Krizziii Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Hei. Jeg vurderer å kjøpe denne fra ebay, og den er fra 1998. Hva tror dere? Den ser i veldig fin stand ut til å være fra 1998, gjør den ikke?
Dolce Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Umulig å si utifra bare bilder. Selv eksperter fra LV har problemer med å skille gode kopier fra ekte vare. Det var en test for noen år siden, da eksperter fra LV og Gucci skulle finne ut hva som var ekte og hva som var fake. Begge bommet. Og et sertifikat med hologram og sånt hjelper dessverre heller ikke. Jeg har en fake Prada, og den ble levert med garanti og sertifikat med hologram - made in China. Eneste måten å være sikker; kjøp i designernes egne butikker. 1
Pene sko... Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Godt mulig den faktisk er ekte. Detaljene er der av det jeg kan se. Canvas'en ser ganske bra ut også. Enten det, eller så er det en jævlig god kopi. Dog er det som Dolce er inne på, at kopiene blir stadig bedre og bedre. Tidvis kan det være nesten umulig å se forskjellen. Endret 22. januar 2013 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg hadde ikke turt å bestille så dyre ting på ebay, fort gjort å bli lurt ! Anonym poster: 4ed5e1d96395785423b8f9979e5641fb
Krizziii Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2013 Det har seg slik at jeg bestilte den, og den virker ledig robust og ser overraskende nok ekte ut. Men jeg planlegger allikevel å ta meg en tur til LV i akersgaten for å spørre. Noen som har erfaring med dette? Hvis jeg gjør det, og den er fake, hva skjer da? Tar de den fra meg?(ikke at jeg trenger den, men da skal den som solgte meg den få gjennomgå)
Wonders Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Sjekk det her...http://forum.purseblog.com/louis-vuitton-shopping/authenticate-lv-read-rules-use-format-post-1-a-775894.html
Gjest DevilAngel Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Jeg ville aldri ha kjøpt det fra nettet, med mindre det er fra LV sin hjemmeside. Den så ekte ut men den var litt ødelagt her og der. Hva er prisen ? Prisen kan ha mye å si.
Miss Lucky Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 Om den ikke er ekte så ser det i alle fall ut som en veldig god kopi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå