at idealet er små lepper. 

Selv har jeg lange og jeg synes det er forferdelig. Har veldig store komplekser og tør ikke ha sex. 

Da får du enten ta deg sammen og bli litt mer voksen eller bare avstå fra sex da.

Anonymkode: eb3ec...499

• Liker 1
Skrevet

Jeg vurderer det :) Har en kjønnsleppe som er veldig lang og tidvis plager meg pga den kommer i klem. Vi får se.

Skrevet

Denne tråden ble oppretta i 2013 :P 

Men den er vel aktuell ennå.

Lurer på hva som skjedde med TS?

Gjest HarryDotter
Skrevet
8 timer siden, NatalieA skrev:

Leser at store kjønnslepper gir lettere orgasme: 

https://www.ung.no/helse/3391_Normale_eller_unormale_kjønnslepper.html 

Jeg har store ytre kjønnslepper, men små indre. Ingen menn har sagt at fitta mi er motbydelig av den årsak, men jeg har begynt å lure på om den ikke er bra nok... Hva sier dere mannfolk? Bør man operere bort ytre store?

Jeg har nummer 6 på rad 3. Ganske store ytre kjønnslepper. Og når de er brettet ut ser de slik ut. Men for å være ærlig: jeg synes ikke det ser fælt ut. Spiller utseende på fitta så stor rolle? 

Man bør ikke skjære der nede uansett, med mindre det hemmer det daglige livet og er ubehagelig.

Mangfoldet er det som gjør oss unike. En mann som ikke liker sex med deg pga store eller små kjønnslepper er virkelig ikke en person man bør investere tid med.

Fitte er nydelig! Uansett smått eller stort. Farge eller form spiller 0 rolle for de fleste menn. La være å bekymre dere for den og nyt det den gir dere av glede istede. Og de tusenlappene dere skulle brukt på operasjon kan man heller bruke til noe koselig.

Gjest canacas
Skrevet
3 timer siden, Ginavn skrev:

Denne tråden ble oppretta i 2013 :P 

Men den er vel aktuell ennå.

Lurer på hva som skjedde med TS?

Desverre må en vel si. Denne tråden er egentlig trist. Både for de som føler de må gjøre det (mener de ikke er bra nok) og for de som må gjøre det fordi alternativet er smerter og ubehag.

Skrevet
32 minutter siden, canacas skrev:

Desverre må en vel si. Denne tråden er egentlig trist. Både for de som føler de må gjøre det (mener de ikke er bra nok) og for de som må gjøre det fordi alternativet er smerter og ubehag.

Hei

Har du store eller små indre kjønnslepper?

Anonymkode: 12aab...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...