Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort spm. Kan jeg stille han jeg har datet leeeenge, hva han vil med oss? Tenker å sende han en kort mld om at jeg stikker en kort tur innom. Så bare spør jeg rett ut. Så får jeg slutt på denne grublingen min over hans blandede signaler. Er dette stygt gjort? Hvordan hadde du reagert om du ble stillt til veggs slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Do it! Det er ikke å stille noen til veggs :)

• Liker 4
Skrevet

Enig med brukeren ovenfor.

Gjør det!

Det er bedre å få vite hvor landet ligger enn å gå rundt å gruble.

Håper at du får svarene du ønsker!

Lykke til :)

Skrevet

jeg har gjort det samme, det er helt klart best! Er han fremdeles ikke klar for å snakke om det engang,er han neppe verdt å satse på. Jeg vet at mange kvinner er uenig med meg,men ekte menn snakker om følelser. Kunne aldri tenkt meg å være i et langvarig forhold med en som er så inkompetent at han mister munn og mæle bare jeg spør hvordan dagen gikk,

Anonym poster: 8b067df119fc1c1f2cad31dcb84ab22a

• Liker 3
Skrevet

jeg har gjort det samme, det er helt klart best! Er han fremdeles ikke klar for å snakke om det engang,er han neppe verdt å satse på. Jeg vet at mange kvinner er uenig med meg,men ekte menn snakker om følelser. Kunne aldri tenkt meg å være i et langvarig forhold med en som er så inkompetent at han mister munn og mæle bare jeg spør hvordan dagen gikk,

Anonym poster: 8b067df119fc1c1f2cad31dcb84ab22a

Jeg er helt enig! :)

Skrevet

DO IT!

Anonym poster: 8e961b195dfbeb5acdfd35288c04cbb5

Skrevet

Stygt gjort, nei? Dere er jo to i dette og du fortjener jo å vite hvor han vil.

Skriv gjerne her hvordan det går!

• Liker 2
Skrevet

Du kan selvfølgelig spørre han m det! Det er helt naturlig at man etterhvert har lyst til å vite hvor man står! Jeg hadde tatt det som et kompliment om jeg hadde fått et slik spørsmål. Dere har datet lenge, så han må jo like deg. Kan selvfølgelig hende at han synes ting er greit som det er nå og ikke ønsker at spørsmålet skal komme opp, men den sjansen skal du ta. Ikke noe allright å gå å lure i all evighet.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Bare spør! Kan hende han går rundt med akkurat de samme følelsene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...