Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en mann nå i 6mnd, vi hadde det supert de første to månedene inntil jeg fant nakenbilder som en tidligere knullevenninne hadde sendt han på tlf hans. Han tryglet og gråt og ba om en ny sjanse.. Bla bla bla. Ga han det men han fikk mye motgang og måtte virkelig jobbe for å gjøre det godt igjen. To måneder sov vi sjeldent sammen og hadde veldig lite sex, jeg var rett og slett avtent av hele han. Vi så hverandre heller ikke så ofte, jeg avviste han stadig men han løp mer og mer etter meg. Jeg sa at han kunne ha sex med andre om han ville, han gjorde det til slutt.

Nå har ting vært superbra i 1,5 måned og jeg er faktisk like forelsket som jeg var i sommer. Og jeg føler faktisk at det er på tide at vi blir sammen, og ikke bare treffer hverandre ekslusivt. Er dette for mye å be om pga alt styret som har vært? Han mener at vi burde vente et par måneder til...

Hvis man virkelig er forelsket og glad i noen, vil man ikke være kjærester da?

Setter pris på om menn kan svare meg :) Takk!

Anonym poster: 01caa1a2871f6c61f1cb32066737b079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex før ekteskapet.... Fyyyyy :opplyser:

Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Hvis man virkelig er forelsket og glad i noen, vil man ikke være kjærester da?

Setter pris på om menn kan svare meg :) Takk!

Jo, er man forelsket og glad i noen så vil man være kjærester. Sånn er det også for menn, tror jeg, og i hvert fall for meg.

Hva innebærer det egentlig for deg at dere er kjærester kontra det å bare være seksuelt ekslusive? Jeg synes nesten det er litt kunstig at det er noe dere snakker om og forhandler dere frem til, og mannen gir til og med en tidsangivelse for når det skal skje...Jeg mistenker derfor at relasjonen deres ikke er så nær som den burde være, og at mannen kanskje ikke føler så veldig sterkt for deg. Er det kanskje et ganske fysisk forhold, og litt mindre basert på vennskapet som skal ligge i bunnen? Kanskje han er usikker på om dere virkelig er en god match med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...