Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Eg skal kjøpe sjølbruning og lurar på kasslags som er best?

Eg har litt mørkare hud enn typisk "norsk".

Krangl i veg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St. tropez sin er jo bra, min favoritt er lacome sin melk, men den gir ikke så mye farge, så sikkert ikke noe for de mørke. Jeg er jo lys som dagen jeg så, ville ikke bli neger over natta heller.

Gjest Cuddly
Skrevet

De fleste selvbruningskremer er nok for lyse for en litt mørk hud, da må det nok St.Tropez til kanskje?

Gjest Xavia
Skrevet

L'oreal har en som jeg har vært kjempefornøyd med! :P

Den gir fin farge, og sitter relativt lenge. Lett å få jevn. Jeg har prøvd endel dyrerre merker (Biotherm, Lancome osv), men det er denne jeg til syvende og sist er mest fornøyd med. Mye pga at den gir god farge i forhold til mange av de andre jeg har prøvd.

Den jeg liker best er på en gjennomsiktig tube, innholdet er orange aktig. Tuben sttår på lokket.

Gjest Coral
Skrevet
L'oreal har en som jeg har vært kjempefornøyd med!  :P  

Den gir fin farge, og sitter relativt lenge. Lett å få jevn. Jeg har prøvd endel dyrerre merker (Biotherm, Lancome osv), men det er denne jeg til syvende og sist er mest fornøyd med. Mye pga at den gir god farge i forhold til mange av de andre jeg har prøvd.

Den jeg liker best er på en gjennomsiktig tube, innholdet er orange aktig. Tuben sttår på lokket.

Dette høres ut som den samme som jeg bruker! Jeg har fått den anbefalt både her inne på kg og gjennom venninner som var veldig fornøyd. Den er veldig lett å påføre, og sitter ganske lenge ja. Og i tillegg er den ganske rimelig. Jeg har ganske lys nordisk hud, og får en fin gylden farge av den. Jeg har prøvd en del selvbruningskremmer, og dette er helt klart den jeg har likt best! Men det vil nok avhenge av hudtype og hvor sterk farge man ønsker da :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Body Shop sin Fake It! Den finnes i to fargenyanser. Har hørt at Dior har en som er veldig bra til mørk hud. (Jeg er lys).

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med Body Shop sin Fake It! Den finnes i to fargenyanser.

Jepp - skriver under på den!

Gjest Anonymous
Skrevet

Body shop sin selvbruner er veldig bra! Har prøvd mange (!), men denne er absolutt best :)

Gjest Seleena
Skrevet
Body shop sin selvbruner er veldig bra! Har prøvd mange (!)' date=' men denne er absolutt best :)[/quote']

Har desverre ikkje body shop her, så det blei L'oreal sin. Prøvde den i går, og den funka fint!

Takk!! :)

Skrevet

Litt for sent ute, men må likevel føye til at Lancômes selvbruner er genial!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...