-lykke- Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Hihi, føltes litt ut som å støte på en c-kjendis, for jeg vet jo på en måte hvem du er. Var bare litt morsomt, gikk på en måte opp for meg at alle dere andre brukere her er ekte (utrolig nok!) 3
Antlers Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Hvorfor gikk du ikke bort og spurte om autograf? 6
-lykke- Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2013 Haha, ja da hadde jeg jo virket passe gæren "Unnskyld, herr Gunnfreak, kunne jeg ha vært så snill å få autografen din?"
-lykke- Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2013 Det var buss for trikk nr 11 ned løkka. Sto rett foran deg så og si
Gjest Gunfreak Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Det var buss for trikk nr 11 ned løkka. Sto rett foran deg så og si Svart hår? Smiler mye? hadde en ganske stor med deg?
-lykke- Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2013 Stor bag, ja. Smiler mye? Ja, jo, jeg vet ikke.. kanskje det! Hadde svart dunjakke, jeans og stor nike bag i hvert fall. Synes som sagt bare det var fryktelig moro å kjenne igjen noen herfra
Gjest Gunfreak Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Haha, la merke til deg ja, jeg små stirra på deg Prøvde å ikke gjøre det, men du var så pen, late som man ikke stirrer liksom. Så jeg mener du burde ha snakket til meg, da hadde jeg blitt glad. 12
Gjest Sakone Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Jeg er jo på trikkene på løkka hele tiden! Ingen hotte damer som vil komme bort å hilse på meg på trikken da? ^^
-lykke- Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 22. januar 2013 Haha, takk for det! Veldig hyggelig sagt Vet ikke helt hva jeg skulle sagt, da... "Jeg kjenner deg litt,på en måte, men du vet det ikke"? Hehe, jeg er litt pysete når det gjelder sånt! Og nå får jeg litt "hetta" av at jeg ikke er anonym lenger.. Men er jo bare du som "vet" hvem jeg er
Gjest Gunfreak Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 Haha, takk for det! Veldig hyggelig sagt Vet ikke helt hva jeg skulle sagt, da... "Jeg kjenner deg litt,på en måte, men du vet det ikke"? Hehe, jeg er litt pysete når det gjelder sånt! Og nå får jeg litt "hetta" av at jeg ikke er anonym lenger.. Men er jo bare du som "vet" hvem jeg er Så nå må jeg sette meg på 11 buss/trikk hver dag hele dagen for å sjangse på å møte deg igjen! 5
Tropic Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 (endret) -lykke-, ikke bare har du sett C-kjendig Gunfreak, men han syns også du var pen! Ps. For en koselig KG-tråd! Endret 22. januar 2013 av Tropic 6
-lykke- Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #15 Skrevet 22. januar 2013 Så nå må jeg sette meg på 11 buss/trikk hver dag hele dagen for å sjangse på å møte deg igjen! Haha, nå smigrer du fælt! Kjenner det brenner litt i kinnene Jeg er nok ikke så ofte på Løkka, var der tilfeldigvis og spiste lunsj med en venninne i dag. Vanligvis farter jeg med banen til Blindern, men da med ettåringen min i barnevognen. Altså ikke så spennende som du i utgangspunktet kanskje tenkte Tusen takk for å ha gjort kvelden min veldig hyggelig, kan faktisk ikke huske sist jeg fikk så fine komplimenter! 4
Gjest Katten. Skrevet 23. januar 2013 #16 Skrevet 23. januar 2013 En av dere må sende den andre en PM. Nuh. 4
Gjest Gunfreak Skrevet 23. januar 2013 #17 Skrevet 23. januar 2013 En av dere må sende den andre en PM. Nuh. Already done! 6
Gjest Katten. Skrevet 23. januar 2013 #18 Skrevet 23. januar 2013 Already done! Hey, jeg er ikke invitert med i samtalen! Har jo laget popcorn appåtil! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå