Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil få ut litt frustrasjon... Hvorfor måå ha kommentere hvor fin hun jenta er, hvor fin kjole hun har, hvor unormalt fint ansikt hun har når vi går sammen på en søndag hånd å hånd..hvor det er den dagen vi har helt for oss selv?

Nå høres det ut som jeg er veldig sjalu...men er ikke det. jeg har sagt ifra to ganger at det blir litt mye..og dette var når vi var i begynnelsen av forholdet. han gjør det ikke hver dag..og det gjør meg egentlig ikke noen ting.

Hvis det er en mann der ute som kjenner seg igjen, hvorfor gjør dere det? for å se hvordan vi faktisk reagerer? Egentlig har jeg jo akkseptert det for lenge siden, og jeg vet han ikke gjør det for å såre meg.. men har det med selvtilliten hans å gjøre?

Jeg får ikke mye komplimanger fra han, men når jeg får det, da er de veldig fine:)

En gang skulle jeg teste han for morro,og gjøre det samme tilbake. det virker ikke som han bryr seg noe særlig. men etter det har han roet seg ned.

Jeg tror kanskje det har med hans tidligere forhold.. hun var veldig kranglete av seg, og jeg er motsatt, liker ikke krangling og konflikter.

takk for inspill:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig ufint og respektløst. Han mangler rett og slett folkeskikk. Be ham om å slutte.

Skrevet

Hæ, du gir litt lite informasjon. Fortell litt om bakgrunnen. Er det én mann som kommenterer utseendet til kjæresten din? Eller flere? Er jenta kjæresten din? Hvem er denne mannen? Hæ!?

Anonym poster: 5784ac5e03e39e07badfc48f21c478a1

• Liker 1
Skrevet

Det er kjæresten hennes som kommenterer fremmede damer de passerer når de går hånd i hånd på søndagstur.

Det gjør min også, og det bryr meg ikke så lenge han ikke kysser andre enn meg :)

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Kanskje han "hinter" til at han vil at du skal fjonge deg mer. Noen hinter på den måten, og det er utrolig kjedelig med hinting i tillegg. Jeg forsvarer ham ikke, hadde ikke orket det selv. Han sier jo at det er noe han ikke er fornøyd med ganske direkte. Tror ikke han har respekt for deg eller noe i den dur. Kan hende jeg misoppfatter nå, men hvis det er slik jeg tror det er hadde jeg blitt ganske sint. :-P

Skrevet

Jeg synes dette er ufint og respektløst. Man trenger ikke å si absolutt alt man tenker på.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Dette har skjedd meg tidligere og jeg sa rett til han "hvis hun er så Jævla fin, gå å bli sammen med henne da!"

Skrevet

hadde aldri funnet meg i det. Jeg hadde ikke blitt sjalu,men hadde heller sett på det som:

A) desperat og trist forsøk på å gjøre meg sjalu(og sånne mennesker liker jeg ikke,vil du se meg såret for at du skal føle deg bedre??)

B) en mann uten selvkontroll eller respekt,eller forståelse av å behandle damen sin på en ordentlig måte.

Anonym poster: f1916a245ab64f98cefa2ea6af99d315

• Liker 3
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

De sosiale antenne bør være lengre enn penis!

• Liker 4
Skrevet

Det er kjæresten hennes som kommenterer fremmede damer de passerer når de går hånd i hånd på søndagstur.

Det gjør min også, og det bryr meg ikke så lenge han ikke kysser andre enn meg :)

Ååååja! Men det står jo at TS er en mann?

• Liker 2
Skrevet

Min umiddelbare tanke er at han prøver å gjøre deg sjalu. Det finnes da mye pent der ute, men man trenger da ikke kommentere hele tiden allikevel.

Skrevet

Ååååja! Men det står jo at TS er en mann?

Og nicket er "mari4ever".

Skrevet

Æsj, han er seriøst en ekkling! Hvem ser på og kommenterer andre damer når du har en kjæreste?? Dump han!

Gjest LineaAlba
Skrevet

Si at du ikke er kompisen hans, men ei dame som liker å bli vartet opp av en mann som har manerer!

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Respektløs overfor deg. En umoden mann.

Det der hadde jeg ikke orket nei..

Skrevet

Respektløs overfor deg. En umoden mann.

Det der hadde jeg ikke orket nei..

Takk for innspill. Ja han er kjæresten min. han er 31 og jeg 23. Jeg pynter meg faktisk mye. bruker mye bluser og kler meg i kjoler. Jeg og tenker det er litt barnslig..men det er egentlig bare en lite detalj som virkelig irriterer meg iblandt. men han gjør ingenting galt utenom det. vi har d fint sammen:)

skal ikke dumpe han fordeom.. hehe

Skrevet

Kanskje han "hinter" til at han vil at du skal fjonge deg mer. Noen hinter på den måten, og det er utrolig kjedelig med hinting i tillegg. Jeg forsvarer ham ikke, hadde ikke orket det selv. Han sier jo at det er noe han ikke er fornøyd med ganske direkte. Tror ikke han har respekt for deg eller noe i den dur. Kan hende jeg misoppfatter nå, men hvis det er slik jeg tror det er hadde jeg blitt ganske sint. :-P

jeg forstår hvorfor du hadde blitt sint..men jeg jeg klarer det ikke. jeg er forelska og veldig glad i han.. frustrerende... måtte bare få det ut fordi det gikk i hodet mitt hele dagen her om dagen:p

Jeg pynter meg med bluser, kjoler, smykker osv.

hmm så jeg vet ikke hvorfor... jeg tenker mangel på ett eller annet. manerer. har sagt det til han og ikke hørt noe etter den 2 ganger. håpe det holder seg sånt fra nå av:)

Skrevet

Det interessante er hvorfor han har behov for å kommentere alle disse damene. Vil han at du skal bli mer som dem? Straffer han deg fordi han føler han kunne fått seg noe bedre? Er han rett og slett helt ute når det kommer til folkeskikk?

Jeg syns nesten er beundringsverdig at du ser på dette som et lite problem. De fleste damer ville blitt mer eller mindre ødelagte om dette var noe som skjedde ofte.

Hvis han, etter all sannsynlighet (siden du skriver at dere har det så bra sammen ellers) bare ikke forstår at det ikke er passende eller hensynsfullt å prate slik til deg, syns jeg du kan be ham spare den praten til guttekveldene og spørre ham om han ikke forstår at det er sårende for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...