Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen gi meg tips her? Hvordan holder man på interessen til en mann. Nå er det ørtende gangen jeg har møtt en mann som det har gått kjempefint med en stund. Jeg liker han. Han liker meg. Han har vært veldig opptatt sånn før jul, men hadde likevel lyst til å treffe meg og han sendte meg masse meldinger om hvor godt han liker meg, og blablabla. Så reiser han bort i to uker med jobben og da er det stilt. Han hadde vært på facebook så for å vise hvor mye jeg likte han så sendte jeg kanskje to meldinger bare med noen dagers mellomrom bare sånne kosemeldinger. Jeg fikk ikke svar. jeg tenkte greit nok han har ikke tid.

Så kom han hjem og jeg føler alt er greit. han ringte og vi avtalte å treffes. Han besøkte meg og vi hadde det kjempekoselig sammen og alt var greit når han dro.

Etter dette hører jeg ikke et pip på en uke. Sender melding på facebook når han er pålogget, prøver å ha en samtale. han svarer med enstavelsesord. Så spurte jeg om han fortsatt likte meg. Til det sa han ja og at han hadde lyst å se meg igjen. Jeg prøvde å avtale et tidspunkt og da logger han av. Hører ingenting mer.

Ja jeg vet han har vært opptatt og jeg har prøvd å ikke mase, men det gnager i meg. jeg føler han har mistet interessen og har en vond magefølelse av at jeg aldri kommer til å høre fra han igjen. Hva gjør jeg galt?

Bare så det er sagt så er jeg litt sjenert så kanskje han tror jeg ikke er interessert? Jeg har forsøkt å forklare på meldinger hvordan jeg er for har ikke turt å si det to his face, men ikke fått noe svar.

Anonym poster: b74d05d9b783bb75de2bb8cbbc39dd05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere sex når dere møtes?

Skrevet

Virker som han bare holder deg på matta.. Lunkent det også.. En mann som er virkelig interessert oppfører seg ikke slik.

Du burde heller si til han at han må nsten bestemme seg .. Vil han ha kontakt eller ei.. For dette tullet nemlig gidder du ikke å bruke tid og energi på..

Er det noe spesielt som holder han opptatt så får han heller si det. Hvis ikke så er det bare å stikk for da kan du heller fine noen som vil bruke tid med deg.

Skrevet

Husk at det er ikke snakk om du gjør noe galt eller ikke. Om en annen person ikke finner deg like interessant handler det om at dere ikke passer for hverandre - enkelt og greit. Ikke noe vits i å analysere seg ihjæl over.

Når det er sagt - har en fornemmelse av at han holder deg på gress....

Skrevet

Her er det nok en klassisk "han er faktisk ikke intressert"... :-/ en man som er intressert oppfører seg ikke sånn. Bare å se i øynene desverre...så kast ikke bort tid på menn som ikke vil ha deg. Og enig med hun over her, ikke bruk mye tid og krefter på å analysere hva du har gjort galt osv...HELT feil fokus!!! Hvorfor skal du tilpasse deg han?? Desverre må man igjennom noen nederlag noen ganger. Det svir litt ja, men move on :)) det finnes mange fisker i havet!! Noe som jg imidlertid kjenner går igjen hos mange jenter, er at vi har en tilbøyelighet for å være litt for "easy going"...vi gir litt for lite motstand, er litt for bekreftende og "enige". Er redd for å skremme bort gutten med å være oss selv, og overtilpasser oss. Dette merkes nok noen ganger av gutten, og spenningen forsvinner. Jg har tro på den gammeldagse hard to get, og prøv å vær litt mystisk...ikke gi for mye i begynnelsen, ikke bør redd for å stå for egne meninger, og IKKE overtilpass deg!! Har du ikke lyst til å se på fotballkamp, så SI det!! Kunne du heller tenkt deg en hjemmekveld med venninner, GJØR det!! Ikke bli en øyentjener som han vet aldri sier nei. Ikke vær altfor forutsigbar. Det var mine råd til deg :)) lykke til vidre!!

Skrevet

Ikke interessert eller holder deg på gress--se på det slik: hvorfor bruke tid på en mann som ikke bruker tid på deg? Vær heller kresen med hvem du investerer i.

Anonym poster: 358ed3b3f848972d886ca3a37cfd933c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...