la Flaca Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Mannen min er forlover i et bryllup som skal holdes i Thailand. Det er norsk/indisk, så bruden og vi "brudepikene" skal ha saree under seremonien. Brudgommen tror jeg skal ha noe som ser ut som en lang tunika. (husker ikke navnet på den). Ut over det er det ikke sagt noe om kleskode for resten av bryllupsgjestene. Svigerfar mener han må ha sort dress, fortrinnsvis Armanidressen i ullblanding. Han vil jo bli noen kg lettere da, og fit for badestranda etterpå. Det er innmari hot der nede nå, så jeg lurer på om han virkelig skal ta med seg den sorte dressen, eller om han kan bruke noe lettere? Han har en lys grå som er lettere, men ikke like formell etter norsk standard liksom...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Ville kjøpt dress i lin der nede. Anonym poster: 9b4ddb9e267c5e5b0858e48c449c303d
Petalouda Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Ville kjøpt dress i lin der nede. Anonym poster: 9b4ddb9e267c5e5b0858e48c449c303d enig, det tenkte jeg også
la Flaca Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2013 enig, det tenkte jeg også Tar det lang tid å få laget? Vi kommer dit bare noen dager før bryllupet, og da til Phuket. Ikke verdens navle akkurat. Bare en snartur innom Bangkok, men ikke lenge nok til å få arrangert shopping tror jeg.
la Flaca Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2013 Men er det greit om han bruker en lys sandfarget dress i lin feks, eller må den være mørk?
Moderfavn Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Tar det lang tid å få laget? Vi kommer dit bare noen dager før bryllupet, og da til Phuket. Ikke verdens navle akkurat. Bare en snartur innom Bangkok, men ikke lenge nok til å få arrangert shopping tror jeg. Ta mål selv og få noen til å stikke innom med en lapp til en skredder, og å avtale time til prøving av dressen når dere kommer. Det går sikkert helt fint. Edit: evt sjekk om det er mulig å sende mail til skredder selv. Endret 22. januar 2013 av Moderfavn
la Flaca Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2013 Ta mål selv og få noen til å stikke innom med en lapp til en skredder, og å avtale time til prøving av dressen når dere kommer. Det går sikkert helt fint. Edit: evt sjekk om det er mulig å sende mail til skredder selv. Ok, det høres overkommelig ut å få til. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå