Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En ting jeg har lurt lenge på er dette: HVor mange partnere er det vanlig å ha hatt når man nærmer seg 30?

Hva synes vi er FOR mye...hva ser vi på som normalt ,og hva er unormalt lite? :o

Spennende å høre noen refleksjoner rundt dette folkens... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvordan livet ditt har vært. Mange har kanskje vært mer eller mindre singel mesteparten av livet og har da naturlig nok flere enn de som har hatt lange forhold.

Skrevet

Jeg syns hvor mange en har hatt sex med er HELT irrelevant - det viktige er at man ikke har noen sykdommer og fungerer godt med den man er sammen med...

Det er nesten umulig å definere normalitet, det finnes alt for mange variabler - og hvorfor må vi definere alt mulig hele tiden? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
...

Det er nesten umulig å definere normalitet, det finnes alt for mange variabler - og hvorfor må vi definere alt mulig hele tiden? :klø:

:klappe:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er nesten umulig å definere normalitet, det finnes alt for mange variabler - og hvorfor må vi definere alt mulig hele tiden?  :klø:

Usikkerhet Suz...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har passert 30 år... men ikke 30 menn!!! :P

Skrevet

Dette var på ingen måte ment som en veldig alvorlig greie....!

Er bare artig å høre....jeg er klar over at det er vanskelig å si noe om hva som er normalt,men jeg ville bare høre folks erfaringer. That`s it!

Ville bare "synse" litt om dette....se humoren i det.

Må si jeg synes noen av dere "angriper" utrolig raskt,og det synes jeg er synd.

Skrevet

Det var ikke noe angrep Bitte - det var min mening og et lite hjertesukk attpå... :wink:

Beklager om jeg ødela

Gjest Singel jente på 30
Skrevet

Jeg synes ditt spørsmål og problemstilling er interessant.

Selv hadde jeg ikke sex før jeg ble rundt 20 år, pga. følte meg ikke moden for det før. Jeg har hatt sex med ca. 3-4-stk. fra 20 til 30 år, hvorav 1 av dem var en samboer. De andre var bare korte "flings", og ikke noe langvarig.

Så egentlig har jeg hatt et labert sexliv i forhold til hva mange andre aktive jenter med store sexbehov har hatt. Samme det, jeg har jo valgt å ha det slik. :-)

PS! Det har jo ikke stått på tilbudene.... :wink:

Gjest Jentasi
Skrevet

Har ikke noen stilt det samme spørsmålet her inne for veldig få uker siden? :-)

Gjest Jentasi
Skrevet

PS! Det har jo ikke stått på tilbudene.... :wink:

Nei, err'u gæær'n! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...