Gå til innhold

Knelende kvinner

Hegeiam

Anbefalte innlegg

I går var det bryllupsdagen min. Jeg og Joar har nå vært gift i 27 år. Dagen i går startet med at Joar kom med frokost på sengen. Han hadde med seg pannekaker, med sirup på og et glass melk. Nam! Senere tok han meg med på restaurant. Ikke hvilken som helst restaurant. Det var Druen ved aker brygge. En dyr restaurant der vi møttes for første gang for 29 år siden. Vi drakk fantastisk god og dyr bourbonvin. Deretter fikk jeg noen dyre Les bijoux d'amphea øredobber. Kvelden så fantastisk ut. Mens vi kjørte hjem så jeg ingen fare på ferde. Så skjedde det. Når vi kom til soverommet, hvor vi skulle tenne en slukket flamme, skjedde det igjen. Før jeg fikk nyte hærligheten av en sensuell renessanse, var Joar allerede langt inne i barokken.

Dette er et problem jeg ikke deler alene. Pre-ejakulasjon er et problem utbredt på epidemiske proporsjoner. Kvinner over hele landet lider av mennenes egosentrisme. De tar ikke hensyn! De tror at det er rettferdiggjort ved å gi oss stemmerett. Men det er ikke nok lenger. Vi vil ha mer. Og jeg vet hvordan!

Mennesker har en tendens til å forme naturen etter egne behov. Resultatet av dette ser vi i form av global oppvarming, og kanskje er det på tide at det er vi som tilpasser oss naturen. Og dette gjelder også i soverommet. Et eksempel finner vi ved knelerne. Der har hunnene funnet en løsning på "barokk-problemet". Hos knelerne spiser hunnene av hodet til hannene under utukten. Dette er fordi at hunnen er opplyst om at hvis hun gjør dette vil hannen fortsette parringen til hun er tilfredsstilt. Og siden denne taktikken ble innført har knelerpopulasjonen steget og knelerne klarer seg bedre enn noen sinne. Det ville bare være ignorant av oss kvinner å ikke følge dette prakteksempelet.

Med dette kan vi virkelig oppnå likestilling. Hvor det er ingen forskjell mellom kvinner og menn. Og verden kan bli et mer rettferdig sted!

Endret av Hegeiam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med dette kan vi virkelig oppnå likestilling. Hvor det er ingen forskjell mellom kvinner og menn. Og verden kan bli et mer rettferdig sted!

Hvordan kan man oppnå det ved å bite hodet av mannen?

Anonym poster: 4ee82a76979cfdf3567b3fe58f04cadb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å utrydde alle premature ejakulatorer blir det som målrettet avl på mer utholdende menn.

Mistenker at endel kvinner allerede har tjuvstartet, da enkelte knelende hunkjønn har gjort sitt ytterste med å gi meg ulike typer hodebry...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker har en tendens til å forme naturen etter egne behov. Resultatet av dette ser vi i form av global oppvarming, og kanskje er det på tide at det er vi som tilpasser oss naturen. Og dette gjelder også i soverommet. Et eksempel finner vi ved knelerne. Der har hunnene funnet en løsning på "barokk-problemet". Hos knelerne spiser hunnene av hodet til hannene under utukten. Dette er fordi at hunnen er opplyst om at hvis hun gjør dette vil hannen fortsette parringen til hun er tilfredsstilt. Og siden denne taktikken ble innført har knelerpopulasjonen steget og knelerne klarer seg bedre enn noen sinne. Det ville bare være ignorant av oss kvinner å ikke følge dette prakteksempelet.

Knelerne er noen gærninger. Hannen fortsetter å parre seg, selv om han er delvis oppspist (hodemangel er ingenting). Men han hadde nok gjort det selv om hunnen var mett og fornøyd også. En halv parringspartner gir nok mer næring til svangerskapet, men hvordan det kan bidra til utjevne forskjeller når hannen allerede er mindre enn hunnen, is beyond me.

Fiffig innlegg, lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thai clinch

Er det ikke flest menn blant Nobel prisvinnere i medisin og biologi? Jeg tror faktisk også det er flest menn (enn så lenge) som er i toppen når det gjelder generell forskning i genetikk.

Jeg går for en løsning at vi aler opp kvinner som kommer fortere :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å utrydde alle premature ejakulatorer blir det som målrettet avl på mer utholdende menn.

Mistenker at endel kvinner allerede har tjuvstartet, da enkelte knelende hunkjønn har gjort sitt ytterste med å gi meg ulike typer hodebry...

Neppe. Det som kommer til å skje er at menn kommer til å sky kvinnene som biter hodet av dem.

Anonym poster: 4ee82a76979cfdf3567b3fe58f04cadb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historisk sett er det ingen nyhet at menn mister hodet i forbindelse med parringsleken... :opplyser:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Eller vi kan gjøre som edderkoppene og spise dere opp etter elskoven,slik kan vi få bukt med den enorme overbefolkningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller vi kan gjøre som edderkoppene og spise dere opp etter elskoven,slik kan vi få bukt med den enorme overbefolkningen ;)

Om dere spiser oss opp før elskov, blir mer schvung over det. (Døde menn lager sjelden barn)

Anonym poster: 1d348eaa273f4f615dcb19a17758133d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...