Gjest Funky Punk Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 I appstore så kunne man laste ned noe som het screengrab slik at det ble enkelt å dele bilder på nettet. Prøver å finne noe tilsvarende til android, men finner ingenting. Noen som vet om en app som kan tilby samme tjeneste?
Klatt Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Nøyaktig hva gjorde appen? Enklere å dele bilder hvordan da? Det finnes mange apper som gjør noe lignende, men det spørs litt hva du har i tankene. Det første som dukker opp i hodet mitt er Dropbox, som er en app som automatisk lagrer bilder på en nettsky (dersom du har aktivert dette, du kan også laste opp manuelt). Derfra kan du direktelinke til bildet ditt temmelig enkelt. Andre kan ikke romstere rundt i alle bildene dine med mindre du velger å legge dem inn en mappe som er offentlig /public. Endret 22. januar 2013 av Klatt
Gjest Funky Punk Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Jeg kunne bare laste bildet opp på ScreenGrab og så linke til bilde på f.eks KG Nå så må jeg evnt laste bildet opp på en fotoside og så linke videre til forumet. Har Dropbox, men trodde at alle kunne se alle bildene der om jeg linket til ett bilde og at jeg ikke kunne være helt anonym. Skal se litt nærmere på dropbox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå