Gå til innhold

sett meg blind på sanger.. utgangsmusikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg sett meg helt blind på sanger, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken sang vi skal bruke til utgangsmarsjen..

Har leid inn ei dame, med ei mektig og fantastisk stemme som skal synge :)

Trenger tips:) De kan både være norske og engelske.

(har igrunn tenkt på Nella Fantasia som inngangsmarsj, kan den brukes som utgang istedet?)

Endret av lisha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha Brudemarsj fra Løding som utgangsmarsj.

Og et eller annet av Rikard Nordraak som inngang. Purpose heter den visst.

Skrevet

Vi skal ha Jan Magne Førdes brudemarsj på tur ut - fordi vi er sunnmøringer og har et litt spesielt forhold til Brass Brothers og Førdegutta :)

Skrevet

Du tenker på musikk som solisten din kan synge til utgangsmars? Kanskje hun har en liste med repertoaret sitt?

Hvis hun synger "Nella Fantasia" (den er jo kjempefin og jeg synes godt den kan brukes til utgang) da kan hun kanskje synge "O mio babbino Caro", eller "Flower Duet" fra Lakmé også? Sistnevnte skal vi ha under vielsen, men ikke som inn- eller utgang da. Ellers gråt jeg som et barn når venninnen min gikk ut til Annie's song (John Denver). De brukte "Here, there and everywhere" også, den var fin. Selv liker jeg godt "Over the rainbow" og "What a wonderful world", blant mange andre.

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden din, men kan You raise me up brukes som utgangsmasj?

Skrevet

Hehe, kupp i vei! ;) vet det er en populær sang å bruke i kirken, så å bruke den til utgangsmarsj går sikkert helt fint!

• Liker 1
Skrevet

Hehe, kupp i vei! ;) vet det er en populær sang å bruke i kirken, så å bruke den til utgangsmarsj går sikkert helt fint!

Takk :)

Synes den passer så utrolig bra for oss 2 :)

Skrevet

kissing you.. spesielt beyonce sin versjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...