Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å flytte ut nå siden jeg er så lei av passiv røyking her hjemme :( Blir så dårlig av det at jeg heller vil ha dårlig økonomi og studiegjeld resten av livet enn å bo hjemme med dragen. Men finnes det kolllektiv og studentboliger som ikke tillater røyking inne? Risikerer jeg kanskje bare å betale for passiv røyking i kollektiv? :S

Anonym poster: 93ff5d25d4e01b8821c598fb17de9719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri noensinne hørt om et kollektiv som tillater innendørs røyking, så ville ikke bekymret meg for det.

Det hører til unntakene at folk røyker innendørs nå til dags. De aller fleste ber jo om ikke røykende leietakere...

• Liker 3
Skrevet

De aller fleste utleiere har røykeforbud i leilighetene de leier ut (som også gjelder kollektiv). Studentboliger har også røykeforbud inne :)

(min studentleilighet har til og med røykeforbud på balkongen så det ikke skal sive inn i lufteannlegg og sånn).

Anonym poster: 6652aa3bf8757008a6127254c80bc078

• Liker 1
Skrevet

Herlig :D da skal jeg prøve å få flytta :)

Anonym poster: 93ff5d25d4e01b8821c598fb17de9719

• Liker 1
Skrevet

Selv om jeg røyker, så hadde jeg ikke klart å bo i ett kollektiv hvor det ble røyka inne. Usj så ekkelt.

Anonym poster: 53f8fc944fa22b061738073db475d616

• Liker 2
Gjest barista
Skrevet

Har heller aldri hørt om kollektiv som tillater røyking inne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bodd i kollektiv hvor det ble røyka inne, både på kjøkken og på soverommene.

Men det er bare å finne et kollektiv hvor det ikke røykes inne.

Skrevet

Eg har budd i kollektiv der vi røykte i stova. Med vegg til veggteppe vart det alt anna enn fresht når 3 stk hadde videokveld der ja...

Anonym poster: 3f873e4b972c6c9481bb04ac74a41b8c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...