Gjest Estrela Skrevet 17. mars 2004 #21 Skrevet 17. mars 2004 Jeg er Pinky' date= Pinky er mitt navn Vi "låner" nevøen min en uke, og Pinky (for uinnvidde er han etter hvert blitt en av Kaptein Sabeltanns menn) er en av de store heltene hans... Vi lover alle mann å gjøre så godt vi kan for sjefen vår som heter Kaptein Sabeltann Ja, herregud. Hørte på den i dag jeg også... Ikke en fin sang å få på hjernen, særlig når man ikke husker hele teksten.
Gjest Estrela Skrevet 17. mars 2004 #22 Skrevet 17. mars 2004 n.e.r.d. - 'she wants to move' Elsker musikkvideoen til denne Og herlig låt!
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2004 #23 Skrevet 18. mars 2004 Sly and the family stone - Play that funky music whiteboy Blir i jobbehumør av den :D
Grooo Skrevet 18. mars 2004 #26 Skrevet 18. mars 2004 Jeg er Pinky, Pinky er mitt navn Vi "låner" nevøen min en uke, og Pinky (for uinnvidde er han etter hvert blitt en av Kaptein Sabeltanns menn) er en av de store heltene hans... Vi lover alle mann å gjøre så godt vi kan for sjefen vår som heter Kaptein Sabeltann Vi lånte to små nevøer i helga vi, og de Kaptein Sabeltann-sangene sitter liksom igjen i vegger og ører her også... Enda det er flere dager siden både nevøene og Sabeltann dro hjem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå