Gjest ope Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 På ungdomsskolen og starten av videregående slet kjæresten min veldig psykisk på grunn av mobbing og hun prøvde faktisk å ta sitt eget liv en gang. Hun hadde ingen venner på ungdomsskolen, men ble heldigvis kjent med et par jenter på videregående. Det at hun ble mobbet enda sitter i henne litt. Hun føler seg dårligere enn alle andre, selv om ikke har noen grunn til dette. Hun har også noen ganger problemer med å få fram sin mening om ting, hvis en person viser dominans på et vis. Første gang jeg møtte henne var hun veldig sjenert og hun hadde veldig dårlig selvfølelse, men dette er noe vi har jobbet med og både jeg og hun merker at hun har gjort store framskritt. Hun har nå blitt kjent med ei ny jente gjennom studier og hun virker veldig ålreit. De har like interesser og slikt, men det jeg har hørt av de snakke på telefon og ellers virker det som om denne jenta har litt makt over kjæresten min. At det er henne som alltid får viljen sin, om det er hvilken film de skal se, sted å spise eller andre ting. Jeg er bare litt bekymret for at kjæresten min begynner å falle litt tilbake i sine gamle rutiner, hvor hun lar seg bli "overkjørt" og at ikke begge parter i vennskapet har like mye makt. Er dette noe jeg bør ta opp med henne og isåfall hvordan skal jeg ta det opp?
misscandy Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Jeg villet ventet litt for å se om kjæresten forander seg i forhold til andre enn bare vennina før jeg hadde smått og forsiktig tatt det opp. Kan jo være veldig sårt for henne om hun ikke har hatt så mange venner før Ps: Vi kvinner trenger flere som bryr seg like mye som deg, sånne vokser ikke på trær. Keep up the good work :D 3
Gjest ope Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har iallefall ikke merket noen endring i forhold til andre. Men synes fortsatt det er litt leit at hun blir litt overkjørt av denne venninna da. -TS
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Jeg har ingen tips, men du er en god og snill kjæreste. Anonym poster: 0ec3d6d5d80d7188b367fc5922b70fda 5
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Du er drømmekjæreste!!!!! Elsker at gutter bryr seg om kjæresten sin og ikke bare slenger stygge ord etter henne.!!!! Flere gutter som deg - JATAKK
Gjest Jumo Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 (endret) Aw. Du virker skikkelig snill og god, må jeg si. Skjønner at du er bekymret, og jeg ville som allerede er sagt her, bare ventet å sett hvordan det går. Som du sier, så har hun ikke hatt så mange venner før - og kanskje trenger akkurat denne ene venninnen nå. Men det er selvfølgelig ikke greit om hun blir overkjørt totalt, men bare fortsett å vær en god støtte for kjæresten din. Venninner velger hun jo selv, og føler hun seg bra med denne nye venninna hennes så er jo det det viktigste. Edit: skriveleif Endret 22. september 2013 av Jumo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå