Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke verdens største selvtillit mtp utseende osv. Tok kontakt med en jente på datingside, men ble litt frustret etter at jeg så at hun sjekke profilen min først, for så å kontakte meg å be meg om å beskrive meg selv. Det var før jeg hadde fått sjansen til å legge til bilde. Jeg la til bilde og kontaktet, og så en stund etter at hun sjekket melding fra meg, men svarte ikke, og tiden gikk.

Etter mye useriøst på nett,ble jeg så frustert, og langet litt ut, men det var noe av det dummeste jeg kunne gjort.

Hun bruker visst en mobil eller tablett til å surfe på denne datingsiden, og hun har en syk person i familien, så det gjør at hun hadde litt andre ting å tenke på.

Hun ga meg heldigvis en sjanse till og det er jeg glad for, for hun er utrolig pen. Hun skrev en ting, fordi jeg hadde skrevet noe negativt om utseendet mitt.

"Og en ting til, du er langt ifra stygg". Jenter, når dere sier det, mener dere da at man er pen, jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal tolke det, og har ikke spurt om hun kan utdype det noe mer heller, har ikke fått snakket så mye med henne etter det, kun litt. :)

Anonym poster: 0dd582f20fc7887c8617f7c88003972a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å lange ut mot folk eller bli ufin er sjeldent lurt nei. Jeg hadde nok ikke gitt en sånn person en sjanse til, når det er såpass mye å "velge" i på slike datingsider. Da har jeg liten toleranse for sånt. Så gjør ikke det en gang til hvis du ønsker kontakt. Hva hun mente med den kommentar er vel nettopp det hun skrev da, ellers så var det ment som et "klapp på skuldra" og lykke til videre på en måte. Jeg ville nok ikke lagt så mye i den kommentaren.

Skrevet

merkelig da at hun sa at det ikke var for sent for en sjanse til, og at vi faktisk har snakket litt sammen etter det.

Gjest brutal mann
Skrevet

Da ser du nok helt grei ut. Ikke sånn Hollywood-kjekk, men heller ikke gnage av seg armen stygg.

Skrevet

Jeg tror ikke du bør legge for mye i datingprat på nettet. Møt folk fortest mulig, så blir du kjent med dem.

Anonym poster: a8e5c53efc1b22b39dc783dc4140b021

Skrevet

og nå er jeg lagt til på msn, så for han tviler som mente at jeg var screwed, screw you :lol:

• Liker 1
Skrevet

Å lange ut mot folk eller bli ufin er sjeldent lurt nei. Jeg hadde nok ikke gitt en sånn person en sjanse til, når det er såpass mye å "velge" i på slike datingsider. Da har jeg liten toleranse for sånt. Så gjør ikke det en gang til hvis du ønsker kontakt. Hva hun mente med den kommentar er vel nettopp det hun skrev da, ellers så var det ment som et "klapp på skuldra" og lykke til videre på en måte. Jeg ville nok ikke lagt så mye i den kommentaren.

kan også legge til at hun nå ville camme, og at vi har snakket enda mer, hva legger du i det da, einstein? :P

nei, jeg har ikke cammet, det var for sent, så jeg sa vi kunne gjøre det imorgen, og måtte bare innom her og gni fliret av deg, før jeg går og legger meg :P

Skrevet

jeg ser den.. er jente å jeg ville godtatt unskyldning jeg oxo, har selv blåst ut på en på nett fordi jeg var så deppa, ble tilgitt etterpå fordi jeg forklarte hvorfor... får inntrykk at ts ikke var direkte ekkel å kalte henne masse dritt for det blir en annen sak. er vel mer som: er ikke jeg god nok å sånne ting å det er helt greit i mine øyne, har man dårlig selvtilit så koker det over en dag.. ikke alle tilgir sånt men det finnes de som gjør det.. grattis da ts, for hu virker som en grei jente :)

Skrevet

Den dårlige selvtilliten din ordnet seg raskt i det minste!

• Liker 1
Skrevet

Hun ga meg heldigvis en sjanse till og det er jeg glad for, for hun er utrolig pen.

Det er bra du som er så usikker på utseendet har fokuset på rett sted hvertfall.

• Liker 3
Skrevet

Hun ga meg heldigvis en sjanse till og det er jeg glad for, for hun er utrolig pen.

Det er bra du som er så usikker på utseendet har fokuset på rett sted hvertfall.

Det er jo det nettdating handler om i første øyekast, da. Så jeg syns vel ikke akkurat den der var særlig overfladisk. Prøvde meg selv på nettdating en liten periode og 99% av tilfellene gadd jeg ikke å svare med mindre jeg fant motparten tiltrekkende. Uavhengig av hva som ble skrevet på profilen.

Over til temaet så mener jeg at kommentaren kan bety at hun syntes du ser ok ut i forhold til inntrykket hun har klart å opprette seg. Det er ofte lettere å skrive på den måten der når man ikke har fått et skikkelig inntrykk, sånn for å hverken gi uttrykk den ene eller andre veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...