Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Og det har jeg gjort de siste tre årene. Mest på grunn av spenningen ved det forbudte, og fordi jeg får sex uten forpliktelser. Spenningen har å gjøre med det å kunne bli oppdaget. Det gir meg et ekstra kick å lgge ut små spor, sende meldinger på kveld/natt osv, slik at kona aner at noe er på gang, men ikke nok til at hun har noe å sette fingeren på. Jeg har ikke lyst til å ha en mann i livet mitt nå, med de forpliktelser det medfører. Jeg stortrives med å være singel, men likevel bli begjært og få den sexen jeg trenger. Veldig greit også at mange mener det er helt ok å gjøre som jeg, dvs at jeg kan ha sex med disse mennene uten å føle at jeg gjør noe galt. At jeg slipper å ha ansvar for hans familie osv. Har følt litt på at mange kanskje synes det, så det er veldig befriende for meg at så mange støtter opp om at det jeg gjør er ok. Tenker på det dere skriver i tråden om venninne som har forhold på si. Nyt livet, jenter, og ta for dere av godene!
aline Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 ...og den dagen en av disse konene du prøver å få til å oppdage dere, virkelig OPPDAGER dere og dumper ham, da sitter du der med en gift mann som forventer at du er der for ham, siden du jobbet så fælt for at kona skulle oppdage hans utroskap at SELVSAGT vil du ha søpla hennes også!! (og ja, jeg har skjønt at det var fleipeinnlegg, men at det finnes personer som faktisk tenker slik og ikke lenger, det hadde ikke forundret meg heller.)
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 Nei, det var ikke ment som kødd. Syntes bare det var fint at flere har samme oppfatning som meg. Må jo innrømme at jeg blir litt interesert i noen av disse mennene, spesielt han jeg treffer nå. Det er nok derfor jeg ikke kan dy meg for å sende han meldinger. Det kan jo hende jeg må si ham noe når han ikke er sammen med meg også. Han vil jo ikke gå fra kona si, ihvertfall ville han ikke det i starten. Men nå etter 3 mnd er han blitt veldig opptatt av meg, og forresten så er det ofte han som sender meldinger på kveldstid.
Quinden Skrevet 16. mars 2004 #4 Skrevet 16. mars 2004 Unnskyld meg... men det er vel ingen som hadde trodd at noen kan være til de grader blåst som dette innlegget tilsier heller... sorry Skulle dette mot formodning være sant, så lurer jeg på hvor selvrespekten din kommer inn, for ikke å snakke om alle de som kan bli berørt av din "hobby", det er ikke bare deg dette gjelder, men som regel er det både kone og barn involvert, lurer på om du forstår omfanget av det du holder på med. Jeg velger fortsatt å tro på at dette er et tulleinnlegg, hvis ikke, " GET A LIFE"
Gjest Fighter Skrevet 16. mars 2004 #5 Skrevet 16. mars 2004 Dette kan veldig fort være et tulleinnlegg, men det er en liten mulighet for at det ikke er det så jeg skal prøve å svare seriøst. Og det har jeg gjort de siste tre årene. Mest på grunn av spenningen ved det forbudte, og fordi jeg får sex uten forpliktelser. Trenger du spenning bør du heller begynne med fallskjermhopping eller noe som ikke sårer andre. Vil du ha sex uten forpliktelser finnes det nok av single mannfolk som sikkert vil ha ONS. Spenningen har å gjøre med det å kunne bli oppdaget. Det gir meg et ekstra kick å lgge ut små spor, sende meldinger på kveld/natt osv, slik at kona aner at noe er på gang, men ikke nok til at hun har noe å sette fingeren på. Med andre ord, du vil ødelegge ekteskap? Det høres ganske respektløst ut spør du meg. Jeg har ikke lyst til å ha en mann i livet mitt nå, med de forpliktelser det medfører. Jeg stortrives med å være singel, men likevel bli begjært og få den sexen jeg trenger. Som sagt kan du sikkert få ONS med andre single menn. Veldig greit også at mange mener det er helt ok å gjøre som jeg, dvs at jeg kan ha sex med disse mennene uten å føle at jeg gjør noe galt. Så vidt jeg vet så er det ikke mange som mener det er greit. At jeg slipper å ha ansvar for hans familie osv. Eier du empati? Hvis ikke bør du vel oppsøke profesjonell hjelp. Har følt litt på at mange kanskje synes det, så det er veldig befriende for meg at så mange støtter opp om at det jeg gjør er ok. Tenker på det dere skriver i tråden om venninne som har forhold på si. Nyt livet, jenter, og ta for dere av godene! Ta for deg av de godene som er tilgjengelig for deg; single menn! Et lite spørsmål: Synes du det er greit å stjele også?
VesleBråka Skrevet 16. mars 2004 #6 Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes du er egoistisk, hensynsløs og teit hvis du driver på sånn. Jeg kan bare håpe at den dagen du har funnet drømmeprinsen, sitter der 38 år med to unger og litt sigen mage og pupper, så kommer det et yngre yppig skjørt flagrende forbi og forsyner seg av godene du har satset fremtiden din på. Lykke til.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2004 #7 Skrevet 16. mars 2004 OK, la oss da ta utgangspunkt i at det ikke er kødd(selv om jeg som mange andre har min tvil...) La oss se på hva du faktisk sier du gjør: Du dater gifte menn. Dette er for meg helt utenkelig - da der alltid er en part som blir sveket og såret Du sier også at du sender sms på kveldstid for at kona skal tenke at der kanskje er noe, selv om det ikke kan bevises. (Hadde jeg vært kona hadde jeg i tillegg til å bli sveket og såret blitt helt paranoid.) Så da har vi sett på hva du sier du gjør - og likevel skriver du dette med en form for stolthet.... Det gjør deg ikke bare tett i pappen, men rett og slett ondskapsfull også. Så da har du fått det svaret du ønsket: hva synes jeg om slike personer? Det er ondskapsfullt og rett og slett uintelligent... Jepp da ar du fått passet påskrevet fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #8 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har faktisk ikke noe ansvar i denne saken. Som så mange har påpekt når det gjelder dette, er det han som sitter med ansvaret. Det har ikke han noe problem med så langt. Dessuten har jeg jo et forhold til ham jeg også, og må kunne få kontakte ham om det er noe jeg vil, selv om det er etter arbeidstid. Jeg skrev ikke dette med stolthet. Utgangspunktet var en slags lettelse da jeg leste den andre tråden, som jeg har nevnt før. Noen nevner også at jeg er patetisk. Vel, jeg har faktisk et velfungerende og godt liv. Denne mannen er et krydder i livet mitt, og jeg vil ikke ha mer fra ham enn det. Jeg har mitt på det rene, jeg har ikke ansvar for noen.
VesleBråka Skrevet 16. mars 2004 #9 Skrevet 16. mars 2004 Du har ikke ansvar for hans ekteskap eller hans utroskap, men du har ansvar for mennesker rundt deg. Du har ansvar for å være en god og ansvarlig person, en positiv deltager i samfunnet. Ingen går rundt og er ansvarsløse bortsett fra seg selv.
Gjest Fighter Skrevet 16. mars 2004 #10 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har faktisk ikke noe ansvar i denne saken. Som så mange har påpekt når det gjelder dette, er det han som sitter med ansvaret. Det har ikke han noe problem med så langt. Dessuten har jeg jo et forhold til ham jeg også, og må kunne få kontakte ham om det er noe jeg vil, selv om det er etter arbeidstid. Jeg skrev ikke dette med stolthet. Utgangspunktet var en slags lettelse da jeg leste den andre tråden, som jeg har nevnt før. Noen nevner også at jeg er patetisk. Vel, jeg har faktisk et velfungerende og godt liv. Denne mannen er et krydder i livet mitt, og jeg vil ikke ha mer fra ham enn det. Jeg har mitt på det rene, jeg har ikke ansvar for noen. Som samfunnsborger har du ansvar for å ikke gjøre ting du vet andre tar skade av eller blir såret av. Kom deg til psykolog og lær deg empati og få deg litt selvrespekt.
Gjest anneline Skrevet 16. mars 2004 #11 Skrevet 16. mars 2004 Jeg er faktisk litt lei denne 'hvis andre synes det er greit så trenger jeg ikke bekymre meg-holdningen' som råder for tiden. Kanskje jeg er fra en annen generasjon, men hvor er det blitt av den selvstendige tenkningen? Har folk så lav selvfølelse for tiden at de må spørre andre om ett og alt før de kan avgjøre hva som er rett for dem? Hva føler du selv? Kanksje du har litt indre motstand mot det du selv holder på med, for ellers ville det kanskje ikke vært nødvendig med et innlegg her for å få støtte? Personlig ville jeg ikke gått inn i et slik 'forhold', fordi jeg synes jeg er et bedre menneske enn som så, og jeg fortjener å ha et godt kjærlighetsliv, og slik utroskap har jeg bare for mye selvrespekt til å late meg inn på. Jeg ville heller ikke klart å ha respekt for en slik mann, og da er sex helt utelukket. Men det er nå engang slik jeg er, og jeg vet godt at alle ikke er slik. Det er ikke jeg som skal leve med ditt indre liv, det er du selv.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 Definer hva som er så latterlig med dette da, i forhold til mye annet jeg leser her, som IHVERTFALL er latterlig. Er det at jeg har et seksuelt forhold til en gift mann? Er det at jeg mener jeg har litt rett på ham jeg også? For det mener jeg at jeg har. Han har tross alt latt meg få en del av livet sitt. Eller er det noe annet?
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #13 Skrevet 16. mars 2004 Definer hva som er så latterlig med dette da, i forhold til mye annet jeg leser her, som IHVERTFALL er latterlig. Er det at jeg har et seksuelt forhold til en gift mann? Er det at jeg mener jeg har litt rett på ham jeg også? For det mener jeg at jeg har. Han har tross alt latt meg få en del av livet sitt. Eller er det noe annet? Du har ikke ansvar for hans utroskap -kun for din egen samvitighet. Du har overhode ikke noe krav på hans tid- Du har valgt og kunne være en gjennstand for ham- det skjønner du vel at du er når du er tilgjennlig når han hjar lyst på sex. Empati er en kjekk ting og ha og den virker det som om du mangler siden du finner underholdning i og legge igjen små spor til ektefellene- jeg har et ord for slik oppførsel- RESPEKTLØS Men det er klart , er det en slik person du vil være- go ahead, så lenge du kan leve med deg selv
Quinden Skrevet 16. mars 2004 #14 Skrevet 16. mars 2004 Definer hva som er så latterlig med dette da, i forhold til mye annet jeg leser her, som IHVERTFALL er latterlig. Er det at jeg har et seksuelt forhold til en gift mann? Er det at jeg mener jeg har litt rett på ham jeg også? For det mener jeg at jeg har. Han har tross alt latt meg få en del av livet sitt. Eller er det noe annet? Det er synd at du ikke forstår at dette er latterlig! Det å ha et seksuelt forhold til en gift mann er en ting, hvis du orker å gjøre deg så liten... alt blir på hans premisser. Du har overhodet ikke rett på ham, at du føler at han har gitt deg en del av livet, ja, kanskje ikke rart når han vil ha en tømming i ny og ne. Jeg respekterer overhodet ikke ham heller, men at du kan være med på dette og la deg til de grader bruke, kanskje det ikke går helt opp før deg at du blir brukt. Den dagen du får sterke følelser for ham, så skal du se hvor stor del du har i livet hans... du sitter igjen med nada! Det neste er at han kanskje anbefaler deg til venner som vil ha et lite nyp i ny og ne... Hva det vil gjøre med deg følelsesmessig sett... det kan jeg bare ane...
Marianne Skrevet 16. mars 2004 #15 Skrevet 16. mars 2004 Nå har jeg ryddet denne tråden og gir den en ny sjanse. Marianne Moderator
VesleBråka Skrevet 16. mars 2004 #16 Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes det er latterlig at du lager innlegg her og vil ha applaus og klapp på skulderen for at du er en modig og frisinnet kvinne. Hva er det som er så modig og frisinnet med å drive på sånn i skjul? Lure og lyve og bedra? Leke med hans kone, se om du klarer å plage henne? Dette har jeg ingen respekt for. Jeg synes det er smålig og ondt av deg. Jeg tenker ikke på om du blir såret i dette spillet, heller ikke om hans ekteskap ryker. Heller ikke om du blir sittende med svarteper (får mannen som er liberal til utroskap). Men på deg, og ditt forsvar av dine handlinger. Patetisk. Jeg har aldri hatt et forhold til en opptatt mann, og kommer heller aldri til å ha det. Slikt frister ikke, jeg har for mye respekt for meg selv og andre til det.
Gjest MrsL Skrevet 16. mars 2004 #18 Skrevet 16. mars 2004 "Man skal gjøre mot andre det man vil andre skal gjøre mot seg." What goes around comes around." Fy flate for folk som deg................. :evil:
Gjest Moonshadow Skrevet 16. mars 2004 #19 Skrevet 16. mars 2004 "Man skal gjøre mot andre det man vil andre skal gjøre mot seg." What goes around comes around." Fy flate for folk som deg................. :evil:
Anna Lovinda Skrevet 16. mars 2004 #20 Skrevet 16. mars 2004 Kjære gjest Det var da ingen her som "applauderte" utroskap. Hvis du tolket den forrige tråden dithen, har du blandet kortene. Den tråden du refererer til omhandlet et venninneforhold. Den handlet om hva man kan og ikke kan akseptere ved venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå