AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Så at det var en annen tråd her inne om dette, men jeg har en del spørsmål, så håper noen her inne kan svare:) 1. Gjør det VELDIG vondt? 2. Hvor lenge er man hoven etter å ha tatt restylane? En dag? To dager? Er det slik at man ikke får til å prate osv? 3. Hvor lenge varer det før det går ut? 4. Er det valgfritt hvor mye man vil fylle i leppene? 5. Hva betalte du for det? 6. Ble du fornøyd? Jeg har veldig tynne lepper og skulle så gjerne hatt dem litt fyldigere, men jeg er livredd for å få typiske "ducklips". Vil at det skal se mest mulig naturlig ut. Så klart, jeg vil at det skal være forskjell, men er redd for å få skikkelig fæl trutmunn. Anonym poster: 8c63cf3b355ac54ff68ef75cbdb94438
Gjest Euforia Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Har ikke tatt restylane selv, men jeg har vært med mange venninner... 1. smerte er uansett individuelt, venninnene mine synes selve stikket var verst, men så gikk det over ganske fort 2. du kan prate så mye du vil. det er vanlig å være hoven i et par dager etterpå, på noen kan det vare opptil ei uke. igjen individuelt og kommer an på hvor mye du tar 3. det kan visst vare i opptil et år, men med venninnene mine varte det i ca. 3 mnd (før de var normale igjen) 4. du kan i utgangpunktet velge dette selv, men hvis personen som setter sprøyten ikke tror det vil kle deg eller synes det er for mye, så kan vedkommende si nei (så dere blir enige om en passende mengde) 5. 3000 kr (kommer an på hvor mye man skal ha og hvilken klinikk) 6. venninnene mine har blitt fornøyde 1
Roxxy Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 http://tcmn.blogg.no/1350493669_restylane.html Her får du svar på alt du lurer på
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 1. Det gjør ikke særlig vond, man før bedøvelseskrem 2. Jeg har vært hoven mellom 1-3 dager etter på, men ikke så tydelig at de som ikke kjenner meg hadde sett det. 3. Hos meg har det vart i over et halvt år, men dette varierer 4.Du kan velge selv hvor mye du vil ha 5. Jeg gjore det ikke i norge, så pris er vel urelevant 6. Jeg ble veldig fornøyd og kommer til å gjøre det igjen (det bør du huske, som oftes vil man ikke slutte med det hvis man først har begynnt) Anonym poster: a6fbdd5dafaceb3539b292f0e1c0b68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå