Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. mars 2004 #1 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har et lite bilde-prosjekt i magen, men null erfaring og regner med litt svinn underveis. Ergo har jeg ikke lyst å bruke mer penger enn jeg må på lerret. Er det noen som vet om steder i Oslo som selger billige lerret? Lerrettet kan gjerne være i bomull, men må være ferdig oppspent (evt at de gjør det på stedet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 16. mars 2004 #2 Del Skrevet 16. mars 2004 Ja, dette lurer jeg på også.... Har også sett bilder bli malt på sponplater - det var veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 16. mars 2004 #3 Del Skrevet 16. mars 2004 Clas Ohlsson! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. mars 2004 #4 Del Skrevet 16. mars 2004 Panduro har også dette. Selv har jeg bare malt på Lerretts-plater, da dette er billigere enn ordentlig lerrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. mars 2004 #5 Del Skrevet 16. mars 2004 Clas Ohlson er notert Men Tjorven, hva er lerretsplater?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 17. mars 2004 #6 Del Skrevet 17. mars 2004 Lerretsplater har de også på Clas Ohlson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå