kisskissbangbang Skrevet 30. juni 2013 #21 Del Skrevet 30. juni 2013 Joico sin K-pak gir meg fett høy på hodet. Det til tross for at jeg har brukt den både når håret har vært veldig slitt og moderat slitt. Den gjør ingenting bra for meg. Jeg har landet på Redken all soft etter å ha prøvd ''alt''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #22 Del Skrevet 30. juni 2013 Den lukter mye bedre! Den gir både fukt og proteiner, så jeg er er veldig fornøyd med den. Viktig for at kuren skal få jobbet godt nok: Børst håret før du går i dusjen. Vask håret med sjampo, skyll godt. Klem ut så mye vann du kan av håret. Fordel inn kur. Bruk gjerne en grovtannet kam for å få det fordelt skikkelig, men ikke gjør dette om du håret ditt er veldig flokete og du blir stående og lugge og arbeide med floker (derfor lønner det seg å børste håret rett før du går i dusjen). La virke så lenge som mulig, helst minst fem minutt. Skyll godt. Avslutt med balsam (veldig viktig!).Anonym poster: f75ae7eca0475aa94cf23c88127df642 Beklager digresjon, men er det virkelig sånn man bruker hårkur? Jeg bruker SP shampo, balsom og hårkur, og jeg synes ikke serien er noe bedre enn vanlig butikkshampo. Men jeg gjør det kanskje feil da? Jeg vasker håret med shampo, så bruker jeg balsam som sitter i ca 5 minutter. Så tar jeg hårkur i håndletørt hår og setter håret opp og sover med det gjennom natten. Så skyller jeg det ut om morgenen, men bruker ikke noe balsam eller noe da.. Kanskje derfor den ikke funker? Anonymous poster hash: 742e2...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #23 Del Skrevet 30. juni 2013 Beklager digresjon, men er det virkelig sånn man bruker hårkur? Jeg bruker SP shampo, balsom og hårkur, og jeg synes ikke serien er noe bedre enn vanlig butikkshampo. Men jeg gjør det kanskje feil da? Jeg vasker håret med shampo, så bruker jeg balsam som sitter i ca 5 minutter. Så tar jeg hårkur i håndletørt hår og setter håret opp og sover med det gjennom natten. Så skyller jeg det ut om morgenen, men bruker ikke noe balsam eller noe da.. Kanskje derfor den ikke funker? Anonymous poster hash: 742e2...996 Jeg vil heller tro at du bruker feil produkter for ditt hår. Det hjelper ingenting om det er de dyreste produktene fra frisøren om de er feil for ditt hår. Det kommer an på om du trenger fukt eller proteiner. Eller litt av begge deler.Prøv et annet merke. Anonymous poster hash: fedc7...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 30. juni 2013 #24 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg bruker Macadmia sin, og er SUPERfornøyd.. Den er så god! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå