AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Spiste litt is i går, og etter jeg hadde spist opp halve porsjonen, begynte det å ise noe helt forferdelig i tennene. Har aldri hatt problemer med dette tidligere. Tok meg nettopp litt yoghurt(fra kjøleskapet, selvfølgelig), og da skjer det samme igjen. Klarte knapt spise, fordi det iset helt ekstremt i tennene mine. Har nettopp vært hos tannlege og sjekket hull, alt så fint ut. Isingen forekommer i tenner både i overkjeve og underkjeve. Hva kan dette være, da det kommer heeelt plutselig? Varm mat/mat med nøytral temperatur går helt fint. Anonym poster: 44b64c61058363629a3a79ee8fcf40f8
Strixvaria Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Bruker du sånn fluor-munnskyll-ting? Hvis ikke så er det mitt beste tips. Opplevde noe lignende nylig, plutselig begynte det å ise i tennene når jeg drakk kald drikke, og det skjedde veldig ofte, så jeg dro til tannlegen - hadde null hull. H*n sa at isingen vil bedre seg dersom man bruker sånn fluor-munnskyll-ting, og at man vil merke bedring ila. et par uker, så det skal hvertfall jeg gjøre når jeg får surra meg ned på apoteket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå