AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Jeg er litt på flørtern med en kar, og vi har allerede hatt to "dates" selv om jeg nødig vil kalle det dater. Ingenting har skjedd, bortsett fra at vi har hatt det veldig kjekt sammen. Jeg har nå invitert ham til å gjøre noe igjen i helgen og han har takket ja (vet ikke enda hva vi skal gjøre). Jeg er veldig usikker på hva han egentlig tenker. Spørsmålet mitt er som følger, ville dere gutter/menn der ute sagt ja til å møtes på tomannshånd for tredje gang med ei jente dere ikke var interessert i? Jeg håper han ville avvist meg eller takket nei på en pen måte om han ikke likte meg, og det ville jeg gjort, men jeg er jo jente... Hva ville dere gjort? Andre jenter med erfaringer på området? Anonym poster: 1c7deabbbd01ee33281c0aab6d1ae076
Gjest Sakone Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Ja hvis jeg ville ønsket å være venn med den personen hadde jeg gjort det. Men jeg ville ikke møtt en person jeg ikke verken likte som en venn eller som en potensiell kjæreste. Men klart er jo vanskelig for oss å vite hva han ønsker, og om du/dere har gjort det klart at det er en date med hensyn på å bli kjærester på lengre sikt. Men er jo bare å møtes og se hvordan det går ^^
ilga Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 hvis han vil fortsette date deg så er han vel interressert. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Ja hvis jeg ville ønsket å være venn med den personen hadde jeg gjort det. Men jeg ville ikke møtt en person jeg ikke verken likte som en venn eller som en potensiell kjæreste. Men klart er jo vanskelig for oss å vite hva han ønsker, og om du/dere har gjort det klart at det er en date med hensyn på å bli kjærester på lengre sikt. Men er jo bare å møtes og se hvordan det går ^^ Takk for svar begge to! Vi har ikke gjort noe "klart" på noen måter, vi har som sagt egentlig ikke hatt en skikkelig date som vi har kalt en date, ene var en filmkveld med bare oss to, og andre var en spillkveld med noen venner som endte som filmkveld med bare meg og ham. Vil ikke kalle noe en "date" for da blir det plutselig så seriøst at selv jeg vil frike litt ut Han er klar over at jeg liker ham da, så kanskje det ihvertfall da burde ringe en bjelle for ham om han ikke er interessert.. Uff merker at jeg er blitt en av de overanalyserende jentene nå Jeg er bare redd for å bli såret igjen. Anonym poster: 9d02e23d247562953108c7b64d8b79da
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 han ville vel uansett ikke blitt med på det om han ikke likte å være sammen med deg. Og det er jo i allefall et fint utgangspunkt Anonym poster: 40faf67c2507781c0fea29d3273e97d6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 han ville vel uansett ikke blitt med på det om han ikke likte å være sammen med deg. Og det er jo i allefall et fint utgangspunkt Anonym poster: 40faf67c2507781c0fea29d3273e97d6 Takk, det får meg til å se på det med litt mer selvtillit! Anonym poster: 9d02e23d247562953108c7b64d8b79da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå