AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 VI har vært sammen i ett år, og hadde nylig problemer og pause. Så ordnet ting seg i helgen igjen, og vi har hatt en fantastisk helg. Jeg finner ved en tilfeldighet ut at han i løpet av den uken vi var fra hverandre har han vært inne på profilen, og bildene til hun som har vært grunnen til våre problemer i utgangspunktet. Henne som han sa han hadde vært forelsket i i seks år, når han møtte meg, og ikke var sikker på om han fortsatt var forelsket i. I løpet av det siste halve året har han ovebevist meg om at han er så ferdig med henne at det ikke er mulig å være mer ferdig med noen. Jeg så også at han har vært inne og sett på bildene henne, pluss eksen hans, stort sett hver gang vi har hatt problemer og vært fra hverandre. Jeg blir bare så usikker av dette her, at jeg kjenner det er over the top. Jeg klarer rett og slett ikke leve med det Hvorfor se på bildenen om han er så ferdig med henne? Og eksen? Hvordan hadde dere reagert? Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1
Trivia Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Han klarer ikke å glemme henne og du er nummer to. 10
AloeVera Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Det er tre år siden det ble slutt mellom meg og eksen. Og det hender seg jeg er inne på profilen hans for å se hva han driver med. Jeg er 100% over han og det er ingen følelser igjen i bildet, bortsett fra at jeg ønsker han alt godt og er nysgjerrig på hva han gjør og hvordan han har det for tiden. Det at han har vært inne på profilen hennes betyr nok ingenting, det er nok ren nysjerrighet. Spørsmålet er hvor ofte han er inne, da kan det være litt spesielt og det bør blinke noen varsellamper.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 ts:Det har vært omtrent månedlig, med litt variasjon. Når vi har hatt det vanskelig og han har vært deppa Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1
Trivia Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 ts:Det har vært omtrent månedlig, med litt variasjon. Når vi har hatt det vanskelig og han har vært deppa Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1 Han savner henne, helt klart. Finn deg en annen. 3
I Grosny Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 (endret) VI har vært sammen i ett år, og hadde nylig problemer og pause. Så ordnet ting seg i helgen igjen, og vi har hatt en fantastisk helg. Jeg finner ved en tilfeldighet ut at han i løpet av den uken vi var fra hverandre har han vært inne på profilen, og bildene til hun som har vært grunnen til våre problemer i utgangspunktet. Henne som han sa han hadde vært forelsket i i seks år, når han møtte meg, og ikke var sikker på om han fortsatt var forelsket i. I løpet av det siste halve året har han ovebevist meg om at han er så ferdig med henne at det ikke er mulig å være mer ferdig med noen. Jeg så også at han har vært inne og sett på bildene henne, pluss eksen hans, stort sett hver gang vi har hatt problemer og vært fra hverandre. Jeg blir bare så usikker av dette her, at jeg kjenner det er over the top. Jeg klarer rett og slett ikke leve med det Hvorfor se på bildenen om han er så ferdig med henne? Og eksen? Hvordan hadde dere reagert? Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1 Pause. Hva mener du med det? Dumpet du han midlertidig? Var det meningen at dere skulle prøve ut alternative partnere en periode? Hadde dere avtalt å ikke flørte med andre i pausen? Visste dere at dere skulle bli sammen igjen etter en uke pause? Var det avtalt? Pause kan være brudd, på ubestemt tid. I slike situasjoner søker menn ofte opp gamle eller nye flammer. Selv om man har kommet over gamle flammer så er det fullt mulig å forsøke å fyre dem opp igjen. Mange gjør nettopp det. Ikke nødvendigvis fordi de lengter etter dem, men kansje fordi de tenker at der har jeg fått sex før, og det kan skje igjen. Litt enklere enn å prøve seg på fremmede der man mer risikerer avvisning. Endret 22. januar 2013 av I Grosny 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Pause. Hva mener du med det? Dumpet du han midlertidig? Var det meningen at dere skulle prøve ut alternative partnere en periode? Hadde dere avtalt å ikke flørte med andre i pausen? Visste dere at dere skulle bli sammen igjen etter en uke pause? Var det avtalt? Pause kan være brudd, på ubestemt tid. I slike situasjoner søker menn ofte opp gamle eller nye flammer. Selv om man har kommet over gamle flammer så er det fullt mulig å forsøke å fyre dem opp igjen. Mange gjør nettopp det. Ikke nødvendigvis fordi de lengter etter dem, men kansje fordi de tenker at der har jeg fått sex før, og det kan skje igjen. Litt enklere enn å prøve seg på fremmede der man mer risikerer avvisning. Hvis man må søke opp gamle flammer er man ikke tilstede i sitt eget forhold. Beklager. Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 3
I Grosny Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hvis man må søke opp gamle flammer er man ikke tilstede i sitt eget forhold. Beklager. Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 Det er mange som ikke er til stede i sitt forhold når de er ute på pause. Jeg trodde dette fraværet var pausens natur. Mange oppfatter pause som ett brudd, der de er kastet på en slik måte at utkasteren tinger på en slags returrett. Når sånt skjer så kan litt av hvert koke. Det kan være kjærlighetssorg, og det kan være nærhetsbehov. Hvordan skal nærhetsbehovet tilfredstilles i en pausesituasjon? (Ja jeg vet at ei uke er kort tid, men pause kan være en fryktelig belastende situasjon, og visste han at dere skulle gå tilbake til normalt forhold etter ei uke?) Endret 22. januar 2013 av I Grosny 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Pause. Hva mener du med det? Dumpet du han midlertidig? Var det meningen at dere skulle prøve ut alternative partnere en periode? Hadde dere avtalt å ikke flørte med andre i pausen? Visste dere at dere skulle bli sammen igjen etter en uke pause? Var det avtalt? Pause kan være brudd, på ubestemt tid. I slike situasjoner søker menn ofte opp gamle eller nye flammer. Selv om man har kommet over gamle flammer så er det fullt mulig å forsøke å fyre dem opp igjen. Mange gjør nettopp det. Ikke nødvendigvis fordi de lengter etter dem, men kansje fordi de tenker at der har jeg fått sex før, og det kan skje igjen. Litt enklere enn å prøve seg på fremmede der man mer risikerer avvisning. ts: han har aldri hatt sex med henne, hun har aldri sluppet han til, og hun er i et forhold med barn. (hindret han ikke å være forelsket i henne før) Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Det er mange som ikke er til stede i sitt forhold når de er ute på pause. Jeg trodde dette fraværet var pausens natur. Vel, hvis man har vært opptatt av samme menneske i årevis, innleder et forhold med en annen, for så å oppsøke den man var forelsket i igjen - da er det tydelig hvem man er mest opptatt av Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 ts: Det var ikke sikkert vi kom til å bli sammen igjen nei. Men for meg beviser det at han ikke er ferdig med henne, når han ser på bilder av henne så fort jeg er ute av bildet. Selv om det var slutt mellom oss.. Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 ts: han har aldri hatt sex med henne, hun har aldri sluppet han til, og hun er i et forhold med barn. (hindret han ikke å være forelsket i henne før) Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1 Kan du ikke bare finne deg en fyr som faktisk liker deg? Huff. Jeg synes synd på deg. Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 ts: Det var ikke sikkert vi kom til å bli sammen igjen nei. Men for meg beviser det at han ikke er ferdig med henne, når han ser på bilder av henne så fort jeg er ute av bildet. Selv om det var slutt mellom oss.. Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1 Nei, han vil ikke ha deg. Han vil ha henne. Finn deg en fyr som faktisk liker deg. Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 5
AloeVera Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Vel, hvis man har vært opptatt av samme menneske i årevis, innleder et forhold med en annen, for så å oppsøke den man var forelsket i igjen - da er det tydelig hvem man er mest opptatt av Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 Det virker som du lever i din egen lille boble. Det som er sant og riktig for deg er ikke nødvendigvis sant og riktig for en annen. Det går an å være venn med en eks, men samtidig være venner for noen. Alt trenger ikke nødvendigvis å være så dramatisk. Romantiske følelser kan forsvinne, men et vennskap kan fortsatt holdes for noen. Og hvorfor trenger du egentlig å være anonym for dine synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Det virker som du lever i din egen lille boble. Det som er sant og riktig for deg er ikke nødvendigvis sant og riktig for en annen. Det går an å være venn med en eks, men samtidig være venner for noen. Alt trenger ikke nødvendigvis å være så dramatisk. Romantiske følelser kan forsvinne, men et vennskap kan fortsatt holdes for noen. ts: han har aldri vært sammen med henne, bare drømt om det. Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1
I Grosny Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Vel, hvis man har vært opptatt av samme menneske i årevis, innleder et forhold med en annen, for så å oppsøke den man var forelsket i igjen - da er det tydelig hvem man er mest opptatt av Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 ts: Det var ikke sikkert vi kom til å bli sammen igjen nei. Men for meg beviser det at han ikke er ferdig med henne, når han ser på bilder av henne så fort jeg er ute av bildet. Selv om det var slutt mellom oss.. Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1 I sitt neste forhold vil han kanskje se på bilder av deg, og også av tidligere kjærester. Kanskje han aldri helt glemmer de fineste jentene han har møtt.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 I sitt neste forhold vil han kanskje se på bilder av deg, og også av tidligere kjærester. Kanskje han aldri helt glemmer de fineste jentene han har møtt. Joda, man kommer fort over skjønnhet, Kjærlighet, derimot ... han elsker ikke TS, han savner eksen. Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Joda, man kommer fort over skjønnhet, Kjærlighet, derimot ... han elsker ikke TS, han savner eksen. Anonym poster: 75e6925f82781009d43ed3fe5aa9cbf3 ts:Han har ikke vært sammen med henne, bare drømt om det, i mange år. Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1
AloeVera Skrevet 22. januar 2013 #19 Skrevet 22. januar 2013 ts:Han har ikke vært sammen med henne, bare drømt om det, i mange år. Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1 Okei, da virker det litt mistenkelig. Ville ikke tatt det som et godt tegn i alle fall.. Og når dere har problemer allerede etter ett år så er kanskje det også et ikke så veldig godt tegn.
I Grosny Skrevet 22. januar 2013 #20 Skrevet 22. januar 2013 (endret) ts:Han har ikke vært sammen med henne, bare drømt om det, i mange år. Anonym poster: a0a47b33b96c302ca40e1ee3b3def1e1 Jeg skjønner. Jeg har også hatt drømmedame en gang. Som jeg aldri har kysset. Jeg hadde henne med meg i drømmene mine ett par år inn i neste forhold, før hun sakte men sikkert fadet ut. Men hun som jeg var med da visste ikke om disse drømmene , så det var ikke noe problem. Det hindret heller ikke min glede over å ta på hun jeg var med. Jeg har fortsatt ikke glemt min kanskje 8 år gamle drøm, men hun er arkivert for godt, og er ikke lenger av interesse. Endret 22. januar 2013 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå