AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 En gutt jeg har hatt et godt øye til en god stund, har begynt å vise interesse tilbake. Han: - Gir meg komplimenter (både om kropp og personlighet) - Klemmer meg "hardt" og lenge når vi møtes - Tar meg på rumpa - Sender i blant søte sms, andre ganger mer "dirty", og noen ganger hører jeg ingenting på "lang" tid. - Holder blikket mitt, leeenge. Har han gitt meg nok signaler til at jeg kan "kjøre på" og feks. invitere ham ut? Det skal sies at denne personen er kjendis (uheldigvis, vil jeg si. Det er IKKE derfor jeg liker ham!!) og har en stor fanskare, men jeg tror (og håper) ikke han oppfører seg slik med alle andre fans. Da han nylig stod på scenen og jeg satt i salen, "målte" han meg opp og ned med blikket. Selvfølgelig så andre også det, og jeg fikk noen blikk fra sidemannen. Er det et positivt tegn? Han har holdt på slik i noen måneder nå, men ennå ikke invitert meg ut. (Ikke at jeg vet når han skulle hatt tid heller forsåvidt...) Anonym poster: 9e7e6a9f65f50578e0ce21f172146446
Nettinettet Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Jeg ville sendt han " Hey, er det ikke på tide at du og jeg finner på noe alene?" eller noe i den duren. Er han en flørt så er han en flørt, men da har du i det minste prøvd å få til noe 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Jeg ville sendt han " Hey, er det ikke på tide at du og jeg finner på noe alene?" eller noe i den duren. Er han en flørt så er han en flørt, men da har du i det minste prøvd å få til noe God idé! Nå er det en periode hvor jeg vet at vi kommer til å møtes en del sammen med andre, bør jeg vente en liten stund før jeg spør om han vil finne på noe? Han er jo alltid travel, men nå er det en av de "verre" periodene... Anonym poster: 9e7e6a9f65f50578e0ce21f172146446
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Noen kjendiser blir litt hekta på oppmerksomhet og flørter med mange. Det er jo ikke sikkert det gjelder ham, så om du er obs på at du kan bli skuffet både nå og senere, kjør på! Anonym poster: 722a1b25fa2bacd4a5ba6d59dd824177
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Noen kjendiser blir litt hekta på oppmerksomhet og flørter med mange. Det er jo ikke sikkert det gjelder ham, så om du er obs på at du kan bli skuffet både nå og senere, kjør på! Anonym poster: 722a1b25fa2bacd4a5ba6d59dd824177 Du har så absolutt et poeng, og noe jeg har liggende i bakhodet. Men jeg troooor jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver meg. Hadde han vært "ukjent" og ikke svømt i dametilbud, hadde jeg jo ikke vært usikker i det hele tatt. Så kanskje jeg bør gripe sjansen før eventuelt en annen flørt (jeg håper jo at den ikke eksisterer...) gjør det? Anonym poster: 9e7e6a9f65f50578e0ce21f172146446
Ferny Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 Du har så absolutt et poeng, og noe jeg har liggende i bakhodet. Men jeg troooor jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver meg. Hadde han vært "ukjent" og ikke svømt i dametilbud, hadde jeg jo ikke vært usikker i det hele tatt. Så kanskje jeg bør gripe sjansen før eventuelt en annen flørt (jeg håper jo at den ikke eksisterer...) gjør det? Anonym poster: 9e7e6a9f65f50578e0ce21f172146446 Åhhrr... men pass deg. Jeg kjenner et par kjekke og ikke ukjente ansikter du finner i idrettsmiljøet. For å si det sånn - de holder sjeldent på med bare én av gangen (og det til tross for at jentene er SMELLvakre). Men noen ganger hender det jo det er noe mer seriøst på gang, men da ligger hundre knuste jentehjerter tilbake. Så vær forsiktig! Og angrip situasjonen litt som Nettinettet sier. Litt lekent og harmløst, men likevel oppfordrer du til noe mer.
Knirke Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Veldig pene menn og kjendiser er som regel dårlige i senga fordi de aldri har trengt å gjøre en innsats. Og de går VELDIG fort lei av deg når de først har fått deg i bingen. Just sayin!
playah95 Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 KJØR PÅ!! du har ingenting og tape! si at han må komme og spille en koselig sang for deg eller noe ) hvis han er artist da..
Nettinettet Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 God idé! Nå er det en periode hvor jeg vet at vi kommer til å møtes en del sammen med andre, bør jeg vente en liten stund før jeg spør om han vil finne på noe? Han er jo alltid travel, men nå er det en av de "verre" periodene... Anonym poster: 9e7e6a9f65f50578e0ce21f172146446 Da kan du bare flette inn en "Du når ting roer seg litt for deg, så synes jeg at vi skal finne på noe bare du og jeg.. litt kvalitetstid.. " når du alikevell er i nærheten av han. Selv om kjendiser ofte blir hekta på oppmerksomhet, er det alltid noen som er den helt rette for dem også. Kanskje er du hans helt rette, det finner du ikke ut av hvis du ikke prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå