Suzi Skrevet 22. januar 2013 #21 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har i utgangspunktet tenkt å ha bare en kjole. Den er ganske lett og nedre del av skjørtet kan tas av så den blir fin å danse i. Men så leste jeg i denne tråden at noen ville ha en backup-kjole i tilfellet noe skjedde. Det hadde jeg ikke tenkt på, men hva hvis noen søler et glass rødvin nedover hele meg? Så jeg lurer på om jeg skal skaffe en billig, kort kjole i tillegg? Så kan jeg jo farge den senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelica100 Skrevet 23. januar 2013 #22 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg skal ha to for gifter meg i utlandet og leier kjole der. Så har jeg en enklere variant her hjemme den også hvit med sort bånd med blomst på uten slep her hjemme på festen/middagen. Tenkte og å kjøpe en sommerkjole som jeg kan skifte til utpå kvelden i utlandetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelica100 Skrevet 23. januar 2013 #23 Del Skrevet 23. januar 2013 http://www.lightinthebox.com/A-line-Strapless-Floor-length-Satin-Bridesmaid-Dress_p184748.html denne tenkte jeg og ha som ekstrakjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 23. januar 2013 #24 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har i utgangspunktet tenkt å ha bare en kjole. Den er ganske lett og nedre del av skjørtet kan tas av så den blir fin å danse i. Men så leste jeg i denne tråden at noen ville ha en backup-kjole i tilfellet noe skjedde. Det hadde jeg ikke tenkt på, men hva hvis noen søler et glass rødvin nedover hele meg? Så jeg lurer på om jeg skal skaffe en billig, kort kjole i tillegg? Så kan jeg jo farge den senere... Å, det er så genialt med de kjolene man kan ta av skjørtet på! Det drømte jeg om at kjolen min skulle ha før backup-kjole hadde ikke jeg heller tenkt på, men det blir det nok bare en fin kjole jeg har fra før, om jeg ikke finner en fin og rimelig en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 23. januar 2013 #25 Del Skrevet 23. januar 2013 http://www.lightinthebox.com/A-line-Strapless-Floor-length-Satin-Bridesmaid-Dress_p184748.html denne tenkte jeg og ha som ekstrakjole. den var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 23. januar 2013 #26 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg prøvde en brudekjole der hele slepet kunne rives av med borrelås faktisk ... Ser jo helt superfint ut, men borrelås høres så kjipt ut ... men det var fint altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 24. januar 2013 #27 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Å skulle ha en ekstra kjole i tilfelle man søler er noe av det dummeste jeg har hørt. Endret 24. januar 2013 av Dorey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 24. januar 2013 #28 Del Skrevet 24. januar 2013 Igrunn enig, Dorey. Når man først kjøper en dyr brudekjole .... Jeg pleier ikke ha med meg ekstrakjole om jeg går på fest til vanlig så jeg ser ingen grunn til å trenge det nå. Men jeg har to kjoler fordi vi har feiring over to dager, da blir det noe annet i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderfavn Skrevet 24. januar 2013 #29 Del Skrevet 24. januar 2013 Så dumt er det vel heller ikke? Å sammenligne med en vanlig fest blir feil. Mange opplever å bli sølt på, men på en vanlig fest er det ikke like krise som i sitt eget bryllup. Spesielt siden du ikke bare kan dra hjem tidlig, men må være der, i tillegg til at alles øyne er på nettopp deg og din kjole. Det er tross alt en dag vi ønsker å se godt ut. Så jeg har med backup. Men da en helt enkel offwhite sommerkjole jeg har hatt i ti år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 24. januar 2013 #30 Del Skrevet 24. januar 2013 Så dumt er det vel heller ikke? Å sammenligne med en vanlig fest blir feil. Mange opplever å bli sølt på, men på en vanlig fest er det ikke like krise som i sitt eget bryllup. Spesielt siden du ikke bare kan dra hjem tidlig, men må være der, i tillegg til at alles øyne er på nettopp deg og din kjole. Det er tross alt en dag vi ønsker å se godt ut. Så jeg har med backup. Men da en helt enkel offwhite sommerkjole jeg har hatt i ti år. enkel backupkjole man har i skapet blir noe annet da tenker jeg .. men to dyre flotte kjoler blir for mye etter mitt skjønn men bevares, jeg setter meg da ikke til doms over noen, alle med sitt som vakre Embla-s sa i gamle dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #31 Del Skrevet 24. januar 2013 Ingen kommer jo til å¨søle et glass rødvin over bruden! Vedkommende hadde jo skammet seg ihjel... Jeg vet med meg selv at jeg er flink til å søle litt, så jeg kommer til å holde meg unna alt som drypper eller er saus. Men jeg er jo 27år en gang må jeg også lære meg bordmanenerer. Backup kjolen er kun fordi vi skal være ute, hadde vi vært innendørs hadde det ikke vært noe problem. Men nå har jeg funnet den perfekte siden for kjole 2 også. http://www.foxgown.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 24. januar 2013 #32 Del Skrevet 24. januar 2013 enkel backupkjole man har i skapet blir noe annet da tenker jeg .. men to dyre flotte kjoler blir for mye etter mitt skjønn men bevares, jeg setter meg da ikke til doms over noen, alle med sitt som vakre Embla-s sa i gamle dager Hehe, her må jeg bare få arrestere deg bittelittegranne - for det var da vitterlig du og kiara som veldig iherdig heiet på meg da jeg var i tvil om jeg skulle kjøpe en dyr Mori Lee-kjole som vielseskjole (og allerede har en dyr kjole til festen) Nå endte jeg ikke opp med den dyre Mori Lee-kjolen da, og heller ikke med den andre kjolen jeg vurderte å kjøpe - det ble en enkel og billig kjole isteden Jeg syns ikke det er galskap å ha en backupkjole i fall noe skulle skje med brudekjolen. Det være seg at bruden selv eller noen andre er uheldige å søle på kjolen, eller at man skulle være uheldig og den revner, eller hva det nå måtte være. Jeg er såpass til "ulykkesfugl" at jeg vet slike ting fint kan skje meg Men, man trenger overhodet ikke ha en fullblown brudekjole som backup-kjole; bare en pen, kanskje whitish kjole som man allikevel føler seg brud i. (Det kan jo også være at man syns det blir upraktisk og tungt å gå med brudekjolen etterhvert som natten skrider på, men ikke ønsker å avslutte festen riktig ennå. Da må det da være lov til å skifte til en lettere kjole og fortsette festen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #33 Del Skrevet 24. januar 2013 Klart vi heiet frem en dyr brudekjole! Det skulle da bare mangle brudegalskapen eier jo ikke grenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 24. januar 2013 #34 Del Skrevet 24. januar 2013 he he .... muligens har vi ulik oppfatning av "dyr" kjole da ... *ler* å kjøpe to kjoler til .. tja la oss si tilsammen 15 000 til 20 000 er ikek så galt syns jeg, men du har jo de som bruker 25 000 på kjolen sin, og DA er det galskap å ha to. Min kjole kostet rett under 6000, så jeg kjøper gladelig en til i samme prisklasse pluss minus - jeg vil fortsatt ligge under gjennomsnittet. Jeg har to kjoler nå og skal ha enda en, så sånn sett skal jeg ikke rope for høyt, men for meg er sluttsummen det viktige egentlig, ikke antall kjoler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 24. januar 2013 #35 Del Skrevet 24. januar 2013 he he .... muligens har vi ulik oppfatning av "dyr" kjole da ... *ler* å kjøpe to kjoler til .. tja la oss si tilsammen 15 000 til 20 000 er ikek så galt syns jeg, men du har jo de som bruker 25 000 på kjolen sin, og DA er det galskap å ha to. Min kjole kostet rett under 6000, så jeg kjøper gladelig en til i samme prisklasse pluss minus - jeg vil fortsatt ligge under gjennomsnittet. Jeg har to kjoler nå og skal ha enda en, så sånn sett skal jeg ikke rope for høyt, men for meg er sluttsummen det viktige egentlig, ikke antall kjoler Okei, ja men da skjønner jeg, hehe. For meg personlig er selv 5000 dyrt for en kjole som bare brukes én gang, men så har jeg alltid vært sånn at jeg helst ikke vil kjøpe dyre klær generelt heller da. Jeg tror aldri i hele mitt liv jeg har kjøpt en jeans som har kostet mer enn 500 for eksempel, og de gangene de har kostet 500 har jeg hatt dårlig samvittighet for å bruke så mye penger på et enkelt par jeans, hehe. Ja, jeg er litt rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2013 bryllup Skrevet 24. januar 2013 #36 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg er akkuratt lik adriane så at jeg enda opp med en kjole til langt over tenkt eg litt rart igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 24. januar 2013 #37 Del Skrevet 24. januar 2013 .. og jeg drev iherdig trøsteshopping i mange år i mitt første ekteskap (jeg var ufrivillig gift bare med lommeboka til eksen og ikke med eksen selv) så jeg hadde for vane å blåse av flere tusen hver eneste måned på kjoler og sko og smykker og denslags, så for meg er -var- 5000 på en brudekjole billigsalg å regne ... har fått et mer sunt og naturlig forhold til det nå, men 5000 er fortsatt veldig billig for en kjole altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carline Skrevet 25. januar 2013 #38 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg har bare en kjole, den skal jeg ha på meg hele dagen og på frokosten dagen etter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 25. januar 2013 #39 Del Skrevet 25. januar 2013 på frokosten dagen etter også? den vrien har jeg ikke hørt før! har dere felles frokost på hotell da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 25. januar 2013 #40 Del Skrevet 25. januar 2013 Hun skal ikke legge seg, men ha det moro i brudekjolen hele natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå