Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Groteskt, men dog...

Jeg har laget meg en blogg, om mitt livs verste opplevelse.

Jeg har skrevet opp og i mente i etterkant av opplevelsen, men ikke kommet så langt at jeg har lagt det ordentlig offentlig, før nå.

Tanken bak er at kanskje andre har gjennomgått noe liknende, og har noen gode ord på veien. Jeg vet ikke.

Den begynner med det første innlegget nederst..

Så om det er noen som er int. i å lese, så er det bare å lese.

http://vendelinvangemert.blogg.no/

Anonym poster: 257c9c9ecce533d1746f96d6b8b13c73

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var tungt å lese. Sitter her med tårer i øynene. Du er utrolig tøff og sterk. De beste ønsker og tanker fra en som tenker på deg :klemmer:

Anonym poster: 1c4b9a3cbe26f7f709ba8c2c1b2b4ec7

Skrevet

Tror denne bloggen har mer en egenverdi for deg

- enn hva den er leseverdig.

Men lykke til videre med bloggingen og terapien!

Anonym poster: 8fdad29bf467f6534d2b5d2506f3830b

• Liker 1
Gjest Kråkemor
Skrevet

Kjære TS!

Dette var absolutt verdifull lesning, og du beskriver veldig godt det med PTSD. Nytteverdien ligger i at andre kan raskere bli satt på sporet av seg selv og sine egne løsninger ved å lese en så inngående beskrivelse av ettervirkninger etter et brutalt traume.

Vi trenger opplysning. Flere episoder av PTSD kan føre til personlighetsforstyrrelser, og DET er ingen tjent med. Takk for ditt flotte og ærlige bidrag!

Måtte du bli spart for vonde drømmer i framtiden, og for umoden fordømmelse fra flere uvitende forumhissere - fant ikke et bedre ord for dem :)

Klem til deg med ønske om god helbred og en ny start!

Skrevet

For en grusom opplevelse :( Det som er en av mine største frykt skjedde med deg. Sender deg mange gode tanker, og håper at du får livet tilbake!

Skrevet

Tror denne bloggen har mer en egenverdi for deg

- enn hva den er leseverdig.

Men lykke til videre med bloggingen og terapien!

Anonym poster: 8fdad29bf467f6534d2b5d2506f3830b

Jeg er sterkt uenig med deg. For oss som evner å ha omtanke med andre og lurer på hva som rører seg inne i et voldtektsoffer, så er dette veldig interessant.

• Liker 14
Skrevet

Grusom lesning. Håper du kommer deg videre etter det vonde du har opplevd :klemmer:

Skrevet

Helt forferdelig å lese.

Tenk at det finnes slik ondskap i denne verden.

Sender deg mange gode tanker og lykke til videre!

Skrevet

Tøff lesing. Stå på. Det er lys i andre enden. Hilsen ei som har gått samme vei.

Anonym poster: 1fb2a92b13b52f9abf5544d465ef6bde

Skrevet

Du er en utrolig sterk person TS, ikke la dette knekke deg:)

Jeg har to små brevkniver som holder håret mitt oppe når eg går på byen med venninner, bare for å være på den sikre siden!

Gjest kirsten
Skrevet (endret)

Uansett, vil bare si at det var utrolig sterk lesing; både om selve hendelsen, men også om tiden etter. Var veldig trist å lese at du og mannen din ikke er sammen lenger. Sender mange gode tanker :)

Endret av MissStiles
Skrevet (endret)

Synes dette virker som en ærlig blogg og jeg reagerte ikke på det. Vil tro at de fleste mennesker som havner i slike forferdelige situasjoner vil tenke "Hvorfor akkurat MEG, hvorfor ikke alle andre". Det er menneskelig i en desperat situasjon. Jeg tror ikke TS unner noen det samme hun har opplevd.

Til TS. Utrolig sterk lesning. Du virker veldig reflektert og svært sterk. Lykke til videre i livet og en klem fra meg :)

Endret av MissStiles
Skrevet (endret)

At du ikke vet at: Det skjer ikke meg kommer opp i tankene til mennesker som opplever traumatiske opplevelser er jo klinkende klart!

Jeg skal garantere deg at mennesker som opplever å miste en av sine nærmeste på en plutselig og tragisk måte tenker det samme. Dette skjer ikke meg, dette leser jeg om i avisene osv

Du har jo ikke svart hva du ville med innlegget ditt.

Forklar hva du mener med at Ts er egoistisk!

Endret av MissStiles
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

Skrevet

Det er interessant at kvinneveiviseren mener det er en avsporing å påpeke en av de viktigste årsaksfaktorene bak voldtekt av norske kvinner i en tråd om voldtekt. :flagg:

Gjest kirsten
Skrevet

Synes dette virker som en ærlig blogg og jeg reagerte ikke på det. Vil tro at de fleste mennesker som havner i slike forferdelige situasjoner vil tenke "Hvorfor akkurat MEG, hvorfor ikke alle andre". Det er menneskelig i en desperat situasjon. Jeg tror ikke TS unner noen det samme hun har opplevd.

Til TS. Utrolig sterk lesning. Du virker veldig reflektert og svært sterk. Lykke til videre i livet og en klem fra meg :)

Det er interessant at kvinneveiviseren mener det er en avsporing å påpeke en av de viktigste årsaksfaktorene bak voldtekt av norske kvinner i en tråd om voldtekt. :flagg:

Du er en liten nisse, så gå hjem til din etnosentriske låve, og forbli der.

Gjest kirsten
Skrevet

Mitt svar var til Gjest #15, ikke AloeVera.

Jeg må påpeke at jeg synes at det er rart at flere ikke har gitt støtte og tilbakemeldinger til TS av denne tråden. Hun har gitt oss en meget sterk og grusom historie. Er virkelig gjerrige menn, utenlanske kvinner, soving i partnerens seng, osv, mer interessant?

Skrevet

Jeg klarer ikke helt klikke på lenken da jeg har en anelse om hva som "venter", men jeg vil takke deg for at du skriver om dette åpent og lar andre få muligheten til å lese.

Vi som ikke har opplevd dette selv får ofte kun innblikk gjennom media, ofrene er bare "tall" for mange.

Slike blogger setter et menneske bak hvert tall, og det er det mange som trenger få en innsikt i.

:blomst:

Anonym poster: 68b82aee542e18f32a81c6eefa11e425

Skrevet

Har lest alt nå og det var sterk lesning. Må bare si at du virker som ei utrolig god og sterk kvinne. Vil sende deg en bøtte med gode klemmer <3

Syns du virker veldig reflektert og du skriver veldig godt. Fikk meg virkelig til å tenke.

Håper du får god hjelp på veien videre med ny psykolog og at bloggen også kan være god terapi for deg

Skrevet

Kjære Ts, synes du er sterk som står frem med dette.

Helt grusomt og veldig trist at du måtte oppleve dette.

Håper du kan få det bedre i hverdagen fremover.

varme tanker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...