Gå til innhold

Kunne dere tenkt dere en som meg ?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest skilt mann
Skrevet

Hei.

Jeg er en mann midt i 40 årene som nå er blitt alene etter at vårt snart 20 år lange forhold havarerte på grunn av utroskap fra hennes side. Det er en tid siden vi flyttet fra hverandre, jeg har tenkt mye og det blir aldri noe mer mellom oss.

.

Så nå sitter jeg her og funderer på hvor atraktive menn i min alder er på det åpne markedet.

Tørre fakta om meg:

Mann ca 183 cm høy, 95 kg tung, ganske godt trent og med mesteparten av håret inntakt i orginalfargen.

Jeg er innehaver av to hjemmeboende barn i tenårene ( 40 % av tida), har et greit hus og bil som jeg kommer til å beholde. Banken har også lånt meg endel penger(det er ikke gratis og bli skilt i dag),men mine jordiske verdier overgår gjelda med god margin.Jeg jobber tidvis mye, men det er også perioder som er rolige. Lønnsmessig er jeg noe over snittet men dog ikke i Jaguarklubben.

Tror jeg kan si jeg har en sunn økonomi, selv om bortfall av en inntekt merkes godt.

Å beskrive seg selv er ikke lett men jeg prøver:

Jeg er skadeskutt etter utroskap og seprasjons prosessen og det vil nok henge i enda en stund. Jeg er nok en grunnleggende trofast person selv om ting nå har utfordret dette på det sterkeste. Jeg er en ganske tenkende person, forholdsvis inteligent, kan virke beskjeden ovenfor nye bekjentskaper, da spesielt kvinner. Utseende mitt er ganske greit og jeg ser vel litt yngre ut enn min reelle alder. Har ikke rus eller voldsproblemer og er vel det man kan kalle psykisk og fysisk normal.

Har det som kalles en uformell klesstil.

Jeg har ingen store hobbyer eller lidenskaper,men jeg liker å holde meg sånn rimelig opptatt på ting som skjer.

Jeg har i denne prossesen holdt meg vekk fra sjekkelivet, men jeg ser vel nå at jeg må slutte å se bakover og heller fokusere på det som kan skje i fremtiden.

Når jeg ser fremover så ser jeg meg selv i et stabilt forhold med ny partner, så mitt spørsmål til dere kvinner er:

- Er jeg en dere kunne tenkt å være sammen med?.

-Hvem er dere ? (alder og sivilstand) og hvor er det isåfall lettest og finne dere?

Hilsen

Skilt mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres jo ut som at du fortjener å finne kjærligheten igjen. Klem.

• Liker 12
Skrevet

Virker da som du er en mann med ting på stell og et godt grunnlag for å kunne ha noe å tilby en kvinne :) mer enn det kan jeg jo ikke si, for til syvende og sist handler det jo om kjemi og gjensidig tiltrekningskraft mer enn noe annet. Jeg er i begynnelsen av tredveårene, separert og har barn. Er ikke så mye ute, men du treffer meg av og til på bar. Eller på treningssenteret :) lykke til!.og nettdating kan jo være gøy å prøve ut :)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg er for ung for deg. (22) men vil bare innom for å si at du virker som en flott mann og jeg er enig med Gjest. :)

Endret av Mortem
  • Liker 2
Skrevet

Hei.

Jeg er en mann midt i 40 årene som nå er blitt alene etter at vårt snart 20 år lange forhold havarerte på grunn av utroskap fra hennes side. Det er en tid siden vi flyttet fra hverandre, jeg har tenkt mye og det blir aldri noe mer mellom oss.

.

Så nå sitter jeg her og funderer på hvor atraktive menn i min alder er på det åpne markedet.

Tørre fakta om meg:

Mann ca 183 cm høy, 95 kg tung, ganske godt trent og med mesteparten av håret inntakt i orginalfargen.

Jeg er innehaver av to hjemmeboende barn i tenårene ( 40 % av tida), har et greit hus og bil som jeg kommer til å beholde. Banken har også lånt meg endel penger(det er ikke gratis og bli skilt i dag),men mine jordiske verdier overgår gjelda med god margin.Jeg jobber tidvis mye, men det er også perioder som er rolige. Lønnsmessig er jeg noe over snittet men dog ikke i Jaguarklubben.

Tror jeg kan si jeg har en sunn økonomi, selv om bortfall av en inntekt merkes godt.

Å beskrive seg selv er ikke lett men jeg prøver:

Jeg er skadeskutt etter utroskap og seprasjons prosessen og det vil nok henge i enda en stund. Jeg er nok en grunnleggende trofast person selv om ting nå har utfordret dette på det sterkeste. Jeg er en ganske tenkende person, forholdsvis inteligent, kan virke beskjeden ovenfor nye bekjentskaper, da spesielt kvinner. Utseende mitt er ganske greit og jeg ser vel litt yngre ut enn min reelle alder. Har ikke rus eller voldsproblemer og er vel det man kan kalle psykisk og fysisk normal.

Har det som kalles en uformell klesstil.

Jeg har ingen store hobbyer eller lidenskaper,men jeg liker å holde meg sånn rimelig opptatt på ting som skjer.

Jeg har i denne prossesen holdt meg vekk fra sjekkelivet, men jeg ser vel nå at jeg må slutte å se bakover og heller fokusere på det som kan skje i fremtiden.

Når jeg ser fremover så ser jeg meg selv i et stabilt forhold med ny partner, så mitt spørsmål til dere kvinner er:

- Er jeg en dere kunne tenkt å være sammen med?.

-Hvem er dere ? (alder og sivilstand) og hvor er det isåfall lettest og finne dere?

Hilsen

Skilt mann

Helt ærlig? Nei.

Men det er jo mulig at det er presentasjonen og ikke deg det er noe feil med. Du sier at du ikke har noen lidenskaper og det er et stort minus i min bok. Jeg vil vite om dine villeste drømmer, dine håp og fremtidsplaner. Hva engasjerer deg? Hva gjør deg sint? Glad?

I presentasjonen høres du litt traust og kjedelig ut, men det er det jo langt fra sikkert at du egentlig er.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare 20, men i mine øyner høres du ut som en kjempeflott mann!:)

• Liker 1
Skrevet

For all del, du kan være en attaktiv og god mann. :) Men jeg synes også at det du har beskrevet er aaalt for lite grunnlag til å kunne spørre: "Er jeg en dere kunne tenkt å være sammen med?". Egentlig beskriver du jo ingenting om deg selv og hva du er for slags person.

Lønn og at du "tror" du har sunn økonomi, ikke har rus- og voldsproblemer og det du sa om utseendet (uten at man har sett et bilde) er egentlig ganske overfladisk og sier lite. Du beskriver din overfladiske rolle, ikke noe av det dype. At du mener du er "tenkende" er dog en bra ting.

Jeg tror intelligente kvinner leser mellom linjene, og ser at her er store huller for å få et godt og sannferdig inntrykk.

Jeg stusser også på at du er en mann som ikke har noen hobbyer eller nevneverdige interesser. Selv om man ikke nødvendigvis har en helårshobby, så er det jo vanlig å like noe, brenne for noe eller være interessert i noe. Politikk, bilskruing, fiske, jakt, bøker, vitenskap, naturopplevelser, hytte, båt, ja.... eller diverse samfunnstemaer. Noe.

Du sier du er godt trent. Hvor trener du? Treningsstudio? Via jobb? Via trimturer? Jeg har heller ville likt info om interesser foran om du var godt trent eller hvordan håret ditt er.

For min del, utifra det du beskriver så er det vanskelig å si hvem du er og om du virker interessant. Men om du skrev brev med noen og kjemien var der, så kan du jo alltids lykkes. Jeg tror det finnes noen for alle, og jeg synes det er fint at du vil gi slipp på fortiden og tar initiativet til å finne deg en ny kvinne. Prøv på "Møteplassen" og div. sjekkesteder. Livet er for kort til å sitte å vente. Hopp i det og se hva du får til. Masse lykke til! :)))

• Liker 3
Skrevet

Du virker litt for "traust" for min del, og jeg er usikker på om det hadde fungert med meg som medmor til såpass store barn. Er også svært engasjert i endel ting, som er en så stor del av livet mitt at det er vanskelig å få til å klaffe om den andre personen ikke har de samme interessene.

Alder på meg er 29, og i et poly forhold med en partner som med litt godvilje kan kalles primærpartner (store avstander i bildet), og enkelte andre som muligens blir sekundærpartner på sikt.

Sier meg enig her som enkelte har nevnt med møteplassen :) Du virker hyggelig, og kan faktisk formulere deg utover "bilde?" "er du barbert? Ring meg på XXXXXXX" osv. Du bør ha en grei sjanse der :)

Skrevet

Synes du virker noe uselvstendig og hjelpeløs. Det første som slår meg er at du må begynne med deg selv, virker som du har basert din ´lykke´på andre, og akter og fortsette med det. Ta tak i deg selv,

utfordre deg selv med nye tiltak (bøker,diverse kurs, reiser ..bare kreativiteten som begrenser)

Men noen er mye mer flokkdyr enn andre så kanskje du finner likesinnede. Men selv de kan nok bli kjed etterhvert... Ikke leit etter mora di lissom!

Hilsen Loner

Skrevet

Meg igjen, ikke at det må skje noe hele tida osv... Men finner du ´næring´ i deg selv først og fremst, vil det gjøre deg sterkere på alle plan, også i kjærligheten!

L

Skrevet

Nei, ikke vært noe for meg. Kvinne i 30 årene. Ingen spesielle hobbyer og to barn trekker ned. Virker litt for A4 desverre. Men for all del, du virker som en oppegående mann, og du finner helt sikkert noen:-)

Anonym poster: 291d3ab6a7fec1e25c0037f2f3a11225

• Liker 1
Skrevet

Du sier egentlig ikke så mye om deg selv som person, men kanskje du finner ut mer om deg selv etter hvert som singel. Men du høres ut som en bra mann med ting i orden - når du er mer ferdig med å bearbeide bruddet er du helt sikkert drømmemannen for noen.

Anonym poster: 5c2dbe82f381fff9e9a64cfc013e232d

Skrevet

Du høres helt allmindlig ut på meg , det som avgjør er kjemien mellom deg og den du møter . Du er nok ikke så " flat " som en slik kontaktannonsebeskrivelse kan virke .

Som kvinne på 40 , skilt , to barn , høres du ut som en jeg ville likt å møtt !

Skrevet

Dette er en litt skjult kjæreste søkes annonse og det er det vel ikke KG rette plassen for.

("-Hvem er dere ? (alder og sivilstand) og hvor er det isåfall lettest og finne dere?")

Prøv på http://www.moteplassen.com/information/tusenvis-av-single-online.aspx

http://no.match.com/ eller https://elykke.no/nb/account/register/online

Det finnes masse plasser på nett for akkurat det der. Skriv det du skrev her og forsøk der du finner single som søker det samme som deg.

Anonym poster: fa988e7183a19ded953f9c0bd87ac634

Skrevet

Nå er jeg for ung til at du kunne vært aktuell uansett, men erfaringsmessig med skilte foreldre er det ikke noe problem. Det er alltid kvinner som vil falle for deg før eller senere.

Pappa er hvertfall lykkelig gift med en annen enn mamma, og de giftet seg det året han fylte 49 :)

Skrevet

Ja det er håp for deg, men først må du bli ferdig med fortiden din ;) jeg ønsker å møte en mann med egne barn og en som har opplevd en del i livet og som vet hva som skal til for å ha det godt i et forhold. Jeg er snart 33 år og alene med 3 barn. Jeg hører jeg ser yngre ut enn det jeg er, men jeg ønsker meg en MANN. Jeg har datet litt de siste årene, men ikke funnet en som jeg ser en fremtid sammen med. Det er ikke så lett å møte noen med egne barn fra før. Jeg brukte et par år før jeg var ferdig med fortiden min. Slet lenge med skuldfølelse med tanke på ungene og straffet meg selv litt for hardt, men nå er jeg lykkelig aleine og vi klarer oss bra. Livet går videre og jeg er helt sikker på at det ordner seg for oss som det gikk galt for :)

Skrevet

Helt ærlig: nei - men det er ikke fordi jeg tror du er en kjip fyr, men fordi jeg hadde vært skeptisk til en mann som måtte spørre på et forum om han hadde mulighet til å finne kjærligheten igjen.

Anonym poster: 86baab3acc23c4491a0d77e1d9bcae53

• Liker 1
Skrevet

Interesser og hobbier går gjerne litt tapt når man har jobb, hus og unger. Oppfølging av unger tar gjerne mye tid, og da blir det mindre tid til egne ting. Regner med det er derfor mannen her ikke har interesser og hobbier nå. Samt at samlivsproblemer de siste årene sikkert har tatt knekken på slike ting også, om de var der til da.

Når man har barn, de har skole og fritidsinteresser, så blir det ikke mye tid til seg selv. Om mannen har reklamert seg som med interesser som tar mye tid, så hadde han vært mindre familiemann. Og dere i samme alder/litt yngre har jo gjerne barn fra før, dere vil da vel helst ha en som ikke har så mye annet å gjøre? Ikke sikkert han vil være like oppslukt av andres barn som han var/er av sine, men det er da likevel positive egenskaper.

Jeg er på din alder, skilt mann, og du hadde absolutt vært aktuell, såfremt du var ferdig med fortiden.

Du framstår som voksen og trygg, ikke noen forvokst unggutt som stadig må ut på byen.

Anonym poster: 23072b0224347164152cb2d60769f018

Skrevet

Absolutt.

Jeg har funnet en slik mann som deg (midt i 40-åra, skilt etter noenogtjueårs ekteskap på grunn av utroskap fra hennes side, tenåringsbarn osv) og lever lykkelig med ham på sjette året.

Vi traff hverandre på Møteplassen (altså nettdating).

Skrevet

Jeg er skeptisk fordi du beskriver deg selv som skadeskutt. Det sier meg at jeg burde holde meg langt unna deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...