Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Jeg har fått et, etter forumet å bedømme, ganske vanlig problem. Har siden desember møtt en mann noen få ganger for å ha sex. Møtte han via et nettsted, og vi tente på hverandre med en gang vi møttes. Dumme meg ble selvsagt forelsket i ham nesten med det samme. Vi møttes med formålet å ha sex, så de fleste vil vel synes jeg er dum som likevel ble forelsket i ham. Han er veldig kjekk, veldig høy, veldig erfaren, selvsikker, intelligent, mystisk og jeg er bare helt gal etter ham. Siden vi fikk kontakt fordi vi begge lette etter noen å ha sex med, har vi selvsagt snakket litt om hva vi liker, hva vi har opplevd etc. Han er som sagt veldig erfaren, og har hatt sex med tresifret antall kvinner, og jeg spurte han sånn halvveis på spøk om han hadde en liste over kvinner han kan ha sex med. Da smilte han og sa at selvsagt hadde han en liste. Da sa jeg at jeg også hadde det(har ikke det, men måtte liksom si det for at det ikke skulle avsløres at jeg bare vil ha ham). Han er halvt svensk og har 40% omsorg for to små barn der, så han har en liste både her og der. Kjempet litt mot tårene, og erkjenner naturligvis at han aldri kommer til å velge meg. Likevel, han er så fantastisk, sexen er himmelsk, ute av denne verden, og jeg har lyst til at han skal få vite at jeg er stormforelsket i ham. Vet at dette kanskje vil føre til at han trekker seg unna meg, blir redd for at jeg kan kreve mer? Det vil jeg jo ikke at skal skje, samtidig som det vil være trist om han aldri får vite det. Eller kanskje han allerede vet, selv om det ville vært rart. Han sa at det blir et par uker til neste gang for han vil være i Sverige noe av tiden og har noen deadlines på jobb. Da jeg sa at det er kjeeempelenge til(sa det i en morsom tone, ikke klagende), så svarte han med at jeg kunne på gå det nettstedet igjen, finne meg en annen å ha sex med i mellomtiden og så skrive til ham om hva vi gjør seksuelt. På den ene siden blir jeg litt lei meg over at han vil jeg skal ha sex med andre, samtidig som jeg blir litt glad over at han er interessert i å vite om det. Høres sikkert rart ut, men det føles som at han ikke er helt likegyldig i det minste. Noen som har fortalt en "sexvenn", "knullekompis" (kjært barn har mange navn???) om at de har blitt forelsket, og hvilke reaksjoner fikk dere på det i så fall? Jeg tenker at om jeg forteller ham det, kanskje jeg kan være mer meg selv, kysse ham langt og lenge, mer enn til nå, spørre ham om mer personlige ting, kanskje bli mer kjent med ham? Samtidig vet jeg at jeg er en av mange, og noen av dem er sikkert både penere og mer interessante enn meg. Åh, jeg har så lyst på ham, hele tiden, skulle ønske han var min. Han er jo skilt, men det virker som at han har lyst til å "nyte" flest mulig, leve ut seksualiteten sin maksimalt. Kan en slik mann noengang bli fornøyd med bare en kvinne?
Gjest tia Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Uff, skjønner fortvilelsen din. Men svaret er meget enkelt. Avslutt hele greia. Fort som fy! Dette er ikke noe for deg. Du kan godt være åpen om det du føler, sånn at han vet hvorfor du trekker deg. Så får det være opp til han om han da er villig til å bli seriøs, eller om han bare lar deg gå. Du har alt å vinne på å trekke deg ut. Ellers kommer dette til å bli en veldig lang trist historie. Ut i fra det du skriver virker det jo ikke som om han kan gi deg noe mer. Og sex med tresifret antall damer, og LISTER!!?? Uff...
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Uff, skjønner fortvilelsen din. Men svaret er meget enkelt. Avslutt hele greia. Fort som fy! Dette er ikke noe for deg. Du kan godt være åpen om det du føler, sånn at han vet hvorfor du trekker deg. Så får det være opp til han om han da er villig til å bli seriøs, eller om han bare lar deg gå. Du har alt å vinne på å trekke deg ut. Ellers kommer dette til å bli en veldig lang trist historie. Ut i fra det du skriver virker det jo ikke som om han kan gi deg noe mer. Og sex med tresifret antall damer, og LISTER!!?? Uff... Har sett dette rådet bli gitt i slike "sexvenn"-saker, altså avslutt hele forholdet. Men det greier jeg ikke. Jeg er helt fortapt i ham, jeg er virkelig 100% lykkelig når vi er sammen, og lengter enormt etter ham i all den tiden mellom hver gang vi møtes. Da jeg sa at sex med tresifret antall damer var ekstremt mye, sa han at "er ikke det ganske vanlig da?", og så sa han at kanskje jeg også kommer opp i tresifret antall sexpartnere en gang. Jeg sa at nei, det vil aldri skje. Fantaserer om at han en dag vil ha bare meg. Men om jeg forteller ham om følelsene mine, er det mulig for han å fortsette som før likevel, eller vil det bli "ekkelt" for ham, at han kan føle at jeg presser ham på noe vis ved å fortelle sannheten? Ah, når han kysser meg kjenner jeg at det blir vanskelig å stå oppreist, kjenner meg svimmel, lykkelig, vil at det skal være bare han og meg, at han aldri skal kysse og ha sex med noen andre igjen. Å avslutte hele greia er ikke noe alternativ, men er det sannsynlig at han avslutter alt om jeg forteller om forelskelsen?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Han har ikke samme følelsene om han ber deg ligge med andre. Sjansene for at han trekker seg når du sier det er stor. Du burde avslutte det så du ikke piner deg selv for lenge. 5
Karenina Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Ja det er veldig sannsynlig at han avslutter det, og det må du nesten belage deg på. Og så kan du bruke tida på å finne en annen du kan forelske deg i, som gjengjelder følelsene 1
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Han har ikke samme følelsene om han ber deg ligge med andre. Sjansene for at han trekker seg når du sier det er stor. Du burde avslutte det så du ikke piner deg selv for lenge. Men hva om jeg lar det gå lenger tid, prøver å bli kjent med ham? Kanskje han etterhvert blir litt glad i meg eller liker meg så godt at han vil beholde meg -selv om det bare er som en av flere - uansett om jeg forteller at jeg er forelsket i ham?
meca Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Dersom du har "justert" opplysningene om mannen med vilje, for å ikke identifisere personen du er stormforelsket i, er det nesten så jeg lurer på om jeg kan ha møtt den samme mannen som deg, hehe Jeg har ingen gode råd å komme med, men har bare lyst til å si at jeg vet så utrolig godt hva du mener. Traff selv en mann over et nettsted i sommer - jeg tror jeg falt pladask i løpet av de første 30 sekundene etter jeg hadde truffet han. Nå ville tilfeldighetene ha det sånn at jeg uansett skulle reise utenlands i et år, så jeg klarte ganske fint å legge følelsene mine litt på is, men jeg skal ikke nekte for at jeg har sommerfugler i magen, og håper at han fortsatt er fri og frank når jeg kommer tilbake. Nå vet jeg ikke om du har møtt mannen du nevner over en nettside spesielt for sex - men det var det jeg gjorde. Han sa en gang til meg i en bisetning at han syntes det var så greit med relasjoner der det var såpass avklart hva som var formålet - da slapp folk å bli forelsket og sånt (han skulle bare visst...). Jeg må i hvert fall si at min erfaring med folk man møter fra den typen sider, og kanskje spesielt de som er godt bevandret der, er menn som vet veldig godt hva de vil ha. Sånn sett er jeg ganske forberedt på å få hjertet mitt knust når jeg kommer hjem til Norge, dersom han er ledig, må jeg vel på et eller annet tidspunkt si hva jeg føler, og da ser jeg ikke borti fra at det kan bli kroken på døren. Uansett ønsker jeg deg likevel lykke til, og jeg håper at du finner ut av hva du skal gjøre. Jeg håper kjærligheten seirer
Gjest tia Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 Kjære søte deg...jeg leser jo at du er blindet av forelskelse og nøyer deg med smuler. Det er typisk oss kvinner..om du forteller han om følelsene dine håper jg virkelig han er voksen nok til å trekke seg ut for å ikke såre deg enda mer. Bort med skylappene jente, denne mannen blir aldri din. Han ber deg faktisk ligge med andre!! SÅ lite betyr du for han! Så ydmykende!! Hvor er stoltheten din?
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Ja det er veldig sannsynlig at han avslutter det, og det må du nesten belage deg på. Og så kan du bruke tida på å finne en annen du kan forelske deg i, som gjengjelder følelsene Det er sikkert det mest fornuftige, men jeg tror ikke jeg klarer det. Har du noen tips til hvordan jeg kan prøve å få ham til å like meg mer enn kun som en han liker å ha sex med?
Karenina Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Det er sikkert det mest fornuftige, men jeg tror ikke jeg klarer det. Har du noen tips til hvordan jeg kan prøve å få ham til å like meg mer enn kun som en han liker å ha sex med? Du kan ikke det.. og hvis du fortsetter å ha sex med ham fordi du ikke vil gi slipp, så lurer du både ham og deg selv. Spar deg for smerten og riv av plasteret raskt og effektivt. 3
Gjest annemor30 Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 Han er gift,glem han for din egen del.
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 Dersom du har "justert" opplysningene om mannen med vilje, for å ikke identifisere personen du er stormforelsket i, er det nesten så jeg lurer på om jeg kan ha møtt den samme mannen som deg, hehe Jeg har ingen gode råd å komme med, men har bare lyst til å si at jeg vet så utrolig godt hva du mener. Traff selv en mann over et nettsted i sommer - jeg tror jeg falt pladask i løpet av de første 30 sekundene etter jeg hadde truffet han. Nå ville tilfeldighetene ha det sånn at jeg uansett skulle reise utenlands i et år, så jeg klarte ganske fint å legge følelsene mine litt på is, men jeg skal ikke nekte for at jeg har sommerfugler i magen, og håper at han fortsatt er fri og frank når jeg kommer tilbake. Nå vet jeg ikke om du har møtt mannen du nevner over en nettside spesielt for sex - men det var det jeg gjorde. Han sa en gang til meg i en bisetning at han syntes det var så greit med relasjoner der det var såpass avklart hva som var formålet - da slapp folk å bli forelsket og sånt (han skulle bare visst...). Jeg må i hvert fall si at min erfaring med folk man møter fra den typen sider, og kanskje spesielt de som er godt bevandret der, er menn som vet veldig godt hva de vil ha. Sånn sett er jeg ganske forberedt på å få hjertet mitt knust når jeg kommer hjem til Norge, dersom han er ledig, må jeg vel på et eller annet tidspunkt si hva jeg føler, og da ser jeg ikke borti fra at det kan bli kroken på døren. Uansett ønsker jeg deg likevel lykke til, og jeg håper at du finner ut av hva du skal gjøre. Jeg håper kjærligheten seirer Oida, kanskje det er den samme? Han har jo en liste(sikkert ganske lang - tror han kan få hvem som helst!). Jeg har justert infoen litt ja. Men hva mener du med at du håper han er "fri og frank"? Er han du møtte gift? Han er er faktisk ikke i et forhold, han er singel/skilt, så sånn sett er han alltid fri og frank. Hvordan så han ut, hvor høy var han etc., hvilket yrkesområde jobbet han innen - han du møtte altså? Og ja, jeg møtte han via et nettsted som er spesielt rettet inn mot å finne en sexpartner.
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 Han er gift,glem han for din egen del. Nei, han er ikke det (i så fall skjuler han det godt). Han har selv sagt at han har 40% omsorg for barn, og har nevnt diverse selskap han har vært i (bursdager, bryllup etc. -altså hvor han har kjent mange andre som har vært tilstede) og møtt kvinner, hatt sex etc. - tror ikke det hadde gått om han var gift.
Alvina Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Men hva om jeg lar det gå lenger tid, prøver å bli kjent med ham? Kanskje han etterhvert blir litt glad i meg eller liker meg så godt at han vil beholde meg -selv om det bare er som en av flere - uansett om jeg forteller at jeg er forelsket i ham? Slik du har beskrevet han blir jeg kun kvalm. Oppfordrer deg til å ha sex med andre og fortelle detaljert om det til han? Denne mannen er ikke noe for deg. Vet selv hvordan man kan føle en forelskelse som er umulig å gjøre noe med, men har aldri villet krøpet til sengs med en som den "mannen" der. Han er ikke mann, men en sexrobot. Hva med å kjøpe en dildo istedet? Mener ikke være frekk mot deg, men det finnes visse grenser. Hva er det underliggende for at du skal finne deg i dette? Har du vært utsatt for overgrep /voldtekt? Du kan gjerne ta en prat med han og være ærlig om hva du føler, men med de forutsetningene hadde jeg ikke giddet.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Kjære søte deg...jeg leser jo at du er blindet av forelskelse og nøyer deg med smuler. Det er typisk oss kvinner..om du forteller han om følelsene dine håper jg virkelig han er voksen nok til å trekke seg ut for å ikke såre deg enda mer. Bort med skylappene jente, denne mannen blir aldri din. Han ber deg faktisk ligge med andre!! SÅ lite betyr du for han! Så ydmykende!! Hvor er stoltheten din? Ydmykende? Hun var på et nettsted med ett formål, å skaffe seg sex!! Når det faktiske skjer så er det ydmykende? Tullball... De var enige om å ha et sexvenn forhold, og nå kødder hun det til... Synes egentlig hun behandler ham dårlig, jeg, som ikke kan holde det de var enige om... Anonym poster: a1e06b230761e5118b8571ea48ab3a5c
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Ydmykende? Hun var på et nettsted med ett formål, å skaffe seg sex!! Når det faktiske skjer så er det ydmykende? Tullball... De var enige om å ha et sexvenn forhold, og nå kødder hun det til... Synes egentlig hun behandler ham dårlig, jeg, som ikke kan holde det de var enige om... Anonym poster: a1e06b230761e5118b8571ea48ab3a5c Ja, vi møttes via et sexnettsted, men vi har aldri snakket om fremtiden, om regler eller følelser. Etter første gangen skrev han til meg noe sånt som:[...] så får vi se om dette er noe vi skal bygge videre på [...] Jeg har ikke "køddet til" noe. Om jeg bestemmer meg for å avsløre følelsene mine for ham, kommer jeg jo ikke til å kreve noe av ham. Han gjør som han vil, men det er jo lov å håpe på mer? Jeg er kjempeforelsket i ham, det ble jeg nesten med en gang vi møtte hverandre. Jeg klarer ikke å slå av følelsene.
Gjest Snuppi Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 Ydmykende? Hun var på et nettsted med ett formål, å skaffe seg sex!! Når det faktiske skjer så er det ydmykende? Tullball... De var enige om å ha et sexvenn forhold, og nå kødder hun det til... Synes egentlig hun behandler ham dårlig, jeg, som ikke kan holde det de var enige om... Anonym poster: a1e06b230761e5118b8571ea48ab3a5c La meg gjette?? Du er en en følelesesløs-impotent mann, da mener jeg ikke i form av ereksjon men evne til å eie følelser. Dette er klassisk. En kvinne og mann møtes for å ha sex over tid. Kvinnen forelsker seg, mannen gjør det ikke.
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Slik du har beskrevet han blir jeg kun kvalm. Oppfordrer deg til å ha sex med andre og fortelle detaljert om det til han? Denne mannen er ikke noe for deg. Vet selv hvordan man kan føle en forelskelse som er umulig å gjøre noe med, men har aldri villet krøpet til sengs med en som den "mannen" der. Han er ikke mann, men en sexrobot. Hva med å kjøpe en dildo istedet? Mener ikke være frekk mot deg, men det finnes visse grenser. Hva er det underliggende for at du skal finne deg i dette? Har du vært utsatt for overgrep /voldtekt? Du kan gjerne ta en prat med han og være ærlig om hva du føler, men med de forutsetningene hadde jeg ikke giddet. Det er kanskje forståelig å bli kvalm når du bare leser dette, men om du hadde møtt ham....jeg tror de fleste kvinner ville gitt seg hen tli ham. Han er veldig kjekk og ekstremt forførende. Jeg kjente jeg ble lei meg da han oppfordret meg til å ha sex med andre og skrive om det til ham, men i det minste viser han en slags interesse gjennom det. Han kunne jo bare sagt at jeg skulle ha sex med andre, punktum. For litt siden ble e-mailen hans infisert av virus, som sendte ut en link til alle på kontaktlisten hans tydeligvis. Da så jeg e-mail-adressen til ca. 10 andre kvinner, og jeg kjente sjalusien stikke i meg. Har aldri vært utsatt for overgrep eller voldtekt, jeg er bare utrolig forelsket i denne mannen. Om jeg gjør alt han vil vil i sengen, skaper god stemning og er kjærlig, så kanskje han en dag prioriterer meg foran de andre på listen i det minste.
Gjest Snuppi Skrevet 22. januar 2013 #19 Skrevet 22. januar 2013 Det er kanskje forståelig å bli kvalm når du bare leser dette, men om du hadde møtt ham....jeg tror de fleste kvinner ville gitt seg hen tli ham. Han er veldig kjekk og ekstremt forførende. Jeg kjente jeg ble lei meg da han oppfordret meg til å ha sex med andre og skrive om det til ham, men i det minste viser han en slags interesse gjennom det. Han kunne jo bare sagt at jeg skulle ha sex med andre, punktum. For litt siden ble e-mailen hans infisert av virus, som sendte ut en link til alle på kontaktlisten hans tydeligvis. Da så jeg e-mail-adressen til ca. 10 andre kvinner, og jeg kjente sjalusien stikke i meg. Har aldri vært utsatt for overgrep eller voldtekt, jeg er bare utrolig forelsket i denne mannen. Om jeg gjør alt han vil vil i sengen, skaper god stemning og er kjærlig, så kanskje han en dag prioriterer meg foran de andre på listen i det minste. Og dette tolker du som positivt?!?! At han viser deg interesse?? Hva med litt selvrespekt heller??
Gjest håpløst Skrevet 22. januar 2013 #20 Skrevet 22. januar 2013 Og dette tolker du som positivt?!?! At han viser deg interesse?? Hva med litt selvrespekt heller?? Ja, det er jo positivt om du sammenligner med et potensielt alternativ: Kun en oppfordring om å ha sex med andre. Det han sa viser jo i det minste at han liker å høre om meg i en seksuell kontekst, at han blir opphisset av tanken på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå