AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Vi har lite sex, og det er alltid jeg som tar initiativ, nesten alltid. Det er så trist. Uansett hvor mye jeg pynter meg, føler jeg aldri at han kommer mot meg og sier: jeg må ha deg nå. Jeg savner det sånn. Jeg prøver og snakke med han om det men det kommer ingen vei, han svarer bare at han tenner på meg. Men han viser det jo ikke Exen min var drømmemann på det området (men langt i fra på mange andre områder) han syns jeg var deilig, jeg fikk merke det med både ord og handling. Jeg følte meg sexy. Det gjør jeg ikke lenger... Som regel sex etter vi har lagt oss, der er mørkt, og jeg har tatt initiativ. 2 ganger pr uke om jeg er heldig. :-( frustrerende! Anonym poster: 6b2d5ff8540ab998ee027f9545525dd5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Lignende sak her, exen var forferdelig og jeg savner han ikke,men merker at selvtillit med nåværende har gått ned pga hans manglende oppmerksomhet....Jeg har egentlig bare lært meg å leve med det, fordi jeg har tatt det opp uten at noe blir gjort..Dette kommer kanskje til å høres litt slemt ut,men jeg tenker det er verst for han, for jeg hadde vært mye "vågal" i både klesstilen,undertøy og sexen hvis han hadde hørt på meg. Dette kan jo igjen slå tilbake på meg,men jeg har ikke ansvar for alt i forholdet! (og jeg har allerede tatt på meg en del) Anonym poster: 9c05812f0e79549092fe053c1420aed9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Hehe, ikke en eneste side;) TS TS har lest for mye Fifty Shades. Anonym poster: e93e3521be245a648a869784f977bee1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Har det på samme måte, bare vi har sex enda sjeldnere enn dere. Han avviser mine initiativ, så det blir kun når han vil. Og det er alltid på kvelden etter at vi har lagt oss. Anonym poster: 2838a0f0d3b256bc20be2e341b487a20
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Nja, han er mer sånn "jeg har lyst på deg, du er så fin", men så bare ligger han der og forventer at jeg skal gjøre all jobben alene.. Anonym poster: 2f0fc8e2389e447afa12539597331ceb
Gjest anonym2233 Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 (endret) . Endret 22. april 2021 av anonym2233
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Vi har lite sex, og det er alltid jeg som tar initiativ, nesten alltid. Det er så trist. Uansett hvor mye jeg pynter meg, føler jeg aldri at han kommer mot meg og sier: jeg må ha deg nå. Jeg savner det sånn. Jeg prøver og snakke med han om det men det kommer ingen vei, han svarer bare at han tenner på meg. Men han viser det jo ikke Exen min var drømmemann på det området (men langt i fra på mange andre områder) han syns jeg var deilig, jeg fikk merke det med både ord og handling. Jeg følte meg sexy. Det gjør jeg ikke lenger... Som regel sex etter vi har lagt oss, der er mørkt, og jeg har tatt initiativ. 2 ganger pr uke om jeg er heldig. :-( frustrerende! Anonym poster: 6b2d5ff8540ab998ee027f9545525dd5 Sånn har jeg hatt det også. Og etter to barn ble det så lite sex at det tilslutt nesten ikke ble noe, og da gikk forholdet sakte men sikkert mot slutten uten at noen av oss klarte å gjøre noe med det. Veldig synd. Men min eks viste faktisk bare helt i det første året av vårt forhold at han virkelig begjærte meg og virkelig ville ha meg. Etter den første forelskelsesrusen ble han mye latere og ønsket meg bare i senga og gjerne når han hadde drukket... Ikke så veldig tilfredsstillende for meg kan du si! Dette var jo ikke noe godt råd til deg akkurat! Bare et hjertesukk fra en som har vært i samme situasjon som deg. Sex-livet er så vanskelig! Det viser alle de tusen trådene om dette på KG. Anonym poster: 97fc79176f44a0ab07a03fa40d43e9b2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 Hvor ofte har dere vært sammen? Skjønner ikke helt spørsålet, mener du hvor lenge vi har vært sammen? 1 år og 10 mnd. Ikke så lenge at jeg syns at all sexlyst skal være borte vi bor sammen. Sexlivet er virkelig komplisert.... TS Anonym poster: e93e3521be245a648a869784f977bee1
Gjest Sunheart Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 Han tar ofte initiativ til sex.Like mye som meg Me like Men har også opplevd sånn som deg, at bare jeg har tatt initiativ, med en av mine exer. Er ikke uten grunn han er en ex nå...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 Han tar ofte initiativ til sex.Like mye som meg Me like Men har også opplevd sånn som deg, at bare jeg har tatt initiativ, med en av mine exer. Er ikke uten grunn han er en ex nå... Han var ikke en skikkelig kåting med andre ord? Anonym poster: ac2e8aa0b582b368f5f40986efe7bf87
LovelyMonroe Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Her i gården er det ganske jevnt over på hvem som tar intiativet. Men han er den som sier mest ting sånn: Fy faen, du er så deilig, skal knulle deg nå med en gang!, osv... jeg er ikke så veldig sånn, men viser det mer med handling og den slags. Hadde vært kjipt om det ikke var sånn, så forstår din situasjon. Nå har jeg ikke lest tidligere kommentarer, men du har sikkert fått mange gode svar. Ser du har snakket med ham, men hva med å faktisk ta det opp igjen, og å forklare hvor mye dette gnager/tærer på deg/forholdet. At du ikke føler han tenner på deg, osv osv.. prøve å vise hvor mye dette gnager, slik at han skjønner det. MEN, noen er jo bare sånn. Vi er alle forskjellige. Min man f.eks er sier veldig lite i diskusjoner eller krangler, han blir bare stille, andre derimot, som meg... blir ganske pratsom og høylytt. Så vi er alle forskjellige, kanskje din man bare er den typen som ikke viser det så godt, men at han virkelig tenner masse på deg. Men likevel, ville tatt en grundigere prat og se hva som skjer Lykke til! 1
AnonymBruker 42 Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Kanskje han har vært i et forhold der han har "tatt noen med STORM" før, og funnet ut av det kan være ganske counterproductive :D Kan bli litt vel mye fokus på at det må gjøres oftere da.... Jeg synes du skal si det rett ut til han; JEG trenger mer initiativ og sex asap! Forklar han hvordan det påvirker deg. ( får deg til å føle deg lite sexy osv.) Tipper han forstår deg god da, og vil hverfall prøve å gjøre en bedre innstats.
MissStiles Skrevet 23. januar 2013 #16 Skrevet 23. januar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod
Gjest Riskjeks Skrevet 23. januar 2013 #17 Skrevet 23. januar 2013 Skjønner ikke helt spørsålet, mener du hvor lenge vi har vært sammen? 1 år og 10 mnd. Ikke så lenge at jeg syns at all sexlyst skal være borte vi bor sammen. Sexlivet er virkelig komplisert.... TS Anonym poster: e93e3521be245a648a869784f977bee1 Ja, som i hvor lenge dere har vært et par. Det er jo ofte slik at noen får mindre sexlyst etter mange år sammen, men under to år høres jo vel tidlig ut til å miste lysten på hverandre... Du må rett og slett fortelle ham hvordan du har det, at du har lyst på sex med ham, og at du skulle ønske han også tok initiativ litt oftere.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #18 Skrevet 23. januar 2013 Er så og si alltid han som tar initiativ(jeg rekker jo ikke det). Men så har vi bare vært sammen i nesten 6 måneder, er unge, dumme og nyforelskede. Anonym poster: f5e0e70d4f28ba5734229bbde5f04a70
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #19 Skrevet 23. januar 2013 Aldri! De siste 6 mnd har vi ikke hatt sex. Han er sexuellt død. Vi har vært gift i 10 år.... Jeg er i min beste alder og mener selv jeg ser veldig bra ut. Jeg blir deppa av å tenke på at han ikke lenger er interessert i meg. Anonym poster: fd6da9a809f0784cd3028f5780ad4494
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #20 Skrevet 23. januar 2013 meg; anonym 17:38 igjen. Jeg skjønner meg virkelig ikke på ham. Først trodde jeg han hadde forelsket seg i ei ny dame...men så var han jo ikke mere ute eller trente mer eller noe som helst som tydet på det. Han ligger på sofaen og spiser seg opp i kilo. Vi har snakket mye om det og jeg har grått og bannet. Jeg har prøvd ALT! Tatt initiativ ( han avviser) Pyntet meg hver eneste dag, og kjøpt nye antrekk ( han kan si at jeg er fin, men det fysiske uteblir) Jeg skjønner det ikke.Han sier at han bare ikke har lyst, men at det kommer til å "gå seg til". Jeg kjenner at jeg ikke tror på det lenger. Jeg får jo masse respons fra menn..... er i god form og ser bra ut. Jeg gjør alt for mannen min i hverdagen også...... så det er ikke det heller. Jeg gir ham komplimenter og sier at han er fin... Er han ikke redd for å miste meg ? tenker jeg...hva pokker kan det være ? Har spurt om han er deprimert/ sliten/ utbrent/lei seg for at han har gått opp i vekt ? Nei er svaret! ARRRRRRGGGHHHHHHH! Anonym poster: fd6da9a809f0784cd3028f5780ad4494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå