AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Rart å tenke nå på at dette er mannen jeg flere ganger har sittet oppe hele natten med å bare pratet om løst og fast.Bekymringer, gleder og håp for fremtiden. Temaene kom av seg selv, var så lett! Nå har jeg flyttet bort for å studere, men ikke så altfor langt så vi ser hverandre som regel sånn ca annenhver helg. De lange samtalene kan jeg nok se langt etter nå. Jeg syns ikke vi har vært sammen så lenge heller, men nå syns jeg vi omtrent bare snakker om hva vi skal lage til middag, eller hvilken film vi skal se senere for eksempel. Innimellom tenker jeg det er lenge siden jeg har snakket ordentlig med han, og ringer han, og da har vi ikke så mye annet å si enn "hvordan er dagen din vært da?" eller "skal du noe spesielt denne uka da?". Er det vanlig at det dabber såpass av? Jeg prøver forresten ikke å plassere noe skyld, og forstår at dette er noe vi begge må ta tak i og ta ansvar for. Anonym poster: 98f0dd21428f336065405262c43a3470
Gjest LineaAlba Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Kanskje forelskelsen har lagt seg. Da ser man om man passer sammen eller ikke.
Mascuri Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Til ts.det er helt naturlig når forelskelse har lagt seg går praten vanligvis tregere,men det er også individuelt fra par til par noen er pratsomme noen mer stille.men du har vel hørt når man elsker noen virkelig trenger man ikke ord kun nærhet ,et blikk et smil en liten berøring er tegn nok til å forstå dere hører sammen. Endret 23. januar 2013 av MissStiles 1
Gjest speilpåveggender Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Kvinner liker menn som kan forsørge fordi det minner om en egenskap kvinner selv har, og hvem liker vell ikke seg selv og hvem liker vell ikke mennesker som har de samme egenskaper. speilet speilet. Og forsørge økonomisk er en litt mer mandig sexy ting å gjøre.
Gjest speilpåveggender Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hahaha jaja ok du får den der. Alt så lenge den sexye mannen forsørger meg og IKKE minst gir meg deilig sex rawr! Endret 23. januar 2013 av MissStiles
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Hahaha jaja ok du får den der. Alt så lenge den sexye mannen forsørger meg og IKKE minst gir meg deilig sex rawr! Alt så lenge mannen forsørger deg!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 (endret) LOL, blitt dumpa nylig eller? Klassisk bitter taper som forsøker å rasjonalisere sin egen mislykkhet ved å legge skylden på andre. Selvsagt er det 50% av jordens befolkning som er horer, og ikke du som er dårlig til å omgås folk.. selvsagt. Anonym poster: cbb43eccf1371b3dc8676f4f879cba75 Endret 23. januar 2013 av MissStiles
MissStiles Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå