Aelwyn Skrevet 16. mars 2004 #21 Del Skrevet 16. mars 2004 Siden jeg er "hekta" på dobbelt navn, så synes jeg Mathea(-)Victoria var flott! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 16. mars 2004 #22 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva med å sette sammen navnene du liker så godt? Mathea Victoria klinger godt i mine ører.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 16. mars 2004 #23 Del Skrevet 16. mars 2004 Siden jeg er "hekta" på dobbelt navn, så synes jeg Mathea(-)Victoria var flott! :oops: Heey....så ikke innlegget ditt før etter at jeg hadde svart. Men da er det ikke bare meg som liker Mathea Victoria. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. mars 2004 #24 Del Skrevet 16. mars 2004 Tenkte også med en gang Mathea Victoria :-) Og den beste ideen hittil er å heller brodere inn et bilde av en smokk eller lignende istedet for monogrammet. Ikke for å si noe vondt eller galt her, men det kan skje ting som kanskje gjør at det monogrammet ikke er så lurt........ Lykke til med valget Ninach :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 16. mars 2004 #25 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg likte veldig godt Mathea, men jeg og må advare. En bekjent av meg skulla ha jente og rommet var rosa og alle klærne rosa......så blei Oscar født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå