AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Hei, er det noen som har noen bra tips til hvordan man kan sjekke opp jenter på forelesning? (i pausene altså) Jeg ser ofte mange som sitter alene og enten leser i notatene, eller ser ut i luften. Det virker altså som de kjeder seg. Jeg kan selvfølgelig bare starte en samtale, men der er altså problemet mitt. Jeg synes det er vanskelig å finne en bra samtaleåpner, utenom kjedelige ting som "har du kommet langt i pensum", "hva synes du om foreleseren", "har du begynt å skrive oblig. oppg.", etc. Disse funker kun til en kort samtale om skolerelaterte ting, men ikke noe mer. Så jeg lurer på om noen har noen tips til mer interessante samtaleåpnere, eventuelt måte å vri de skolerelaterte samtalene over på noe mer interessant? Anonym poster: c23c4f08cc238319708b8fb073a0e72f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Du kunne jo spurt om de vil være med på kollokvien din eventuelt om du ikke har noen så lag med dem. Om du ikke tenker på noen speiselle jenter så er det kanskje enda lettere å bli kjent med dem gjennom studentaktiviteter(f.eks fester, jobbe frivillig, hytteturer og slikt). Anonym poster: 5bf510a3950eab727870840a16ff5cd2
Gjest white tiger Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Du kan jo fint åpne med skolerelaterte temaer for å se an responsen. Svarer hun kort og virker uinteressert, så er det jo ikke noe å hente. Virker hun interessert i å snakke med deg så kan du begynne å snakke om andre ting etter hvert. Det går fint an å vri skolerelaterte temaer inn på f eks personlige egenskaper, og vips så snakker du om deg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå