Gjest Anonymia Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Tenkte jeg skulle skrive her, fordi jeg føler meg passe frustrert. I et år nå, har jeg vært interessert i en gutt. Det startet som et slags seksuelt forhold, når han sa han ikke var interessert i forhold eller dating. Jeg tenkte; ok, jeg har aldri prøvd dette før, så hvorfor ikke. En måned senere, fikk jeg følelser. Jeg følte han behandlet meg som mer enn en "pulekompis", vi småfniste på kino og kysset, gikk tur hånd i hånd. Jeg spurte om han hadde følelser for meg, og han sa at han hadde følelser for meg, og at de ikke kom til å endres. Likevel ville han ikke ha et forhold. 4 måneder uti følte jeg at toppen var nådd; vi oppførte oss som kjærester, og snakket sammen hver dag på mobil. Jeg prøvde meg med et ultimatum, men det gikk ikke. Han innrømte immidlertid at om ting hadde vært annerledes i livssituasjonen hans nå, så hadde han gitt et forhold med meg, en sjanse. Etter dette, kjølnet det. Han sa han var usikker på om vi burde fortsette i det seksuelle forholdet vårt, siden han bare såret meg. Jeg ble ganske lei meg over dette, og spurte han etterhvert ut om følelsene var de samme. Da sa han at han hele tiden hadde hatt vennskapelige følelser ovenfor meg, og aldri mer enn det. Jeg ble knust, og avsluttet det "forholdet" vi hadde. Siden har vi småflørtet og bygget ting opp igjen. Han har kalt meg "min", at han savner meg osv. Så jeg forsøkte meg igjen nå i går; hva var følelsene hans? Hadde noe endret seg? Da sa han nei, fortsatt vennskapelig. Men han kom med en forklaring, han var emosjonelt nummen av å ha vært såret så mange ganger. Derfor lukket han seg fra følelsene sine helt ubevisst. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro lenger.
Kala Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Din første prioritet bør være å beskytte hjertet ditt.
Gjest Anonymia Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Din første prioritet bør være å beskytte hjertet ditt. Hva du mener?
Gjest Anonymia Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Hadde håpet på litt fler svar, siden jeg vrenger ut sjela mi her..:/
Gjest Anonym Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Tenkte jeg skulle skrive her, fordi jeg føler meg passe frustrert. I et år nå, har jeg vært interessert i en gutt. Det startet som et slags seksuelt forhold, når han sa han ikke var interessert i forhold eller dating. Jeg tenkte; ok, jeg har aldri prøvd dette før, så hvorfor ikke. En måned senere, fikk jeg følelser. Jeg følte han behandlet meg som mer enn en "pulekompis", vi småfniste på kino og kysset, gikk tur hånd i hånd. Jeg spurte om han hadde følelser for meg, og han sa at han hadde følelser for meg, og at de ikke kom til å endres. Likevel ville han ikke ha et forhold. 4 måneder uti følte jeg at toppen var nådd; vi oppførte oss som kjærester, og snakket sammen hver dag på mobil. Jeg prøvde meg med et ultimatum, men det gikk ikke. Han innrømte immidlertid at om ting hadde vært annerledes i livssituasjonen hans nå, så hadde han gitt et forhold med meg, en sjanse. Etter dette, kjølnet det. Han sa han var usikker på om vi burde fortsette i det seksuelle forholdet vårt, siden han bare såret meg. Jeg ble ganske lei meg over dette, og spurte han etterhvert ut om følelsene var de samme. Da sa han at han hele tiden hadde hatt vennskapelige følelser ovenfor meg, og aldri mer enn det. Jeg ble knust, og avsluttet det "forholdet" vi hadde. Siden har vi småflørtet og bygget ting opp igjen. Han har kalt meg "min", at han savner meg osv. Så jeg forsøkte meg igjen nå i går; hva var følelsene hans? Hadde noe endret seg? Da sa han nei, fortsatt vennskapelig. Men han kom med en forklaring, han var emosjonelt nummen av å ha vært såret så mange ganger. Derfor lukket han seg fra følelsene sine helt ubevisst. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro lenger. Ikke for å skuffe deg, men det høres ut som han bare er ute etter en FF. Synes du burde avslutte det, han har jo sagt flere ganger at han ikke har romantiske følelser for deg og at han ikke har lyst på kjæreste. Han vet han kan få deg når som helst fordi du er interessert i noe mer og alltid håper på at det kan skje. Be strong! :-)
mckinley Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Jeg forstår godt at du blir frustrert over denne typen. Han sier én ting, men handlingene hans sier noe annet. Om han bare ville ha deg til sex, ville han jo ikke gått på kino med deg, holdt deg i hånden osv. Jeg kan ikke analysere meg frem til hva han føler, men jeg tror du er bedre tjent med å kutte ut hva enn det er dere holder på med nå. Han skuffer deg jo bare.
Gjest Anonymia Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Jeg vet liksom ikke hvor jeg har han. Først sier han at han har følelser for meg (ei jente tenker jo en ting når en fyr sier det, hu tenker ikke *Ahh! Vennskapelige følelser, selvfølgelig*). Han går så langt som å si at han hadde gått inn i et forhold, "om ting hadde vært annerledes". Så snur han tvert om, og sier at han hele veien bare mente vennskapelige. Han benekter tilogmed å ha sagt det med forhold. Og nå sier han at det er fordi han er emosjonelt lukket. Samtidig som han behandler meg som en kjæreste. Hva er egentlig greia? Han sier han ikke vil miste meg, og at han nesten ikke har fortalt andre om den der lukketheten.
Gjest Arbih Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 He's just not thaaat into you, dessverre...
Envy Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Jeg hadde en sånn fyr i nesten et år. Han var også "emosjonelt lukket", men likte meg veldig godt og blabla, ville at jeg skulle gi han tid..blabla.. Så jeg ga han tid, til han plutselig forsvant. Svarte ikke på noe, tok ikke telefonen. Ca en mnd etterpå sto han på "i et forhold med damenavn" på facebook. Jepp, han var flink til å holde meg på gress. Ubeskrivelig vondt var det. Håper du er sterk nok til å innse at det beste for hjertet ditt er å kutte ham helt ut, har du ikke fått han nå, kommer du sannsynligvis ikke til å få han senere heller, han har bare ikke de rette følelsene. Det er ikke deg det er noe galt med 1
Gjest ina1 Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Jeg er også i lignende situasjon TS, det er kjempe forvirrende og sårende! Vi har holdt på i mange mnd, og han vil ikke innlede i noe forhold, enda sier han. Meget frustrert. Det er liksom ikke bare å bite i det sure eplet å gå videre. Hvertfall ikke for meg da jeg er kjempe forelsket og så gjerne vil få dette til å gå. Hvorfor oss?! Haha. (Håper ikke det er samme gutt vi snakker om)
Gjest BettyBoop Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Tenkte jeg skulle skrive her, fordi jeg føler meg passe frustrert. I et år nå, har jeg vært interessert i en gutt. Det startet som et slags seksuelt forhold, når han sa han ikke var interessert i forhold eller dating. Jeg tenkte; ok, jeg har aldri prøvd dette før, så hvorfor ikke. En måned senere, fikk jeg følelser. Jeg følte han behandlet meg som mer enn en "pulekompis", vi småfniste på kino og kysset, gikk tur hånd i hånd. Jeg spurte om han hadde følelser for meg, og han sa at han hadde følelser for meg, og at de ikke kom til å endres. Likevel ville han ikke ha et forhold. 4 måneder uti følte jeg at toppen var nådd; vi oppførte oss som kjærester, og snakket sammen hver dag på mobil. Jeg prøvde meg med et ultimatum, men det gikk ikke. Han innrømte immidlertid at om ting hadde vært annerledes i livssituasjonen hans nå, så hadde han gitt et forhold med meg, en sjanse. Etter dette, kjølnet det. Han sa han var usikker på om vi burde fortsette i det seksuelle forholdet vårt, siden han bare såret meg. Jeg ble ganske lei meg over dette, og spurte han etterhvert ut om følelsene var de samme. Da sa han at han hele tiden hadde hatt vennskapelige følelser ovenfor meg, og aldri mer enn det. Jeg ble knust, og avsluttet det "forholdet" vi hadde. Siden har vi småflørtet og bygget ting opp igjen. Han har kalt meg "min", at han savner meg osv. Så jeg forsøkte meg igjen nå i går; hva var følelsene hans? Hadde noe endret seg? Da sa han nei, fortsatt vennskapelig. Men han kom med en forklaring, han var emosjonelt nummen av å ha vært såret så mange ganger. Derfor lukket han seg fra følelsene sine helt ubevisst. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro lenger. Sukk. Hva er det med enkelte mannfolk? Om han ikke vil ha et forhold så må han oppføre seg deretter så han ikke sårer deg og gjør deg forvirra. Skal man være rene knullekompiser så er man det. Da gjør man ikke kjæreste ting i tillegg og kaller den andre min og sier at man savner vedkommende, for da blir den ene såra. Skal man ha en knullekompis så får man møtes innimellom bare for å knulle. Ingenting mer. Han vil ha deg på gress. det er det han vil. Jeg vet hvordan det er Endret 22. januar 2013 av BettyBoop
Gjest maria1 Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 Jeg hadde en sånn fyr i nesten et år. Han var også "emosjonelt lukket", men likte meg veldig godt og blabla, ville at jeg skulle gi han tid..blabla.. Så jeg ga han tid, til han plutselig forsvant. Svarte ikke på noe, tok ikke telefonen. Ca en mnd etterpå sto han på "i et forhold med damenavn" på facebook. Jepp, han var flink til å holde meg på gress. Ubeskrivelig vondt var det. Håper du er sterk nok til å innse at det beste for hjertet ditt er å kutte ham helt ut, har du ikke fått han nå, kommer du sannsynligvis ikke til å få han senere heller, han har bare ikke de rette følelsene. Det er ikke deg det er noe galt med Ouch, det er det jeg frykter! At han bare forsvinner for så å finne ut at han plutselig er i et forhold gjennom fb. DEN FØLELSEN. Rett og slett grusomt.
Gjest BettyBoop Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jeg hadde en sånn fyr i nesten et år. Han var også "emosjonelt lukket", men likte meg veldig godt og blabla, ville at jeg skulle gi han tid..blabla.. Så jeg ga han tid, til han plutselig forsvant. Svarte ikke på noe, tok ikke telefonen. Ca en mnd etterpå sto han på "i et forhold med damenavn" på facebook. Jepp, han var flink til å holde meg på gress. Ubeskrivelig vondt var det. Håper du er sterk nok til å innse at det beste for hjertet ditt er å kutte ham helt ut, har du ikke fått han nå, kommer du sannsynligvis ikke til å få han senere heller, han har bare ikke de rette følelsene. Det er ikke deg det er noe galt med story of my life. Og legg til. det er ikke bare det at han ikke har de rette følelsene, det er og det at han mangler respekt nok for deg til å avslutte ting på en redelig måte. Irriterer meg at så mange gutter ikke skjønner at det sårer mer å bare fase ut kontakten enn å si det som det er. Vedder på at han fyren jeg har holdt på å data har funnet ei annen. Opptatt my ass. Endret 22. januar 2013 av BettyBoop
Gjest maria1 Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 story of my life Haha, selv. Tragisk, rett og slett. Vi får håpe at den rekke dukker opp og at det er en mening med alt
Gjest Anonymia Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Jeg er også i lignende situasjon TS, det er kjempe forvirrende og sårende! Vi har holdt på i mange mnd, og han vil ikke innlede i noe forhold, enda sier han. Meget frustrert. Det er liksom ikke bare å bite i det sure eplet å gå videre. Hvertfall ikke for meg da jeg er kjempe forelsket og så gjerne vil få dette til å gå. Hvorfor oss?! Haha. (Håper ikke det er samme gutt vi snakker om) Jeg er også håpløst forelsket. Det er liksom så irriterende, fordi han gir håp. Også bare fortsetter man med "prosjektet". Håper ikke det! Da blir det månelyst for hanXD
Gjest BettyBoop Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Jeg er også håpløst forelsket. Det er liksom så irriterende, fordi han gir håp. Også bare fortsetter man med "prosjektet". Håper ikke det! Da blir det månelyst for hanXD føles av og til som de gjør det bare på pur faenskap. De gjør sikkert ikke det, men herregud er det så vanskelig å bare si at man ikke er interessert liksom.
Gjest Anonymia Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 Sukk. Hva er det med enkelte mannfolk? Om han ikke vil ha et forhold så må han oppføre seg deretter så han ikke sårer deg og gjør deg forvirra. Skal man være rene knullekompiser så er man det. Da gjør man ikke kjæreste ting i tillegg og kaller den andre min og sier at man savner vedkommende, for da blir den ene såra. Skal man ha en knullekompis så får man møtes innimellom bare for å knulle. Ingenting mer. Han vil ha deg på gress. det er det han vil. Jeg vet hvordan det er Er nok litt min skyld også, jeg funker egentlig ganske dårlig til slike forhold (har jeg nå funnet ut.) Jeg blir lett følelsesmessig involvert. Men han virka jo like forelska som meg, så da var det liksom greit. Ja kanskje han bare har meg på gress..:'(
Gjest BettyBoop Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Er nok litt min skyld også, jeg funker egentlig ganske dårlig til slike forhold (har jeg nå funnet ut.) Jeg blir lett følelsesmessig involvert. Men han virka jo like forelska som meg, så da var det liksom greit. Ja kanskje han bare har meg på gress..:'( Det er jo ikke din feil at han sier han har følelser for deg men ikke viser det. Jeg er lik som deg. Blir for fort følelsesmessig engasjert. Sikkert det som skremmer de bort, men da må de jo ikke si at de har følelser tilbake om det ikke er tilfellet liksom. jeg spurte til og med han jeg deita nå sist for noen dager siden om han likte med like mye som jeg likte han og at jeg likte han veldig godt. Han presterer å si at han gjør det og at han har kjempelyst å møte meg igjen, så har jeg ikke hørt noe siden.
rockarollawoman Skrevet 22. januar 2013 #19 Skrevet 22. januar 2013 Sukk. Hva er det med enkelte mannfolk? Om han ikke vil ha et forhold så må han oppføre seg deretter så han ikke sårer deg og gjør deg forvirra. Skal man være rene knullekompiser så er man det. Da gjør man ikke kjæreste ting i tillegg og kaller den andre min og sier at man savner vedkommende, for da blir den ene såra. Skal man ha en knullekompis så får man møtes innimellom bare for å knulle. Ingenting mer. Han vil ha deg på gress. det er det han vil. Jeg vet hvordan det er Knullekompiser - ja, da har man et en kompis man knuller på, hvorfor skal man ikke gå på kino og lage mat sammen for eksempel? Dette burde man avklare, for det er så mange forskjellige tolkninger av definisjoner ute og går. Det er ikke rart folk blir såret! Første bud er å være ærlig med seg selv, og bli enig med seg selv om hva man vil. Deretter får man høre med den det gjelder, og se om man kan komme frem til en enighet. Kommunikasjon er stikkordet! Noen mennesker er stygge med andre mennesker, enten de vet det eller ei - vet man selv at man er en sårbar type, må man lære seg å holde seg unna dem som gjør dem vondt.
Gjest BettyBoop Skrevet 22. januar 2013 #20 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Knullekompiser - ja, da har man et en kompis man knuller på, hvorfor skal man ikke gå på kino og lage mat sammen for eksempel? Dette burde man avklare, for det er så mange forskjellige tolkninger av definisjoner ute og går. Det er ikke rart folk blir såret! Første bud er å være ærlig med seg selv, og bli enig med seg selv om hva man vil. Deretter får man høre med den det gjelder, og se om man kan komme frem til en enighet. Kommunikasjon er stikkordet! Noen mennesker er stygge med andre mennesker, enten de vet det eller ei - vet man selv at man er en sårbar type, må man lære seg å holde seg unna dem som gjør dem vondt. hvorfor? fordi da blir det kjæresteaktige ting og det kan resultere at den ene får følelser. Veldig risikabelt, spesielt om det er slik at den ene lett får følelser. Mulig man kan gjøre venneting sammen men man burde iallefall droppe å holde hender og kysse og gjøre tydelige kjæresteting når man ikke har sex. I mange tilfeller vil ikke gutten kommunisere og hva da? Endret 22. januar 2013 av BettyBoop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå