power pus Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Har nettop kommet hjem fra kino. Utrolig bra film! Synes Tarantino har laget nok et mesterverk av en film. Noen andre som har sett den, og hva synes dere?
Gjest BabyBlue Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Skjønner godt den fikk 18 år for å si det slik. Men den var bra! Visste dere at den scenen hvor Leonardo slår hånda i bordet og knuste et glass og begynner å blø skjedde på ordentlig? Han bare jobbet videre og latet som ingenting, det å kline blodet i ansiktet på medskuespilleren fant han på selv. Det jeg liker med Tarantinos filmer er helt klart fokuset på samtalene mellom menneskene og detaljer som har en rød tråd gjennom hele filmen. Alt henger så fint sammen. Også humoren da
Jellybean78 Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Jepp, Tarantino skuffer ikke i denne filmen heller.....Christoph Walz, Decaprio og Jackson gjør noen utrolige skuespillerprestasjoner her.....særlig Walz var god, noe som var litt forventet etter den utrolige prestasjonen i Inglorious Basterds..... Syns kanskje den ble litt i overkant voldelig på slutten, men.... Jeg savner kanskje litt mer dybde ifra filmene hans.....de er veldig stilistisk, visuelle nydelige og stappfull av svart humor.....men blir kanskje litt for overfladiske sånn på sikt syns jeg, alt for mye fokus på kulhet, og litt for lite på "dybde" liksom, men dette er jo litt flisspikkeri da....er kanskje ikke derfor en ser en Tarantino flick heller.....
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Så den i helgen, elsket den! Virkelig!! Ble så skuffet av inglorious basterds (ikke at den var dårlig, den nådde bare ikke helt opp på tarantino-skalaen), så denne filmen ble et skikkelig lyspunkt fordi jeg var litt skeptisk i utgangspunktet. Christopher waltz var helt fenomenal, Leo også. Syns også soundtracket var kult, ganske annerledes fra tidligere filmer han har laget. Etter det jeg har forstått så var dette første gang han fikk sangene laget spesielt for filmen?! Anonym poster: abec56b15ca202379f8e4a3abf8b70a6
Breakeven Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Så også denne filmen denne uken, og elsket den! Jeg har ikke sett noen Tarantino filmer før (tror jeg?), men har jo hørt at de er veldig voldelige. Har hatt lyst til å se Inglorius Basterds lenge, så ser virkelig frem til å se denne nå. Men Django Unchained var jeg utrolig positivt overrasket over, og jeg gikk dit uten noen spesielle forventninger. Humoren i filmen var utrolig vittig, og selv om den varte i godt over 2 1/2 time, så merket jeg ikke det for og si det sånn. Og for å ikke snakke om skuespillerprestasjonene, utrolig!
Gjest Ratata Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 (endret) Joda, det er jo en Tarantinofilm og det ser man hele veien. Men er litt lei av dette blodsølet og overdrevne skytescener. Og hvorfor i alle verden gjorde Schultz seg så vanskelig med å ta Candie i hånda? Typisk slike små ting som velter ett stort lass, irriterende. Og jeg mislikte overgangen fra perioden på fjellet til de dro til Missisippi. Tekst på skjermen?! Nei, huff..Alt for enkelt synes jeg. Men dyktige skuespillere! Det skal dem ha! Godt spilt. Artig rolle Freeman spilte. Endret 11. april 2013 av Ratata
Kraula Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Jeg liker ikke så godt de fleste Tarrantino-filmene, men denne fikk to tommler opp fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå