Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om lange naturlige negler på jenter? Fint eller stygt? Har du lange negler?

Anonym poster: 19063689684158be08fb7a49df001b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lange negler, dvs utenfor fingertuppen. Klarer meg ikke uten. Og nu har de kongeblå metallisk lakk på. :hjerter:

Skrevet

Jeg synes at lange negler på damer er fint. Litt av sjarmen med dere er at dere har noen feminine trekk. Elsker at damer er utstrålende, og viser kvinnen i seg.

Skrevet

hadde de til nå. Klippet de helt korte ikveld fordi at man noen ganger må gjøre det. Mine negler vokser fort og er ekstremt sterke i motsettning til håret mitt.

Skrevet

Jeg har bare ca.2 mm lange negler selv, med en veldig lys rosa neglelakk. Har hatt opptil 1 cm lange negler før, men synes det er så upraktisk. >.<

Skrevet

Jeg synes sjelden lange, naturlige negler er pent. Glemmer aldri de lange, naturlige innrøyka, gule neglene til eks-svigermor. Grøss!

Skrevet (endret)

Jeg syntes det er fint, så lenge de ikke er altfor lange/mer enn 2 cm, eller hvis de er gule og ekle. Har selv ca. 1 cm lange negler, men bruker da neglelakk hele tiden.

Endret av Santflows
Gjest Euforia
Skrevet (endret)

Jeg klipper neglene mine hele tiden siden de vokser så utrolig fort. Synes selv ikke at det er særlig pent, så klipper dem alltid. Under eksamensperioden før jul glemte jeg helt å klippe neglene... ganske ekkelt.

Edit: fjernet bildet siden det ble linket til facebookprofilen min

Endret av Euforia
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg klipper neglene mine hele tiden siden de vokser så utrolig fort. Synes selv ikke at det er særlig pent, så klipper dem alltid. Under eksamensperioden før jul glemte jeg helt å klippe neglene, ganske ekkelt.

Unnskyld meg. Men hvis du glemte å klippe de, så er det jo rart at du har husket å lakke de? Lakken blir bekraktelig mye styggere etter noen uker hvis man ikke legger ny lakk + så ser man at neglen har vokst.

Jeg mistenker at du kanskje ikke synes det er så ekkelt allikevel ;-)

Anonym poster: 556bd14041c7800b9cae92f42ec1ff49

Endret av Kosemose
Sitert link er fjernet. Kosemose, mod
  • Liker 3
Gjest Euforia
Skrevet

Unnskyld meg. Men hvis du glemte å klippe de, så er det jo rart at du har husket å lakke de? Lakken blir bekraktelig mye styggere etter noen uker hvis man ikke legger ny lakk + så ser man at neglen har vokst.

Jeg mistenker at du kanskje ikke synes det er så ekkelt allikevel ;-)

Haha, KG er så fantastisk... Beklager å måtte skuffe deg, men neglelakken er vannbasert og går ikke av med mindre jeg river den av ;)

• Liker 1
Skrevet

Haha, KG er så fantastisk... Beklager å måtte skuffe deg, men neglelakken er vannbasert og går ikke av med mindre jeg river den av ;)

OT, men hvordan neglelakk er det?

Anonym poster: 7a39f11a83e4e98b3a69a23703f879f0

Gjest Euforia
Skrevet

OT, men hvordan neglelakk er det?

Anonym poster: 7a39f11a83e4e98b3a69a23703f879f0

Den er fra iherb, merket heter Suncoat Girl :)

• Liker 1
Gjest MuggenKanari
Skrevet

Jeg syns lange negler er motbydelig. Mine er ca en millimeter over fingertuppen, det syns jeg er greit lange. Ikke gammeldame-lange men ikke mannekorte heller :)

Skrevet

Poenget mitt er: negler vokser. Hvis du har relativt nylakkede negler som det ser ut som du har på bilde, så er det vanskelig å forstå at du lakker negler som du synes er for lange og ergo ekle.

Jeg har lange negler, og det kan gå maks to uker før jeg må lakke de. Allerede etter 7 - 10 dager ser man jo at det har grodd ut negl, dvs er hvitt nederst på neglen. Mulig de er det, men på bildet du la ved så ser de relativt nylakkede ut av den grunn :-)

• Liker 1
Gjest annemor30
Skrevet

Kan ikke ha lange negler mtp jobben min,men er det velstelte negler syns jeg det er flott jeg da;)

Gjest Euforia
Skrevet

Poenget mitt er: negler vokser. Hvis du har relativt nylakkede negler som det ser ut som du har på bilde, så er det vanskelig å forstå at du lakker negler som du synes er for lange og ergo ekle.

Jeg har lange negler, og det kan gå maks to uker før jeg må lakke de. Allerede etter 7 - 10 dager ser man jo at det har grodd ut negl, dvs er hvitt nederst på neglen. Mulig de er det, men på bildet du la ved så ser de relativt nylakkede ut av den grunn :-)

Sånn er det med vanlig neglelakk på meg også, men ikke neglelakken jeg bruker fra iherb. Hvorfor i all verden skulle jeg løyet om sånt??? Det må være slitsomt å prøve å finne feil.

Skrevet

Jeg synes lange negler er pent, mine går vel en 3-4 mm over fingertuppen, liker at de er noe lengre men kan ikke pga. jobben.

Har veldig lyst til å sette på cirka 2 cm lange stiletto nails, noen som har erfaringer med det?

Skrevet

Sånn er det med vanlig neglelakk på meg også, men ikke neglelakken jeg bruker fra iherb. Hvorfor i all verden skulle jeg løyet om sånt??? Det må være slitsomt å prøve å finne feil.

jeg ble veldig intressert i lakken du bruker jeg da:) Kan du fortelle litt om den? Jeg er på evig jakt etter en neglelakk som holder lengeeeeeee. Hvordan får du av lakken. Forresten hadde du veldig pene negler på det bildet. Jeg klippet mine helt korte og ser ut som en mann på hendene nå:)
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det avhenger veldig av neglelakken, men både lange og korte negler er pene så lenge de er velstelte. Nedtygde stubber er minst like stygt som lange negler med ujevn fasong. Også må man ta hensyn til neglefasong og hvordan fingrene ser ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...