Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere? Har dere noen gang gått på jobb, selv om det er fare for å smitte andre, selv om dere strengt tatt skulle vært hjemme, selv om barnet aldeles ikke burde sendes i barnehagen osv?

Jeg har nok syndet her.. men det er så vanskelig.. jeg klarer ikke å vøre hjemme uten dårlig samvittighet :(

Anonym poster: aa9b8a35e9a1d914fa37dd2f68d5b921

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme når jeg er syk og jeg har barnet mitt hjemme når det er sykt.

Blir irretert på foreldre som sender småsyke unger i barnehagen. For det første er det galt ovenfor det syke barnet og for det andre så blir det mer smitte i barnehagen enn strengt tatt nødvendig..

De aller, aller fleste av oss er syk av og til, det er ikke noe en skal ha dårlig samvittighet for.

Anonym poster: b07b1c4f9c15caf6e2dce7ccca0236e2

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke barn, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg har absolutt gått på jobb, selv om jeg strengt tatt burde ha holdt meg hjemme ja.

Skrevet

Det kommer litt an på hvor man jobber. Står man i kassen i en større butikk er det uansett vanskelig å ikke bli smittet av noen syke folk uansett. Men sitter man på et mindre kontor for eksempel, så synes jeg det en egoistisk akt å gå på jobb og smitte de andre. Selv vil jeg gjerne ha meg frabedt å være omringet av nysende, hostende smittebærere takk!

Anonym poster: 5121b51e5e6d3c0ffebde23a61cb61a5

Skrevet

Synes det er blodig egoistisk å dra seg til jobb når man er syk og en smittefare!

Hold deg hjemme!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...