Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Jeg er ganske ny med å bruke foundation og lurer derfor på om jeg skal ta den på på øyenlokkene og helt under de nederrste øyenvippene også? Hva annet skal jeg evt bruke isteden? Synes ikke det blir noe pent å ha det på helt inntil øynene under. Det ser litt tørt ut og da ser øynene litt slitne ut.
tuji Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Jada, foundation er viktig for å få øyenskyggen til å sitte. Men du trenger ikke å smøre så tykt på at det ser tørt ut. Bruk en tyntflytende en, f.eks. Chanels Teint universelle eller hva den nå heter. Evt. kan du bruke Toucge éclat fra YSL, som er en slags pensel med concealer i. Du bør i hvert fall bruke ett eller annet til å grunne med.
Gjest Cuddly Skrevet 16. mars 2004 #4 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har den ikke på øyelokkene, der bruker jeg øyenskyggebase.
Gjest Virvel Skrevet 16. mars 2004 #5 Skrevet 16. mars 2004 Hvis jeg ikke skal ha øyenskygge, bruker jeg ikke foundation mellom øyet og brynet.
Saga Skrevet 16. mars 2004 #6 Skrevet 16. mars 2004 Dekker hele ansiktet for å få øyenskyggen til å sitte bedre, jeg og.
Gjest Loralei Skrevet 17. mars 2004 #7 Skrevet 17. mars 2004 Hei, Det beste er bestandig og bruke en lysere base rundt øynene da vil øynene komme bedre frem. Et tips til, legg en highlight før du legger på en øyenskygge, legg den helt opp til vippene... det siste som er inn nå er grønt...dem har en virkelig kuul øyenskygge på Body shop og den koster 89,- nummeret på den er 08....da kan du mikse og matche og få den fargen du vill ha....
Dødspingvinen Skrevet 17. mars 2004 #8 Skrevet 17. mars 2004 Legger ikke vanlig foundation under øynene, der bruker jeg Visible Lift Eye Concealer fra Loreal. Dekker mørke ringer godt, uten å klusse seg.
Gjest Nicoline Skrevet 18. mars 2004 #9 Skrevet 18. mars 2004 Pass dere for å få det i øyenbrynene ihvertfall - det er noe av det styggeste jeg ser ... dessuten tror jeg ikke det er bra å bruke slikt på den tynne huden man har under øynene. Jeg har fått beskjed om å ikke bruke øyekrem lenger opp enn kinnbena mine - den skal kun klappes forsktig på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå