Gå til innhold

Programvareinstallasjon som har hengt seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan få den til å komme seg videre?

Jeg prøvde starte installasjonen på nytt. Men den stoppa på samme sted. Prøvde bare la den stå, men etter halvannen time sto den fortsatt på samme tall.

Det kommer opp en mld : "the video web camera isent found. Please plug in the camera and try the installation again".

Men camera er jo innebygd, så vet ikke hva jeg skal gjøre.

Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du prøver å innstallere er programvare til webkameraet?

Høres ut som at du mangler driveren til kameraet. Hva er merke og modellnr. på PCen din?

Skrevet

Nei, jeg prøver å legge inn windows på nytt, formatere pcen er det det heter? Og da vil den selv installere camera.

Jeg har acer aspire 5742.

Skrevet

Noen? :)

Skrevet

Du må forklare litt bedre....

Hvis du formaterer maskinen og legger inn Windows på nytt vil den lete etter drivere til kameraet og installere de automatisk ja.

Har du lagt inn Windows på nytt eller er dette underveis i installasjonen? Formaterte du disken eller bare reinstallerte/gjenopprettet du Windows?

Skrevet

Dette er underveis i installasjonen.

Jeg formaterte disken.

Skrevet

Jeg har aldri før vært borti at Windows installerer enheter underveis i installasjonen. Dette skjer vanligvis første gang du kommer til skrivebordet.

Har du mulighet til å ta et bilde av feilmeldingen?

Skrevet

Du er sikker på at du laster ned rett versjon av programmet? Ut ifra hvilket operativsystem du bruker.

Og du har fullført installasjonen av windows sant?

Er det Windows 7 eller 8 det er snakk om?

Noen programmer reagerer også på hvis du laster ned 64 bit istedenfor 32 bit versjonen. Spørs selvfølgelig hva du bruker.

Skrevet

Jeg kan ta bilde imorgen, tar for leng tid å komme dit det stopper nå.

Jeg har ikke lastet ned noe.

Jeg bruker acer recovery ellernoe sånt, som ligger på dataen. Jeg har windows 7.

Jeg vet ikke om installasjonen av windows blir helt ferdig, da pcen gjør alt selv og alt går av seg selv. Det kommer liksom etterhverandre, installasjonen av windows og driverene.

Håper det gir no mening det jeg sier, ikke så lett å forklare dette når jeg ikke har peiling :P

Skrevet

Jeg kan ta bilde imorgen, tar for leng tid å komme dit det stopper nå.

Jeg har ikke lastet ned noe.

Jeg bruker acer recovery ellernoe sånt, som ligger på dataen. Jeg har windows 7.

Jeg vet ikke om installasjonen av windows blir helt ferdig, da pcen gjør alt selv og alt går av seg selv. Det kommer liksom etterhverandre, installasjonen av windows og driverene.

Håper det gir no mening det jeg sier, ikke så lett å forklare dette når jeg ikke har peiling :P

Acer sier selv:

Note: These steps will return the system to the original factory installation including all factory installed drivers and applications.

Så det skal etter planen gå på plass, helt av seg selv. Men det tar tid. Regn med mange restarter, det er en "feature", og ingen mangel, som brura sa.

Skrevet

Som det sto i HI så kommer det opp en feilmelding. Og skjer ingenting når jeg lar den stå, lot den stå i halvannen time.

Men skal ta bilder imorgen, så får dere se.

Skrevet

Som det sto i HI så kommer det opp en feilmelding. Og skjer ingenting når jeg lar den stå, lot den stå i halvannen time.

Men skal ta bilder imorgen, så får dere se.

Godt!

Skrevet

Jeg fikk en kamerat til å se på den til slutt og nå er den fiksa. Men tusen takk for at dere tok dere tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...