Gjest Karen Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 For ca 1 år siden begynte jeg i ny jobb og jobber mye med en mann pga arbeidsoppgaver og prosjekter. Da jeg møtte ham for første gang synes jeg han var kjekk, men tenkte ikke mer over det. Etterhvert begynte jeg å like ham som person, ikke forelsket, men kanskje mer seksuelt tiltrukket til ham. Måten han beveger seg, smilet, humoren ja det er bare sjarmerende og jeg har blitt skikkelig tiltrukket til denne mannen. Siden jeg jobber med ham er jeg litt forsiktig med å ta steget å "prøve meg". Jeg aner ikke hvordan han stiller seg til å ha forhold til en på jobben. Uansett lurer jeg nå på om jeg burde se noen tegn eller signaler på om han også er tiltrukket av meg...han kan jo være like usikker på meg og mine følelser og jeg har tittet litt etter små hint...jeg har sett litt på kroppsspråk ,men det er så vanskelig å tyde. Han ser ofte på meg, tuller mye, vi spiser som regel lunsj sammen oss to, han spør ofte om vi skal tar en tur ut for å kjøpe boller i kiosken ved der vi jobber, han er veldig hjelpsom på jobb og " passer på"meg. Vi prater om mye som ikke angår jobb og han vet hvordan han skal få meg til å le! Han kommer og bøyer seg nærme meg når han skal hjelpe meg på PCen. Påsommerfesten og julebordet sto vi sammen hele kvelden og pratet - noen seksuelle vitser og tulling ble det, men aldri noe kroppskontakt bortsett fra en gang jeg tok ham på skulderen når jeg tullet litt. Når han snakker med meg ser han meg i øynene uten å vike bort og ser noen ganger ned på munnen min og opp igjen....det er jo så klart et tegn i følge kroppsspråk-faget,men kan sikkert være heeeelt tilfeldig og...blir jo tullerusk! Poenget mitt er vel at mye sv dette er jo naturlig oppførsel og betyr nødvendigvis ikke noe mer enn at han faktisk er sosial og morsom....men jeg trenger noen andres vurdering siden jeg selv ikke greier å se situasjonen nøytralt pga mine "lyster"... Ofte så ønsker man jo noe så mye at man lager sine egne sannheter og ser tegn i tulleting...hehe Føler meg som om jeg er 14 som tenker slikt, men merker jeg er virkelig tiltrukket av denne fyren og vil gjerne flørte litt mer seriøst men tør ikke når jeg ikke vet om han vil bli fornærmet eller ikke....er forsåvidt ikke ute etter seriøst forhold enn så lenge.... Jeg er forresten 30, han noe eldre. Hva tror dere? Noen tips til en som virkelig ikke kan flørte selv om livet sto på spill?tegn jeg bør se etter? Deres vurdering av situasjonen? Og hvordan flørter menn egentlig?!
Gjest tia Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Hm...er jo litt vanskelig for oss "utenforstående" og vite om det er no mer enn hyggelig jobbkontakt fra hans side...det kan det jo selvfølgelig være, kan jo hende at han også tenker som deg, og ikke tør å være mer direkte. Jeg har vært i din situasjon gikk i flere mnd og lurte på om det "var noe der". Det fikk jeg ikke bekreftet før på en sosial happening (selvfølgelig). Men er han singel og åpen for noe, så er det jo ikke noe i veien for å legge inn støtet og ta en sjanse. Men ha i bakhodet at det KAN bli kleint om man involverer seg med kollega. Dere jobber tydligvis ganske tett, så tenk deg godt om. Jg tenker sånn at man merker om en mann er interessert..men det kan være vanskeligere i jobbsammenheng fordi man er redd for å ta sjansen...er han på Face f.eks? Da kan du jo legge ham til...har dere noen felles interesser? Da går det jo ann å invitere til noe uformelt i første omgang. Men trå varsomt da.
Gjest Karen Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Guest her,ja det er Jo vanskelig, men blir ikke noe klokereselv og er alt for sjenert til å ta første steget så da må jeg vel bare leve med det, hehe Han la meg til på Facebook Ila et par mnd, men ingen av oss er særlig aktive der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå