Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er jeg kommet til siste semester i bachelorgraden min i pedagogikk, og det er på tide å skrive bacheloroppgave. Jeg har tenkt litt frem og tilbake på temaer for oppgaven, blant annet mobbing i skolen og noe innenfor opplæringssystemet. Lurer på om noen av dere som ser denne tråden har skrevet BA-oppgave i pedagogikk før, og hva dere skrev om? Jeg føler at jeg må finne et tema som treffer akkurat, et tema jeg har kontroll over og som er aktuelt idag.

Er det noen andre her som skal skrive bacheloroppgave nå i vår? :) Jeg gru-gleder meg litt til å skrive, og lurer på om noen har forslag til tema? Jeg skal dra og se gjennom tidligere oppgaver på biblioteket på universitetet for å få startet litt, men vil høre litt fra brukere på KG :) Tar gjerne imot råd og tips til skriving og forberedelsesprosessen!

Anonym poster: 1ea2cb471aaea17d9872c9e6fb4a20b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ingen tips eller råd å komme med. Folk jobber forskjellig. Men ikke finn opp kruttet på nytt var en ting vi fikk som råd.

Jeg skrev om å benytte seg av de ressursene man har i barnehagen, altså blant de ansatte. Om man er assistent, barne- og ungdomsarbeider eller pedagog så har alle noe å bidra med, men på hver sin måte.

Skrevet

du kan forske litt på hva som funker best av forskjellige typer undervisningsformer?

Skrevet

du kan forske litt på hva som funker best av forskjellige typer undervisningsformer?

det er noe sånt jeg har tenkt litt på, men skal se om jeg finner flere temaer og finne ut hvilken som blir best. Hva som er lettest for meg å skrive om, og hvilket tema som kan gjøre best mulig oppgave. Jeg skal jo tross alt skrive 20 sider, så det må være et tema jeg er trygg på.

Andre forslag? :)

Skrevet

flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...