Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For snart fire uker siden fikk jeg kontakt med en hyggelig fyr på sukker. Hadde egentlig bestemt meg for å slette profilen min der inne, siden jeg bare er 20år og tenker at det er forventet at jeg bør klare å finne meg en kjæreste i det virkelige liv. Denne kvelden var jeg syk og kjedet meg, så det endte med at jeg utvekslet noen meldinger med denne gutten. Meldingene utviklet seg til å bli lange, og vi hadde en veldig bra kjemi. Etterhvert gikk vi over til å chatte på skype, og for en ukes tid siden så utvekslet vi nummer også. Så det har blitt en del sms den siste uken.

Jeg har fått inntrykk av at denne gutten har fått godt øye til meg, og liker meg godt. Jeg liker han jeg også, men er veldig skeptisk (ut fra tidligere erfaringer) og klarer ikke helt å gi meg helt henn. Det er koselig å snakke med han, men kjenner jeg blir litt satt ut innimellom av at han kanskje er helt annerledes enn hva jeg ser for meg gjennom utveklingen av meldinger. Han vet at jeg er skeptisk til nettdating, og er usedvanlig forståelsesfull og maser ikke om at vi skal møtes, selv om han har sagt at han gjerne vil treffe meg en dag.

Vi bor i samme by, og var ute samme helg for et par helger siden..men jeg fikk meg ikke til å treffe han. Nå til helgen skal vi mest sannsynlig ut samme dag igjen, og jeg har jo på en måte lyst til å møte han for å få det unnagjort! Slik at jeg slipper å gi han falske forhåpninger om jeg ikke føler vi har kjemi.

Så nå er mitt spørsmål til dere, hva bør jeg gjøre?

Treffe han på byen, utenom byen, eller slutte å snakke med han først som sist siden jeg er så usikker? :O

Anonym poster: 5af4600ddf5dee8ce99bb010c9daa47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør at du er negativ? Bare at han er fra Sukker? Hvis du har så lave forventninger, hva har du å tape?

Anonym poster: 01f0e7fccc8b0d8f21fa6e2af35d801f

• Liker 2
Skrevet

Det er nok "tryggest" å møte han på byen. Om du eller/og han drikker, kan ting bli mindre kleint og du blir ikke så nervøs av å møte fyren.

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør at du er negativ? Bare at han er fra Sukker? Hvis du har så lave forventninger, hva har du å tape?

Anonym poster: 01f0e7fccc8b0d8f21fa6e2af35d801f

Jeg har brent meg en gang tidligere med at jeg fikk kontakt med en fra nett, som ikke var slik jeg jeg hadde sett for meg i det hele tatt! Men bør vell kanskje bare få det unnagjort så jeg slipper å gi han falske forhåpninger. Noe annet er jo om jeg ikke innfrir han sine forventninger :/

Gjest Lille-pus
Skrevet

Så lenge du føler for å møte ham, og det er på et offentlig sted, så er min tanke at det er like greit å få det unnagjort.

Da finner du ut om alt viser seg å bli annerledes enn du trodde, og det ikke er noenting å gå videre med.

Eller at det er gunnlag for å møtes på nytt.

Det kan være like greit å hoppe i det, og finne ut av ting ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal ta sjansen på å treffe ham :) Han er sikkert ikke SÅ annerledes enn via nett, selv om dere ikke vet om dere kommer til å ha kjemi. Jeg har møtt flere via nettdating og fant til slutt en mann det klaffet skikkelig med. På forhånd ante jeg ikke hvordan det kom til å gå, og jeg synes det er helt naturlig å ikke ha så store forventninger eller gi seg helt hen før en treffes. Men da er det jo desto bedre når det faktisk funker, fordi en allerede vet endel om hverandre.

Anonym poster: f55dc3146bdd05eed85d6cc912683f45

Skrevet

Jeg har brent meg en gang tidligere med at jeg fikk kontakt med en fra nett, som ikke var slik jeg jeg hadde sett for meg i det hele tatt! Men bør vell kanskje bare få det unnagjort så jeg slipper å gi han falske forhåpninger. Noe annet er jo om jeg ikke innfrir han sine forventninger :/

Og her er problemet med mange lange meldinger før man møtes. Det blir veldig lett slik at man danner seg et idealbilde av den andre som har hatt tid til å skrive, tenke, og redigere det som blir skrevet i meldingene, så gjør vi selv oss opp ett rosenrødt inntrykk basert kun på det. Det er rett og slett ikke nok å gå på, så den personen man møter blir nødvendigvis ikke den man har sett for seg.

Det er like bra å møte fyren, og se om dere liker hverandre eller ikke.

Funker det ikke med ham funker det kanskje med nestemann.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...