AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Og da i form av meldinger med på overmåten fjonge komplimenter til sine venninner. Alt av kommunikasjon foregår i det skjulte. Så oppdager jeg (snoker pga min dårlige magefølelse) i ny og ne medlinger som han vet er over min grense. Hadde et oppgjør nå. Han legger seg paddeflat, har ingen "god grunn" på hvorfor han gjør det, søker ikke noe hos de men vil bare være litt ekstra "grei", han er villig til å kutte ut noen av venninnene om han får beholde meg..det er jeg som er viktig sier han. Hvorfor skal jeg tro på han denne gangen, når han aldri før har klart å skjerpe seg? Jeg tror ikke han ligger med de, og ei heller kommer til å gjøre det. Men vi må få bukt med dette problemet, eller han må være ærlig å si at han ikke kommer til å klare å slutte å flørte..og at han da må finne noen som tåler det. Han har bedd 1000 ganger om unnskylding og sier han gjør hva som helst (men dette har jeg vel strengt tatt hørt før...).. Vanskelig å få tillit til han igjen (har vel nesten aldri hatt det, bare dårlig magefølelse når det gjelder han og venninner). Anonym poster: c03eb697e8fadda76aab245417d81e5e
Klatt Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Har du eksempler på hva du mener er "over grensen"? Jeg er av en komplimenterende sort selv, så jeg er faktisk utrolig nysgjerrig på hva du føler er å gå for langt. Er det å kalle ei venninne for pen eller vakker å gå for langt, eller er det snakk om noe mer i stil "jeg har lyst på deg"?
Gjest Ts Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Har du eksempler på hva du mener er "over grensen"? Jeg er av en komplimenterende sort selv, så jeg er faktisk utrolig nysgjerrig på hva du føler er å gå for langt. Er det å kalle ei venninne for pen eller vakker å gå for langt, eller er det snakk om noe mer i stil "jeg har lyst på deg"? Generelt på at han finner dem tiltrekkende, ordlagt på litt ymse vis. Komplimenterer eksempelvis kropp..
Klatt Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Da følger jeg videre opp: Kommer det i sammenhenger hvor det er "naturlig" å gi komplimenter? Eller er det helt ut av det blå? For å snakke mer om meg: Jeg har alltid hatt flest venninner. Helt siden ungdomsskolen. Tidligere har jeg hatt nære forhold til ganske mange av dem, nå i det siste har det dabbet litt av (flytter fra hverandre, nye omgangskretser, osv) Men når jeg i ny og ne snakker med ei gammel venninne, så skjer det at samtalen faller innom kropp og trening eller noe lignende. Da kan det være jeg slenger fra meg noe á la "Men herregud, du har jo superbra kropp". Dette er noe jeg sier for å være grei og hyggelig, og for min del betyr det absolutt ingenting mer enn det. Jeg elsker kjæresten min over alt på jord og ville aldri byttet henne ut, men jeg er nok gjerne typen som kaster fra meg komplimenter til gode venninner. Jeg personlig ser ikke helt problemet. Men det skal også sies at jeg aldri ville finne på å si det ut fra det blå. Det må ha en sammenheng. Hvordan er kjæresten din sånn sett? Det jeg kanskje prøver å komme frem til er at han kanskje ikke legger like mye i det for din del? Han bare er "grei" av natur? 1
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 "venninner" liksom.... Hvor gamle er egentlig disse gutta?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Da følger jeg videre opp: Kommer det i sammenhenger hvor det er "naturlig" å gi komplimenter? Eller er det helt ut av det blå? For å snakke mer om meg: Jeg har alltid hatt flest venninner. Helt siden ungdomsskolen. Tidligere har jeg hatt nære forhold til ganske mange av dem, nå i det siste har det dabbet litt av (flytter fra hverandre, nye omgangskretser, osv) Men når jeg i ny og ne snakker med ei gammel venninne, så skjer det at samtalen faller innom kropp og trening eller noe lignende. Da kan det være jeg slenger fra meg noe á la "Men herregud, du har jo superbra kropp". Dette er noe jeg sier for å være grei og hyggelig, og for min del betyr det absolutt ingenting mer enn det. Jeg elsker kjæresten min over alt på jord og ville aldri byttet henne ut, men jeg er nok gjerne typen som kaster fra meg komplimenter til gode venninner. Jeg personlig ser ikke helt problemet. Men det skal også sies at jeg aldri ville finne på å si det ut fra det blå. Det må ha en sammenheng. Hvordan er kjæresten din sånn sett? Det jeg kanskje prøver å komme frem til er at han kanskje ikke legger like mye i det for din del? Han bare er "grei" av natur? Nei, dette er udiskutabel flørt (noe han også innrømmer). Dette er heller ikke temaet i min tråd; er det flørt eller ikke? Er dette noe jeg kan ha misforstått eller ikke? Det er flørt, det er over grensen og det er unødvendig. Det er ikke fordi han skal gi de en selvtillitsboots, det er for spenningen sin del og for å være ekstra "grei". Anonym poster: c03eb697e8fadda76aab245417d81e5e 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 "venninner" liksom.... Hvor gamle er egentlig disse gutta? Kjæresten min er 44 år. Anonym poster: c03eb697e8fadda76aab245417d81e5e
Klatt Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Da blir jo saken for så vidt en annen. Daa.. Ville jeg personlig vært i samme bås som deg når det gjelder å stole på han igjen. Det virker til å plage deg veldig mye, så om det faktisk er slik at det sliter såpass mye på deg at du vurderer å gjøre det slutt er kanskje et ultimatum på sin plass? Deg eller flørting? Få han til å innse alvoret, så får han evt ta valget om hva som er viktigst? Vaner er vonde å vende, spesielt om du gang på gang tilgir, og det liksom ikke skjer noe mer. Endret 22. januar 2013 av Klatt
Gjest Awzm me Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Kanskje han gjør det for å få bekreftelse tilbake, eller se at han fortsatt "har det", altså, fortsatt klarer å sjarmere kvinner?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Kanskje han gjør det for å få bekreftelse tilbake, eller se at han fortsatt "har det", altså, fortsatt klarer å sjarmere kvinner? Ja, det gjør han nok. Heller ikke så veldig aktuelt for meg å vite hvorfor..eller? Det viktigste for meg er å få tillit til han, og tro denne gangen at han kan klare å slutte... Anonym poster: c03eb697e8fadda76aab245417d81e5e
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 Dette er kanskje venninner han har kjent lenge ? Kjent fra før han møtte deg ? Kan tenkes han har et snev av såkalt '40års-krise' og rett og slett bare selv trenger bekreftelsen på at han fremdeles 'har det'. Dersom du er trygg på at han ikke tenker 'ha seg' med noen av venninnene sine i paralell med deg, så tror jeg at jeg ville sett på det med et rolig blikk. 1
Gjest Ts Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 Dette er kanskje venninner han har kjent lenge ? Kjent fra før han møtte deg ? Kan tenkes han har et snev av såkalt '40års-krise' og rett og slett bare selv trenger bekreftelsen på at han fremdeles 'har det'. Dersom du er trygg på at han ikke tenker 'ha seg' med noen av venninnene sine i paralell med deg, så tror jeg at jeg ville sett på det med et rolig blikk. Ja han har kjent de lenge før meg, og jeg tror ikke han vil ha seg med de. Men det føles ikke trygt å ha en kjæreste som føler behov for å flørte/sjarmere andre enn meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 Har det på samme måte som deg TS. Mannen min er veldig ivrig i å flørte med disse "venninnene" sine. Mest for å få oppmerksomhet tror jeg, men like sårende for meg uansett.
Gjest Ts Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Har det på samme måte som deg TS. Mannen min er veldig ivrig i å flørte med disse "venninnene" sine. Mest for å få oppmerksomhet tror jeg, men like sårende for meg uansett. Det er sårt. Tror ikke han aner hvor vondt det er når den som sier at en elsker meg, lurer bak ryggen min. Tviler på at han vet hvor sårende det er..
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Dette er kanskje venninner han har kjent lenge ? Kjent fra før han møtte deg ? Ja han har kjent de lenge før meg, og jeg tror ikke han vil ha seg med de. Men det føles ikke trygt å ha en kjæreste som føler behov for å flørte/sjarmere andre enn meg. Venninner som han har en egen tone med, uten at det er noe mer. Det er ikke ei kjerring som skal komme utenfra og bestemme hvordan de skal kommunisere med hverandre. Endret 22. januar 2013 av Gjest
Gjest brutal mann Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Bare la han overnatte i samme seng som dem. Det er nemlig helt normalt og riktig i følge KG. Uansett, hvorfor er du sammen med en du ikke stoler på? Dere begge fortjener nok bedre en som så. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Ja han har kjent de lenge før meg, og jeg tror ikke han vil ha seg med de. Men det føles ikke trygt å ha en kjæreste som føler behov for å flørte/sjarmere andre enn meg. Hva er det da som gjør det utrygt ? Når du føler deg trygg på at han ikke har tenkt forsøke forføre dem ? Siden han har kjent dem lenge så skal du ikke se bort fra at dersom han hadde øsnekt å ha et forhold til en elelr flere av dem så hadde han alt hatt det Edit: TS, han er 40, - hvor gammel er du ? Endret 22. januar 2013 av Lille-pus 1
Neket Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Ser det er veldig mange kvinner som kommenterer hverandres bilder, feks "så fin/søt du er", gjerne med kallenavn som "snuppa" bak. Så poster de bilder av ungene sine, og får kommentarer om hvor pene de er. Sitter kjærestene deres og lurer på om de er skaplesber som er misunnelig på andres barn? Er det forbudt å si noe pent til en kvinne om man er mann og i et forhold?
Gjest Ts Skrevet 23. januar 2013 #19 Skrevet 23. januar 2013 Ser det er veldig mange kvinner som kommenterer hverandres bilder, feks "så fin/søt du er", gjerne med kallenavn som "snuppa" bak. Så poster de bilder av ungene sine, og får kommentarer om hvor pene de er. Sitter kjærestene deres og lurer på om de er skaplesber som er misunnelig på andres barn? Er det forbudt å si noe pent til en kvinne om man er mann og i et forhold? Det får være opp til hver enkelt å godta at kjæresten sender mld som minst antyder at han er seksuelt tiltrukket av sine venninner. For meg er det en deal breaker.
Gjest annemor30 Skrevet 23. januar 2013 #20 Skrevet 23. januar 2013 Når det foregår i det skjulte og ikke face too face ville jeg ikke stolt på fyren. Hvorfor være sammen med en du ikke stoler på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå