Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Skal vokse bena mine nå, så tenkte jeg å ta nedentil samtidig.. MEN da lurer jeg på om det er vondt å ta nedentil??? Det går helt greit på bena, men man er jo litt mer følsom i skrittet.... Burde jeg bare ta høvelen, eller går det greit å vokse?
AlleyCat Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Skal du vokse nedentil, ville jeg IKKE brukt samme voks som du vokser leggene med ! Jeg prøvde nemlig det engang, og jeg fikk store blodutredelser og så ut som om jeg hadde blitt piska i flere uker etterpå. Konklusjon: ALDRI mer!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 hihi, okej... hørtes ikke godt ut.. Neh, får vel bestille sånn brazilian wax og prøve det...
Asianpie Skrevet 16. mars 2004 #4 Skrevet 16. mars 2004 Synes ikke wax/hårfjerningsvoks som finnes i Norske butikker(veet og nair) er noe særlig bra. Funker ihvertfall ikke på meg. NÅ har jo jeg mørkt og _litt_ tykt/ihvertfall synlige hår da, kanskje det er problemet? Har veldig lystå vokse bort hår fra armene og beina. Lurer på om det finnes flere merker/varianter av wax utenom de to ovennenvte?(veet og nair)? Noen nevnte brazilian wax. er det noe bra? Og hvor får man kjøpt den? hihi, okej... hørtes ikke godt ut.. Neh, får vel bestille sånn brazilian wax og prøve det...
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #5 Skrevet 16. mars 2004 brazilian wax får du gjort i salong. Egentlig betyr det vel at man fjerner ALT hår nedentil. Men man kan såklart beholde en stripe..
Pbrina Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 Au, au, au, voksing der er vondt!!! Nå har jeg bare prøvd voks-strips, men den ene stripa holdt, takke meg til Gillette!!!
Fru Blå Skrevet 18. mars 2004 #7 Skrevet 18. mars 2004 Jeg synes faktisk voksing av leggene ikke gjør så vondt, men jeg ble litt misfornøyd med at huden ble så nuppete etterpå. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Når det gjelder voksing der nede, er det sikkert lurt å dra på salong i allefall første gangen.
*Shira* Skrevet 18. mars 2004 #8 Skrevet 18. mars 2004 Skal du vokse nedentil, ville jeg IKKE brukt samme voks som du vokser leggene med ! Jeg prøvde nemlig det engang, og jeg fikk store blodutredelser og så ut som om jeg hadde blitt piska i flere uker etterpå. Konklusjon: ALDRI mer! samme her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå